Βρέθηκε η σωρός του Davey Johnson

Μετά από τρεις εβδομάδες που αγνοούνταν
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

25/6/2019

Όπως είχατε διαβάσει εδώ, ο Davey G. Johnson, ένας από του πιο γνωστούς Αμερικάνους δημοσιογράφους μοτοσυκλέτας, είχε δηλωθεί ως αγνοούμενος από τις αρχές Ιουνίου. Να θυμίσουμε ότι ο Johnson γύριζε σπίτι του μετά από ένα ταξιδιωτικό τεστ πάνω σε ένα Honda CBR1000RR, όταν χάθηκαν τα ίχνη του. Αμέσως οργανώθηκε μια μεγάλη έρευνα που είχε σαν αποτέλεσμα να βρεθεί η μοτοσυκλέτα του αρχικά και μετά από λίγες μέρες τα ρούχα του και τα προσωπικά του είδη πλην του πορτοφολιού του, στις όχθες του ποταμού Mokelumne.
Πριν από λίγες ημέρες, το γραφείο του Σερίφη στην κομητεία της Calaveras είχε ανακοινώσει ότι σταματούν οι έρευνες για την ανεύρεση του Johnson, αλλά τελικά τα άσχημα νέα έφτασαν στους οικείους του. Την Πέμπτη ανασύρθηκε το πτώμα του από το ποτάμι, ενώ σύμφωνα με ανακοινωθέντα που είχε εκδώσει η αστυνομία, θεωρούν πως ο θάνατός του οφείλεται σε πνιγμό, μετά προφανώς από την πρόθεσή του να κολυμπήσει στο ποτάμι. Δυστυχώς, η μυστηριώδης εξαφάνιση του Johnson είχε την χειρότερη δυνατή κατάληξη κι εμείς από τη μεριά μας δεν μπορούμε παρά να εκφράσουμε τα συλλυπητήριά μας στην οικογένεια και τους φίλους του.

Διανομείς efood: Σε απεργία σήμερα Τσικνοπέμπτη – Κύριο αίτημά τους η υπογραφή συλλογικής σύμβασης

Συμμετέχουν τα σωματεία Αττικής, Θεσσαλονίκης, Καλαμάτας, Λάρισας και Βόλου.
efood
Από το

motomag

12/2/2026

Σε 24ωρη πανελλαδική απεργία κατεβαίνουν σήμερα 12/2 οι διανομείς της ηλεκτρονικής πλατφόρμας efood. Στην κίνηση αυτή συμμετέχουν τα σωματεία της Αττικής, της Θεσσαλονίκης, της Καλαμάτας, της Λάρισας και του Βόλου.

Οι εργαζόμενοι της efood απαιτούν να μπει ένα φρένο στις μειώσεις των αμοιβών τους αλλά και να δεχτεί η διοίκηση της εταιρείας να υπογράψει συλλογική σύμβαση.

Οι δύο πλευρές βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για την συλλογική σύμβαση τα τελευταία δυόμιση χρόνια και οι εργαζόμενοι απευθύνθηκαν στην επιτροπή διαιτησίας, στο πλαίσιο του ΟΜΕΔ (Οργανισμός Μεσολάβησης και Διαιτησίας). Η απόφαση που βγήκε πριν λίγες ημέρες ήταν αρνητική, όμως τα σωματεία συνεχίζουν να τη διεκδικούν μέσω της νομικής οδού, εφόσον η εταιρεία αρνείται να το κάνει.

Τα σωματεία καλούν τον κόσμο να συμμετέχει στην παραπάνω κινητοποίηση και παρακάτω μπορεί να δείτε τα αιτήματά τους:

  • Συλλογική Σύμβαση Εργασίας με αυξήσεις στους μισθούς για όλους τους εργαζόμενους της Efood (διανομείς, υπαλλήλους γραφείου, αποθήκες, μάρκετ)
  • Ελάχιστη εγγυημένη αμοιβή ανά ώρα, αυξήσεις και διαφάνεια στις αμοιβές
  • Κάλυψη εργατικού ατυχήματος/ δωρεάν παροχή ΜΑΠ (Μέσα Ατομικής Προστασίας) για τους freelancers
  • Μετατροπή όσων το επιθυμούν από freelancers σε μισθωτούς
  • Να μην υπάρχουν οι εργολάβοι – απευθείας προσλήψεις στην Efood.