CFMOTO 800SR – Ετοιμάζεται ο ανταγωνιστής του RS660

Το νέο supersport μοντέλο της εταιρείας έρχεται με τον κινητήρα από το γυμνό 800NK
motomagCFMOTO 800SR – Ετοιμάζεται ο ανταγωνιστής του RS660
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

17/1/2024

Κατασκοπευτικές φωτογραφίες “έπιασαν” την CFMOTO να δουλεύει εντός πίστας για την δημιουργία του 800SR, το οποίο θα έχει τον ίδιο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα που έχουμε γνωρίσει στο 800NK, με τα στοιχεία της απόδοσης να έρχονται πιο κοντά στο RS660 της Aprilia, παρά στις Suzuki GSX-8R και YZF-R7.

Η CFMOTO είναι ένας από τους Κινέζους κατασκευαστές που έχουν να επιδείξουν τεράστια πρόοδο στην τεχνολογία και τεχνογνωσία τους, ενώ οι στοχευμένες αλλαγές και οι αναβαθμίσεις που κάνουν συχνά στα μοντέλα τους δείχνουν ότι ακούν το κοινό τους. Ξεκινώντας από μικρές μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες των 250 κυβικών, η εταιρεία έχει προχωρήσει πολύ φέρνοντας συνεχώς νέα μοντέλα που εμπλουτίζουν την γκάμα της. Αυτή την στιγμή, άλλωστε, έχει το μεγαλύτερο κέντρο R&D στην ασιατική χώρα, αλλά και ένα από τα μεγαλύτερα γενικότερα, κάτι που την βοηθάει στην ταχύτατη πρόοδο που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια.

Στην τελευταία μας επίσκεψη στο εργοστάσιο της CFMOTO στην Κίνα είχαμε την ευκαιρία να δούμε ότι εργάζονται πάνω στην δημιουργία νέων supersport μοντέλων, μία κατηγορία που έχει αρχίσει να έχει υψηλή ζήτηση και στην αχανή χώρα. Γνωρίζουμε από πρώτο χέρι, καθώς τα είδαμε και να δοκιμάζονται στα πλαίσια των CFMOTO DAY, ότι ήδη η εταιρεία δουλεύει πάνω στην εξέλιξη ενός τετρακύλινδρου 500SR, το οποίο δεν υπάρχει πλάνο να έρθει στην Ευρώπη, αλλά και ένα τρικύλινδρο 675SR, που φτιάχτηκε με στόχο να κάνει ευρωπαϊκή καριέρα.

CFMOTO 800SR – Ετοιμάζεται ο ανταγωνιστής του RS660

Τώρα, βλέπουμε ότι η CFMOTO σκοπεύει να φέρει ένα ακόμα μοντέλο και στην ευρωπαϊκή αγορά, το οποίο θα ανήκει στην οικογένεια SR. Το ατσάλινο πλαίσιο που γνωρίσαμε στο 800NK παραμένει, ωστόσο πιθανότατα θα έχει δεχτεί επεξεργασία για μεγαλύτερη ακαμψία, ενώ οι Κινέζοι ίσως να αλλάξουν ελαφρώς και τα γεωμετρικά του χαρακτηριστικά, για τις ανάγκες της κατηγορίας. Το ίδιο ισχύει και με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, δωρητής του οποίου αποτελεί το 800NK. Η απόδοση στο γυμνό μοντέλο φτάνει τους 95 ίππους στις 9.500 στροφές και τα 8,05 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 8.000, με τα νούμερα αυτά να είναι πιθανό να αλλάξουν για την supersport εκδοχή του. Βέβαια στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες, βλέπουμε ότι το τελικό της εξάτμισης είναι αρκετά παρόμοιο με αυτό που βρίσκουμε στο NK, όμως οι σύγχρονοι ride-by-wire ψεκασμοί δίνουν την δυνατότητα διαφορετικής απόδοσης, απλά και μόνο αλλάζοντας το λογισμικό.

Όσον αφορά τις αναρτήσεις βλέπουμε ότι χρησιμοποιεί ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω, με την KYB να είναι πιθανότατα και εδώ ο προμηθευτής, διατηρώντας ταυτόχρονα και το μεγάλο εύρος ρυθμίσεων που έχουμε δει στο NK. Αυτό που ίσως διαφέρει είναι η διαδρομή, η οποία μπορεί να αυξηθεί φτάνοντας μέχρι τα 140 χιλιοστά μπροστά και τα 145 πίσω, για μεγαλύτερες κλίσεις. Κρίνοντας από το μικρότερο αδερφάκι, το 450SR, τα φρένα πιθανόν να αναβαθμιστούν σε Brembo αντί για J.Juan που έχουν τα γυμνά NK.

CFMOTO 800SR – Ετοιμάζεται ο ανταγωνιστής του RS660

Για την ώρα δεν γίνεται γνωστό αν το 800SR θα έχει υψηλότερη απόδοση από το τρικύλινδρο 675SR, που επίσης ετοιμάζεται. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρείας, μάλλον όχι, καθώς το 675 στοχεύει να πλησιάσει σε απόδοση των τρικύλινδρο των 765 κυβικών της Triumph, ενώ το 800SR κινείται στα πλαίσια μίας διαφορετικής κατηγορίας, αυτής των δικύλινδρων supersport, τα οποία έχουν ως στόχο την πιο προσιτή τιμή αγοράς και το οικονομικότερο κόστος χρήσης. Σε κάθε περίπτωση, ο ανταγωνισμός φαίνεται ότι αναβιώνει στην κατηγορία των μεσαίων supersport, που τα τελευταία χρόνια είχε αρχίσει να παρακμάζει.

Fantic Days 2024 - Η Fantic αποκτά κι αυτή τη γιορτή της, στις 21-22 Σεπτεμβρίου

Στο SalviniLand - Monterenzio στην επαρχία της Μπολόνια
Fantic Days 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/6/2024

Η Fantic Motor ανακοινώνει την πρώτη έκδοση των Fantic Days, ένα Σαββατοκύριακο ανοιχτό στο κοινό με test-rides, πολλή οδήγηση MX, Enduro και e-bikes, εκθεσιακά περίπτερα, ζωντανή μουσική και φαγητό. Μια συγκέντρωση για όλους τους ιδιοκτήτες της Fantic στο SalviniLand - Monterenzio στην επαρχία της Μπολόνια.

Οι συμμετέχοντες θα μπορούν να οδηγήσουν σε πίστες Motocross, Enduro και e-bike τις μοτοσυκλέτες τους αλλά και τα νέα μοντέλα της Fantic, ενώ θα υπάρχουν και περιηγήσεις με τα Caballero. Στην εκδήλωση θα δώσουν το παρών και οι αγωνιζόμενοι της Fantic Racing, τους οποίους θα μπορούν να συναντήσουν από κοντά οι φίλοι της εταιρείας.

Το πρόγραμμα

Κατά τη διάρκεια των Fantic Days, όλοι οι παρευρισκόμενοι μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε μια σειρά συναρπαστικών δραστηριοτήτων:

- Ξεναγήσεις: εξερευνήστε τοπία που κόβουν την ανάσα και διαδρομές ειδικά σχεδιασμένες για να αναδεικνύουν τα χαρακτηριστικά των ποδηλάτων και των μοτοσυκλετών της Fantic.

- Test-Rides: ανακαλύψτε την πλήρη γκάμα των μοτοσικλετών MX και Enduro της Fantic, καθώς και τις μοτοσικλέτες Caballero και e-bikes σε διάφορες πίστες.

- Ζωντανή μουσική: συναυλίες και ζωντανές παραστάσεις θα εξασφαλίσουν μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα.

- Εκθεσιακά περίπτερα: ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα, τους συνεργάτες και τα αξεσουάρ της Fantic.

- Φαγητό και ποτά: απολαύστε μια μεγάλη ποικιλία από γαστρονομικές απολαύσεις και ποτά στα περίπτερα φαγητού.

- Συγκεντρώσεις: λάβετε μέρος σε συγκεντρώσεις για να γιορτάσετε την κοινότητα Fantic, να συναντήσετε άλλους λάτρεις των δύο τροχών και να μοιραστείτε εμπειρίες.

- Ειδικοί προσκεκλημένοι και πρεσβευτές: Γνωρίστε μερικά από τα γνωστά πρόσωπα της οικογένειας Fantic - αναβάτες, πρωταθλητές και Fantic Racing Ambassadors που θα μοιραστούν τις ιστορίες και το πάθος τους.

Η εκδήλωση θα σηματοδοτήσει επίσης το τελικό στάδιο του The Long Way 2024, της περιοδείας που οδήγησε την κοινότητα των ιδιοκτητών Caballero, τη μακροβιότερη και πιο ιστορική μέσα στην οικογένεια Fantic, στον γύρο της Ιταλίας.