Δίχρονα με ψεκασμό Husqvarna στην παραγωγή τον Ιούνιο!
Η τεχνολογία ψεκασμού της KTM θα περάσει και στην Husqvarna
Από τον
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
5/4/2017
Ριζικά ανανεωμένα θα είναι τα Enduro TE 250i και TE300i της Husqvarna για το 2018, καθώς υιοθετούν την τεχνολογία ψεκασμού που πρόσφατα έχει αναπτύξει η KTM για τους δίχρονους κινητήρες. Τον φετινό Ιούνιο ξεκινά η παραγωγή τους και αναμένουμε να δούμε την τελική υλοποίηση της νέας τεχνολογίας.
Η Husqvarna έχει τεράστια παράδοση στους δίχρονους κινητήρες Enduro: Από την εποχή που ο Rolf Tibblin κέρδισε τον πρώτο Ευρωπαϊκό τίτλο το 1959 και την μετέπειτα χρυσή περίοδο του Motocross τις δεκαετίες του ’60 και του ’70, η εταιρία έχει χτίσει γερές βάσεις στην εξέλιξη των δίχρονων.
Τώρα αναμένει η νέα τεχνολογία να επαναφέρει την αλλοτινή δόξα των δίχρονων και να την καταστήσει κυρίαρχο για ακόμα μία φορά
Η ZXMoto έρχεται Ευρώπη: Στην EICMA με 14 μοτοσυκλέτες - Τι θα δείξει
3κύλινδρη adventure αλλά και sport μοτοσυκλέτα 800 κ.εκ. ανάμεσα στα 14 μοντέλα και εκδόσεις
Από τον
Παύλο Καρατζά
30/10/2025
Ο πρώην πρόεδρος της Kove, Zhang Xue, μετά την αποχώρησή του από την εταιρεία, δημιούργησε την δική του το 2024, την ZXMoto που επιχειρεί να μπει δυναμικά στον μοτοσυκλετιστικό κόσμο της Ευρώπης, όπως δηλαδή έκανε και η Kove.
H ZXMoto αναμένεται θα παρουσιάσει την ερχόμενη εβδομάδα στην EICMA 9 μοτοσυκλέτες και 14 συνολικά μοντέλα και εκδόσεις, με την κινέζικη εταιρεία να
ξεκινά την πορεία της μόλις το 2024, ενώ το 2026 θα συμμετέχει στο WSBK την κατηγορία Supersport με την 820RR-RS. Ο Zhang Xue τρέχει τα επεκτατικά του πλάνα με γοργό ρυθμό και αυτό μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε και εμείς ως έναν βαθμό αφού έχουν ήδη ξεκινήσει οι συζητήσεις αντιπροσώπευσης της ZXMoto στην ελληνική αγορά με εισαγωγική εταιρεία. Πάμε τώρα να δούμε και σημαντικότερες από τις μοτοσυκλέτες που θα παρουσιάσει η κινέζικη εταιρεία στην EICMA.
Γνωρίζουμε ήδη την 500RR, αλλά θα έρθει και το μεγαλύτερο αδελφάκι της, η 820RR, που θα διαθέτει έναν τρικύλινδρο κινητήρα 819 κ.εκ. και θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις, με διαφορετικό εξοπλισμό και ισχύ μεταξύ 135 και 150 ίππων.
Με τον τρικύλινδρο κινητήρα της 820RR σε πιο ήπια έκδοση, θα δούμε την 820ADV, μια μοτοσυκλέτα Adventure που αναμένεται να έχει πλούσιο εξοπλισμό.
Στην συνέχεια, έχουμε την 450Rally, μια μοτοσυκλέτα με μονοκύλινδρο κινητήρα 450 κ.εκ. που μοιάζει σαν να τερμάτισε μόλις από το Rally Dakar.
Επίσης, στο Μιλάνο αναμένουμε την 650V, μια cruiser με υγρόψυκτο κινητήρα V2 και ζάντες 16 ιντσών.
Τέλος, η ZXMoto πιθανόν θα φέρει στο Μιλάνο και τη μοτοσυκλέτα motocross της, την MX, την οποία θα κατασκευάσει σε εκδόσεις 250 και 450 κ.εκ. Ο Xue είναι μεγάλος οπαδός του motocross και ήθελε να έχει τη δική του μοτοσυκλέτα γι' αυτό το άθλημα.
Ο Zhan Xue έχει ήδη ανακοινώσει την πρόθεσή του να επεκταθεί σε όλο τον κόσμο, με μοτοσυκλέτες όλων των κατηγοριών, και αυτό συμπεριλαμβάνει την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες, εκτός από την Ασία.