DNA High Performance Filters - Θωμάς Πένκα: Έτοιμοι για ένα μοναδικό ταξίδι στην Ασία

28.000 χιλιόμετρα σε 90 ημέρες πάνω σε ένα Honda Africa Twin Adventure
DNA
Από τον

Παύλο Καρατζά

30/5/2025

Η DNA High Performance Filters, γνωστή σε όλους μας για τα φίλτρα εξαιρετικής ποιότητας και απόδοσης γίνεται ο μεγάλος χορηγός ενός ξεχωριστού ταξιδιού που δεν έχει στόχο τη γραμμή του τερματισμού, αλλά την εμπειρία, την εξερεύνηση και την ανθρώπινη σύνδεση.

Ο Θωμάς Πένκα, ξεκινά ένα 90ήμερο οδοιπορικό στην Ασία, πάνω στη σέλα μίας Honda Africa Twin Adventure, διασχίζοντας πάνω από 28.000 χιλιόμετρα διαφορετικών τοπίων, πολιτισμών και ανθρώπινων ιστοριών. Ο Θωμάς θα περάσει από Τουρκία, Γεωργία, Ρωσία, Μογγολία, ξανά Ρωσία, Καζακστάν, Κιργιζία, Τατζικιστάν, ίσως Αφγανιστάν, ξανά Τατζικιστάν, Ουζμπεκιστάν, ξανά Καζακστάν, Ρωσία, Γεωργία, Αρμενία, Γεωργία, Τουρκία και πίσω.

Πρόκειται για ένα ταξίδι ενημέρωσης και έμπνευσης. Μέσα από κάθε χιλιόμετρο, κάθε σύνορο και κάθε στάση, θα συγκεντρώνονται πολύτιμες πληροφορίες για τους επόμενους ταξιδιώτες – από τα απαραίτητα έγγραφα μέχρι τις καλύτερες τοπικές γεύσεις.

Χάρη στο Live Tracking σύστημα, οι φίλοι του Θωμά αλλά και κάθε ανήσυχο πνεύμα που θέλει να γίνει μέρος αυτής της περιπέτειας, θα μπορούν να τον παρακολουθούν ζωντανά – να βλέπουν πού βρίσκεται, πόσο κοντά είναι στον επόμενο του στόχο, και, γιατί όχι, να βρεθούν κοντά του στον δρόμο.

Η DNA, πάντα δίπλα σε κάθε μορφή πάθους, στηρίζει αυτή τη φορά όχι έναν αγώνα ταχύτητας, αλλά ένα ταξίδι που δεν μετριέται σε χιλιόμετρα, αλλά σε στιγμές και γνώση και εμπειρία που θα μεταφερθεί έπειτα και σε άλλους επίδοξους ταξιδιώτες.

Η μοτοσυκλέτα, ντυμένη με τα χαρακτηριστικά χρώματα της DNA, θα αποτελέσει τον ακούραστο σύντροφο σε ένα ταξίδι που δεν μοιάζει με κανένα άλλο. Ένα ταξίδι δίπλα στους ανθρώπους, κοντά στο όνειρο.

Suzuki GSX-8T/GSX-8TT - Οι τιμές τους στην Ελλάδα

Η δικύλινδρη ρετρό με και χωρίς μπικίνι φαίρινκ - Τέλος Αυγούστου στην ελληνική αγορά!
Suzuki GSX-8T και GSX-8TT 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

16/7/2025

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki ανακοίνωσε τις τιμές των δύο νέων ρετρό αισθητικής δικύλινδρων μοτοσυκλετών της, της γυμνής GSX-8T και της έκδοσης με το μπικίνι φαίρινγκ GSX-8TT.

Οι GSX-8T και GSX-8TT είναι δύο μοτοσυκλέτες που έλειπαν από την γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας, η οποία επιτέλους αποφάσισε να "εκμεταλλευτεί" και αυτή την πλούσια κληρονομιά της και να αποκτήσει πιο δυναμική παρουσία στην κατηγορία των ρετρό αισθητικής μοτοσυκλετών που κρύβουν κάτω από τις διαχρονικές γραμμές τους ένα καθόλα σύγχρονο σύνολο.

Η Suzuki αναφέρει ότι η σχεδίαση των μοτοσυκλετών της έγινε αρχικά στην Ιταλία και τελειοποιήθηκε στην Ιαπωνία με τις δύο μοτοσυκλέτες να πλησιάζουν αισθητικά περισσότερο προς το νεορετρό παρά στο κλασικό.

Suzuki GSX-8T και GSX-8TT 2026

Όλα τα λεφτά είναι η έκδοση GSX-8TT με το μικρό φαίρινγκ-μάσκα που αντλεί σχεδιαστικά έμπνευση από εκείνο της GS1000S. Έναντι του GSX-8S το νέο ρεζερβουάρ ανεβάζει τη χωρητικότητα από τα 14 στα 16,5 λίτρα και έτσι ανεβαίνει σημαντικά και η αυτονομία της μοτοσυκλέτας που έχει μεταξόνιο στα 1.465 χλστ. κάστερ στις 25 μοίρες και ίχνος στα 104 χλστ. 

Το πλάτος είναι 775 χλστ. με το ύψος της σέλας να βρίσκεται στα 810 χλστ. για την ΤΤ και στα 815 για την Τ. Τις δύο εκδόσεις τις χωρίζουν μόλις δύο κιλά με την T να ζυγίζει 201 κιλά πλήρης υγρών και την ΤΤ 203 κιλά που εκτός από το μπικίνι φαίρινγκ έχει επίσης και αεροδυναμική καρίνα. 

Η σέλα και η ουρά, το ντεπόζιτο, το τιμόνι και οι καθρέπτες που βρίσκονται στην άκρη του γκριπ, μαζί με τα διαφορετικά φωτιστικά σώματα αλλά και τα πλαϊνά καλύμματα του ψυγείου είναι αυτά που διαχωρίζουν τις δύο μοτοσυκλέτες από την GSX-8S.

Ο εν σειρά δικύλινδρος των 776 κ.εκ. με τον στρόφαλο των 270 μοιρών και τον αντικραδασμικό άξονα αποδίδει 82 ίππους και 7,95 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 8.500 και 6.800 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Suzuki GSX-8T και GSX-8TT 2026

Ο κοινός στάνταρ εξοπλισμός και για τις δύο μοτοσυκλέτες έχει ως εξής:

-Quick Shifter δύο κατευθύνσεων
-SDMS (Suzuki Drive Mode Selector) με τρία προγράμματα λειτουργίας
-Traction Control τριών επιπέδων με δυνατότητα απενεργοποίησης
-Σύστημα Easy Start (ένα πάτημα στη μίζα που γυρίζει μέχρι να πάρει εμπρός ο κινητήρας)
-Σύστημα Low RPM Assist (Αύξηση των στροφών του κινητήρα όταν ο αναβάτης αφήνει τη μανέτα του συμπλέκτη με 1η ταχύτητα το κιβώτιο)
-Τύπου USB-C θύρα 
-Έγχρωμη οθόνη TFT 5” με νυχτερινή/ημερήσια λειτουργία
-Καθρέφτες bar-end
-Μπαταρία ιόντων-λιθίου Eliiy Power για μειωμένο βάρος και αξιοπιστία
-Αναρτήσεις KYB μπρος και πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση
-Ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2

Η GSX-8TΤ διαθέτει επιπλέον

-Μπικίνι φαίρινγκ
-Καρίνα στο κάτω μέρος του κινητήρα και μαύρο πιρούνι 
-Σέλα ειδικού σχεδιασμού με κόκκινες ραφές

Οι GSX-8T & GSX-8TT θα είναι διαθέσιμες στην ελληνική αγορά από τέλη Αυγούστου 2025 με την τιμή να ξεκινά για την GSX-8T από τα 9.695 ευρώ και για την GSX-8TT από τα 10.295 ευρώ.