Ducati 4ever Multistrada - Τέσσερα χρόνια εγγύηση!

Αφορά όλες τις Multistrada του 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

13/11/2019

Μετά από 16 χρόνια συνεχόμενη εξέλιξης και βελτίωσης της ποιότητας των Multistrada, η Ducati προχωρά για το 2020 με το νέο πρόγραμμα τετραετούς εγγύησης των μοντέλων της, το οποίο ονομάζει 4Ever Multistrada. Η εγγύηση μάλιστα δεν έχει περιορισμό στα χιλιόμετρα που θα διανύσει ο αναβάτης μέσα σε αυτό το χρονικό όριο.

Οι δοκιμές που πραγματοποιεί στα μοντέλα της κατά τον ποιοτικό έλεγχο φέρνουν τις μοτοσυκλέτες της στα όριά τους, καθώς πλέον είναι πιο εξαντλητικές και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια. Με αυτό τον τρόπο έχει καταφέρει –όπως αναφέρει- να βελτιώσει τη διαδικασία παραγωγής τους αλλά και να προσφέρει το υψηλότερο επίπεδο αξιοπιστίας στις μοτοσυκλέτες, πέρα από κάθε άλλη φορά.

Ο λόγος που δημιούργησε η Ducati το 4Ever Multistrada –επεκτείνοντας ουσιαστικά την εγγύηση- οφείλεται στις εξαιρετικές επιδόσεις των Multistrada στα μεγάλα ταξίδια. Για αυτό εξάλλου η εγγύηση έχει ισχύ πανευρωπαϊκά σε ολόκληρο το δίκτυο της Ducati και αφορά όλα τα Multistrada ανεξαρτήτου κυβισμού και εκδόσεων, που θα αποκτηθούν από αυτό τον μήνα και έπειτα.

 
Ετικέτες

MV Agusta 5κύλινδρος κινητήρας: Ο quadrato έρχεται στην παραγωγή με 240+ ίππους!

Square 5 με δύο στροφάλους - Θα παραχθεί σε κυβισμούς 850-1.150 κ.εκ., για διαφορετικά μοντέλα και κατηγορίες
MV Agusta quadrato κινητήρας 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/11/2025

Η MV Agusta έδειξε τον 5κύλινδρο κινητήρα της στην EICMA και όπως σας είχαμε πει και τότε θα είναι square 5 και θα έχει ενιαία κεφαλή και δύο στροφάλους.

Ο 5κύλινδρος κινητήρας της MV Agusta στην EICMA δεν ήταν κάτι που περιμέναμε να δούμε πόσο μάλλον αυτό που ανακοινώνει τώρα η ιταλική εταιρεία. Ο κινητήρας δεν είναι σχεδιαστική άσκηση με στόχο τον εντυπωσιασμό αλλά βρίσκεται κανονικά σε εξέλιξη στη Schiranna. 

Σύμφωνα με τους Ιταλούς ο κινητήρας εξελίσσεται για να μπορεί να παραχθεί σε διαφορετικούς κυβισμούς και να χρησιμοποιηθεί σε πολλά και διαφορετικά μοντέλα: από Supersport έως Naked και Touring όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, σε ένα εύρος κυβισμού από 850 έως 1.150 κ.εκ.

Η απόδοση του "quadrato" κινητήρα μπορεί να ξεπεράσει τους 240 ίππους ενώ το όριο περιστροφής βρίσκεται πάνω από τις 16.000 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 13,76 kg.m στις 8.500 σ.α.λ. Η MV Agusta αναφέρει επίσης ότι το βάρος είναι κάτω από 60 κιλά και όλα αυτά αφορούν την έκδοση των 1.150 κ.εκ.

H MV Agusta αναφέρει ότι η σειρά ανάφλεξης των 5 κυλίνδρων προσφέρει μοναδικά πλεονεκτήματα στον κινητήρα της που επιτυγχάνει εξαιρετική καμπύλη ροπής χωρίς να χρειάζεται να υπάρχει σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων. Παράλληλα, σε σχέση με έναν V4 ίδιου κυβισμού είναι παράλληλα πιο κοντός ενώ είναι πιο στενός έναντι ενός εν σειρά 4κύλινδρου. 

Βέβαια αυτό που παραλείπει να πει η MV Agusta είναι πως είναι δύσκολο να τον τοποθετήσεις σε ένα πλαίσιο σπορ μοτοσυκλέτας και να βρεις το σωστό ζύγισμα, κάτι που κάνει απλόχερα ένας V4, ενώ τόσο σε σχέση με αυτόν όσο και με έναν εν σειρά 4κύλινδρο έχει περισσότερα κινούμενα μέρη και για αυτόν τον λόγο μεγαλύτερη κατανάλωση. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχει μοναδικό ήχο και ότι οι Ιταλοί θέλουν να ξεχωρίσουν από όλους τους άλλους κατασκευαστές φέρνοντας στην παραγωγή έναν κινητήρα που θα είχε κοπεί από το λογιστήριο οποιαδήποτε άλλης εταιρείας αυτήν την στιγμή.

Οι Ιταλοί λένε ότι το ντεμπούτο του 5κύλινδρου κινητήρα που θα αργήσει να γίνει -σε μερικά χρόνια- και έχει προγραμματιστεί για μια μοτοσυκλέτα που δεν υπάρχει πλέον στη γκάμα της και με αυτή τη δήλωση θα μας αφήσουν να βράσουμε στο ζουμί μας, τουλάχιστον προς το παρόν.