Ducati – Δεύτερο εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη ως εξαγωγικό κέντρο για την Ασία

Ενισχύει την παρουσία της στην Ταϊλάνδη η ιταλική εταιρία με νέα επένδυση 400.000 εκατ. ευρώ
motomag Ducati – Νέο εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη ως εξαγωγικό κέντρο για την Ασία
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/4/2024

Η Ducati η οποία ήδη έχει εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη από το 2011 και συγκεκριμένα στην πόλη Rayong, άνοιξε νέο εργοστάσιο στην ίδια πόλη το οποίο θα χρησιμοποιηθεί ως εξαγωγικό κέντρο που θα τροφοδοτεί τις αγορές της Ασίας.

Το νέο εργοστάσιο θα έχει παραγωγική δυναμικότητα 10.000 μονάδων ετησίως σε πρώτη φάση και την εποπτεία του θα έχει η Ducati Motor Thailand. Με αυτόν τον τρόπο η ιταλική εταιρεία θέλει να αυξήσει την παραγωγική διαδικασία στις αγορές της Ασίας οι οποίες παίζουν σημαντικό ρόλο για την ίδια. Με την άνοδο του μοτοσυκλετισμού και το πέρασμα από την κατάσταση "έχω δίκυκλο γιατί δεν μπορώ να πάρω αυτοκίνητο" στο "θέλω να κινούμαι πάνω σε δύο ρόδες" που πέρασε και η πλειοψηφία της Ευρώπης πριν από δεκαετίες, οι αγορές σε πολλές χώρες της Ασίας έχουν μία τρομακτική άνοδο που όλοι οι Ευρωπαίοι καλοβλέπουν. Η Ducati που όπως είπαμε έχει παρουσία στην περιοχή πολλά χρόνια, δεν θέλει να λείπει από αυτό το γαϊτανάκι που σκαρφαλώνει το βουνό και η αύξηση της παραγωγής είναι μία σωστή απόφαση και ο μόνος τρόπος να διατηρήσει το μερίδιό της στις επιμέρους αγορές.

Ducati – Νέο εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη ως εξαγωγικό κέντρο για την Ασία

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ducati Motor Holding, Claudio Domenicali, ανέφερε για την νέα δραστηριότητα της ιταλικής εταιρίας: “Η Ταϊλάνδη είναι μια σημαντική αγορά για premium και μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτες και θέλουμε να την καταστήσουμε ως εξαγωγική μας βάση. Παράγουμε όλα τα μοντέλα μοτοσυκλετών της Ducati στο εργοστάσιό μας στο Rayong.

Πέρυσι πουλήσαμε σχεδόν 58.000 μοτοσυκλέτες. Ο όγκος των πωλήσεων θα καθοριστεί από την αύξηση της ζήτησης και τις τάσεις της αγοράς”.

Ετικέτες

Honda Super Cub 110 Lite 2026 - Ο αντικαταστάτης του θρυλικού 50άριου στα 110 κ.εκ.

Διαθέσιμο στην Ιαπωνία κάτω από 2.000 ευρώ - Κατανάλωση 1,48 λτ./100 χλμ.
Honda Super Cub 110 lite 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

22/10/2025

Οι αυστηρότερες εκπομπές ρύπων στην Ιαπωνία ¨σκότωσαν¨ το θρυλικό στρογγυλοφάναρο 50άρι παπί της Honda, το οποίο, όπως σας είχαμε ενημερώσει από πέρσι, επέστρεψε στην εγχώρια με κινητήρα 110 κ.εκ. προσθέτοντας το συνθετικό "Lite" στο όνομά του.

Οι προδιαγραφές ρύπων άλλαξαν στην Ιαπωνία και αυτό δεν έδωσε περιθώριο στη Honda που επέλεξε να βάλει τέλος στην παραγωγή των 50ριών της για την εγχώρια αγορά -θα γίνει τον ερχόμενο Νοέμβριο- όχι όμως και να αποχωρίσει από την συγκεκριμένη κατηγορία διπλώματος. 

Βλέπετε στην Ιαπωνία η σχετική νομοθεσία δίνει τη δυνατότητα στους κατασκευαστές να έχουν στην κατηγορία των μοτοποδηλάτων έως 50 κ.εκ. και μοντέλα με μεγαλύτερης χωρητικότητας κινητήρες, έως και 125 κ.εκ., αρκεί η ισχύς τους να περιορίζεται στα επίπεδα ενός 50ριού ή όπως το θέτει ο νομοθέτης έως τα 4,0 kW, ήτοι έως τους 5,36 ίππους.

Έτσι η Honda προσάρμοσε το θρυλικό Super Cub 110 σε αυτά που επιτάσσουν οι προδιαγραφές της νεοσύστατης κλάσης "New Standard Moped" που υπάγεται στα μοτοποδήλατα (Class 1 στην Ιαπωνία) και αντικατέστησε το 50άρι Super Cub με το Super Cub 110 Lite, το οποίο μπορεί να οδηγηθεί επίσης με δίπλωμα μοτοποδηλάτου. Για αυτό σας είχαμε μιλήσει αρχικά στα τέλη του 2024, ενώ σας δείξαμε και το "νέο" Super Cub υπό τη μορφή concept στις αρχές του περασμένου Μαρτίου.

Honda Super Cub 110 lite 2026

Το Super Cub 110 Lite, που μπορεί να μεταφέρει μόνο τον αναβάτη του βάσει νομοθεσίας, περιορίζει την ισχύ του κάτω από τη μέγιστη επιτρεπόμενη τιμή, με την απόδοση του αερόψυκτου μοτέρ των 109 κ.εκ. να βρίσκεται στους 4,7 ίππους (3,5 kW) στις 6.000 σ.α.λ. και το 0,7 kg.m ροπής στις 3.750 σ.α.λ. Αυτή είναι και η μόνη ουσιαστική διαφορά έναντι της ισχυρότερης έκδοσης που οδηγείται με το αμέσως επόμενο δίπλωμα. Η κατανάλωση του παράλληλα είναι εξαιρετικά χαμηλή κατά το πρότυπο WMTC3 και βρίσκεται στο 1,48 λτ./100 χλμ. 

Βέβαια η επιτρεπόμενη τελική ταχύτητα για τα μοτοποδήλατα στην Ιαπωνία είναι τα μόλις 30 χλμ./ώρα, πολύ χαμηλότερα δηλαδή από ότι στην Ευρώπη οπότε και το συγκεκριμένο νούμερο για την κατανάλωσή του δεν θα απέχει πολύ από την πραγματικότητα. 

Honda Super Cub 110 lite 2026

Η Honda δημιούργησε μια ολόκληρη σειρά Lite μοντέλων στην οποία περιλαμβάνεται επίσης το επαγγελματικό Super Cub 110 Pro Lite, με την τεράστια σχάρα στο πίσω μέρος και το μεγάλο καλάθι εμπρός, τις ενισχυμένες αναρτήσεις, το μεγαλύτερο εμπρός δισκόφρενο και τους μικρότερους τροχούς. 

Περιλαμβάνεται επίσης το σκληροτράχηλο Cross Cub 110 Lite, από το οποίο απουσιάζει η ποδιά και η σχάρα στο πίσω μέρος είναι λίγο μικρότερη από του Pro, αλλά και το σκούτερ Dio 110 Lite, που έρχεται στην Ευρώπη ως Vision.

Η τιμή του Super Cub 110 Lite στην Ιαπωνία έχει οριστεί στα 1.934 ευρώ, με το Pro να κοστίζει 2.184 ευρώ και το Cross Cub 110 Lite 2.274 ευρώ με το μέσο ετήσιο εισόδημα στην Ιαπωνία να είναι λίγο πάνω από 35.000 ευρώ.