Ducati Diavel V4 - Κέρδισε το βραβείο “Red Dot 2024: Best of the Best”

Η τέταρτη φορά που το Borgo Panigale λαμβάνει την ύψιστη μορφή αναγνώρισης, όσον αφορά την εμφάνιση
motomagDucati Diavel V4 – Κέρδισε το βραβείο “Red Dot 2024: Best of the Best”
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

24/5/2024

Δύο χρόνια μετά την παρουσίασή του, το Diavel V4 λαμβάνει το βραβείο Red Dot “Best of the Best” 2024 στον τομέα του σχεδιασμού, το σπουδαιότερο για αυτή την κατηγορία, χαρίζοντας ταυτόχρονα τον τίτλο για τέταρτη φορά στο εργοστάσιο του Borgo Panigale.

Ξεκινώντας το 1955, το βραβείο Red Dot δημιουργήθηκε με σκοπό να επιβραβεύει τις πιο πρωτότυπες προτάσεις στην εμφάνιση και την καινοτομία. Μία κριτική επιτροπή ειδικών σε θέματα σχεδιασμού προϊόντων, επικοινωνίας σχεδίου και ιδεών αναλαμβάνει την απονομή των Red Dot Awards. Το 2024 ήταν η σειρά του Diavel V4 να λάβει τον σημαντικό τίτλο “Red Dot Award 2024: Best of the Best”, την ύψιστη μορφή αναγνώρισης που προορίζεται για δημιουργίες που θέτουν νέα πρότυπα στον τομέα τους.

Ducati Diavel V4 – Κέρδισε το βραβείο “Red Dot 2024: Best of the Best”

Όπως προείπαμε, αυτή είναι η τέταρτη φορά που μία Ducati λαμβάνει το εν λόγω βραβείο. Η αρχή έγινε το 2013 με το 1199 Panigale, ακολούθησε το XDiavel το 2016, ενώ τρία χρόνια αργότερα το 2019 ήταν η σειρά του Diavel 1260. Όσον το Diavel V4, δεν είναι η πρώτη φορά που βρίσκεται στην κορυφή κάποιου διαγωνισμού για τον σχεδιασμό. Στις περγαμηνές της περιλαμβάνονται επίσης το Good Design® Award, το παλαιότερο χρονολογικά βραβείο σχεδιασμού, σε παγκόσμια κλίμακα. Δίπλα του βρίσκεται και η “Ειδική Μνεία” του German Design Award 2024, που απονέμεται από το Γερμανικό Συμβούλιο Σχεδιασμού.

Η τελετή παραλαβής των βραβείων Red Dot 2024, έχει προγραμματιστεί για τις 24 Ιουνίου, στο Θέατρο Aalto του Essen της Γερμανίας. Οι νικητές θα εκτεθούν στο μουσείο Red Dot που βρίσκεται στο Βιομηχανικό συγκρότημα Ανθρακωρυχείων του Zollverein, στην ευρύτερη περιοχή του Essen, ενώ αποτελεί και παγκόσμιο σύμβολο κληρονομιάς της UNESCO.

Ετικέτες

Τραγικός απολογισμός Σαββατοκύριακου: Τρεις νεκροί μοτοσυκλετιστές σε Αγία Παρασκευή, Καλαμάτα και Χαλκιδική

Τρεις νέοι, νεκροί σε διάφορα τροχαία ανά την χώρα
Τραγικός απολογισμός Σαββατοκύριακου: Τρεις νεκροί μοτοσυκλετιστές σε Αγία Παρασκευή, Καλαμάτα και Χαλκιδική
Από το

motomag

8/6/2026

Δυστύχημα συνέβη εχθές Κυριακή 7/6 στον Σταυρό Αγίας Παρασκευής επί της Λεωφόρου Μεσογείων στο ρεύμα προς Παλλήνη. Στην μοτοσυκλέτα επέμβαινε αναβάτης και συνεπιβάτης, αμφότεροι 22 ετών όταν σημειώθηκε πλαγιομετωπική σύγκρουση με αυτοκίνητο στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίας, λίγο πριν την συμβολή Μεσογείων και Λαυρίου.

Οι συνθήκες του δυστυχήματος ερευνώνται. Από την σύγκρουση ο 22χρονος έχασε την ζωή του ενώ η συνεπιβάτης τραυματίστηκε ελαφρύτερα.

Ξημερώματα Δευτέρας 8/6 περίπου στις 01:00, μοτοσυκλέτα που οδηγούσε 29χρονος κάτοικος της περιοχής Μικρής Μαντίνειας έφυγε από την πορεία της το δρόμο Κιτριών – Καλαμάτας με τις πρώτες αναφορές να κάνουν λόγο για μη εμπλοκή άλλου οχήματος. Το ασθενοφόρο κατέφθασε στο σημείο 25 λεπτά μετά την αρχική κλίση και απλά διαπίστωσε τον θάνατο του αναβάτη.

Το Σάββατο 6/6 περίπου στις 20:00, ένας 44χρονος αναβάτης έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του στο 37ο χιλιόμετρο Πολυγύρου – Θεσσαλονίκης και τραυματίστηκε θανάσιμα. Το τμήμα Τροχαίας Πολυγύρου διενεργεί έρευνα και αναζητά τυχόν μάρτυρες.

Εκτός αυτών άλλο ένα σοβαρό τροχαίο συνέβη το βράδυ της Κυριακής στην περιοχή της Ερέτριας όταν σπορ ανοικτό αυτοκίνητο, χτύπησε μοτοσυκλέτα με δύο επιβάτες και τους εγκατέλειψε αβοήθητους. Αναβάτης και συνεπιβάτης τραυματίστηκαν σοβαρά ενώ ο ένας από τους δύο είναι σε κρίσιμη κατάσταση καθώς φέρει σοβαρό τραύμα στο πόδι. Η κινητοποίηση των αρχών ήταν άμεση και ο οδηγός του αυτοκινήτου συνελήφθη αμέσως μετά και κρατείται. Εθελοντές της ΕΣΔΔΕ προσέφεραν τις πρώτες βοήθειες άμεσα στο σημείο μέχρι να έρθει το ΕΚΑΒ.