Είσοδος HUSQVARNA στα ποδήλατα

Νέα εταιρία για την KTM Industries AG
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

7/9/2017

 

Η KTM ενώνει δυνάμεις με την Pexco, (Puello E-mobility Crossover Company) μία νεοσύστατη εταιρία που ίδρυσαν από κοινού ο CEO της KTM κ. Stefan Pierer με την κα Susanne Puello, με σκοπό την εξέλιξη νέων ποδηλάτων και ηλεκτρικών ποδηλάτων.

 

 

Τα ονόματα εδώ έχουν σημασία. Ο κ. Pierer δεν χρειάζεται συστάσεις, καθότι ως δαιμόνιος επιχειρηματίας στο τιμόνι της KTM, το όνομά του ακούγεται συχνά – πυκνά. Η κα Puello από την άλλη είναι γνωστή κυρίως σε όσους έχουν πάθος με το ποδήλατο και γνωρίζουν όχι μόνο τις μάρκες αλλά και την ιστορία τους.

Πρόκειται για την εγγονή του θρυλικού στην Γερμανία Puello, που από το 1914 έχει ιδρύσει την εταιρία ποδηλάτων Winora και εξελίχθηκε σε ένα ολόκληρο γκρουπ εταιριών με ηγετική θέση στον χώρο του ποδηλάτου σε ολόκληρη την Ευρώπη, και ισχυρή παρουσία σε ΗΠΑ και Καναδά.

Το ACCELL GROUP ελέγχει τις μάρκες Haibike (Γερμανία), Winora (Γερμανία), Batavus (Ολλανδία), Sparta (Ολλανδία), Koga (Ολλανδία), Lapierre (Γαλλία), Ghost (Ολλανδία), Raleigh and Diamondback (Αγγλία, ΗΠΑ, Καναδάς), Tunturi (Φινλανδία), Atala (Ιταλία), Redline (ΗΠΑ), Loekie (Ολλανδία) and XLC (Παγκόσμια).

Από το τιμόνι αυτού του γκρουπ, αποχώρησε τον περασμένο Απρίλιο η κα. Puello για να ανακοινωθεί στις αρχές Αυγούστου πως πλέον ίδρυσε εταιρία μαζί με τον κ. Pierer.
Μία είδηση που τώρα γνωρίζει απήχηση καθώς έγινε παρουσίαση της νέας εταιρίας στην έκθεση Eurobike πριν λίγες μέρες.

Η KTM έχει ήδη παρουσία στα ποδήλατα, μέσω της ανεξάρτητης KTM Fahrrad GmbH η οποία δεν υφίσταται ουδεμία αλλαγή.

Η νέα εταιρία αναλαμβάνει να φτιάξει ηλεκτρικά ποδήλατα και ποδήλατα μέσα από τρεις επωνυμίες, κάθε μία με την δική της ξεχωριστή γκάμα.

Πρώτα, ως όνομα, έρχεται η HUSQVARNA που καταθέτει την βαρύτητα του ονόματός της και αποκτά μέσα στο 2018 τα πρώτα δείγματα της γκάμας. Ακολουθούν η RAYMON με ποδήλατα για δρόμο και χώμα με την πρώτη παρουσία να έρχεται πιο σύντομα, αυτό τον Δεκέμβριο.

Ενδιαφέρον – και μοτοσυκλετιστικό – έχει και η τρίτη μάρκα που λανσάρει η νέα εταιρία, με την ονομασία:“Ready to Race”! Η R2R με πορτοκαλί χρώμα στο λογότυπο θυμίζει έντονα την KTM και μάλλον θα αντιγράφει όλη την φιλοσοφία των ready to race αυστριακών εκτός από το όνομα.

Μέσα στο 2018 θα παρουσιάσει μοντέλα προσανατολισμένα στο χώμα και μάλιστα κατευθείαν στα δύσκολα, στοχεύοντας στην κορυφή των κατηγοριών Enduro και Downhill.

Πέρα από το ποδηλατικό ενδιαφέρον, τα ηλεκτρικά ποδήλατα που η νέα εταιρία θα κυκλοφορήσει με το όνομα της HUSQVARNA και τα απολύτως εξειδικευμένα της R2R, έχουν και μοτοσυκλετιστικό ενδιαφέρον.

Κι αυτό γιατί θα προσφέρουν μία εναλλακτική πρόταση στο Enduro ή στην προπόνηση για Enduro όπου τα ηλεκτρικά έχουν αναδειχθεί ως μία από τις καλύτερες προετοιμασίες.

Η HUSQVARNA φυσικά δεν είναι νέα στο ποδήλατο, αλλά ούτε και στα ηλεκτρικά ποδήλατα, καθώς υπό την ομπρέλα της BMW είχε παρουσιάσει μερικά ηλεκτρικά πρωτότυπα στις αρχές της δεκαετίας που διανύουμε.

Τώρα με νέα χρώματα στην ομπρέλα, η HUSQVARNA κάνει αυτό το βήμα ξανά, μονάχα που αυτή την φορά γίνεται με πολύ ισχυρές βάσεις, εμπλέκοντας ένα μεγάλο όνομα στο ποδήλατο.

Μέρος της νέας εταιρίας, είναι και το γραφείο σχεδιασμού KISKA που πλέον, σχεδόν καθολικά, έχει αναλάβει τις μοτοσυκλέτες της KTM.

Πρόκειται για μία εταιρία με 260 υπαλλήλους που έχει σχεδιάσει ξανά ποδήλατα και θα είναι πίσω από τον σχεδιασμό κάθε μοντέλου για τις παραπάνω τρεις μάρκες.

Το πιο περίεργο ατύχημα έγινε στον Καναδά – Το ιπτάμενο GSX-R [Video]

Τροχαίο με μάλλον θετική κατάληξη αν σκεφτούμε τι χρειάστηκε ώστε η μοτοσυκλέτα να πετάξει ως τον δεύτερο όροφο
canada accident
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

11/5/2026

Το ατύχημα που συνέβη το πρωί του Σαββάτου 9 Μαΐου στα περίχωρα του Βανκούβερ στον Καναδά είχε τέτοια κατάληξη που σήμερα κάνει τον γύρο του κόσμου και μια οποιαδήποτε φωτογραφία από αυτό αρκεί για να δικαιολογήσει το γεγονός.

Κεντρική διασταύρωση, αυτοκίνητο συγκρούεται με μοτοσυκλέτα υπό άγνωστες συνθήκες, τραυματισμός αναβάτη. Θα μπορούσε να είναι από το καθημερινό ειδησεογραφικό δελτίο οποιασδήποτε σύγχρονης πόλης, αλλά το συγκεκριμένο καταφέρνει να ξεχωρίσει χάρη στην κατάληξη της μοτοσυκλέτας, η οποία βρέθηκε να … κρέμεται ψηλά από την οριζόντια δοκό του φωτεινού σηματοδότη της διασταύρωσης, ελαφρωμένη από φέρινγκ και υποπλαίσιο μάλιστα!

Και πρέπει να ήταν πολύ καινούργια η μοτοσυκλέτα, Suzuki GSX-R1000R με την επετειακή βαφή των 40 ετών, κρίμα.

canada accident

Άγνωστο το πώς φτάσαμε εδώ και με ποιου την υπαιτιότητα, πάντως η Φυσική έχει μερικά δεδομένα να συνεισφέρει. Για να φτάσεις ψηλά στο άλμα χρειάζεσαι σωστή ταχύτητα και επίσης σωστή γωνία στη ράμπα - ρόλο που ανέλαβε το αυτοκίνητο – και δύσκολα θα πειστούμε πως ο μοτοσυκλετιστής διέσχιζε τη διασταύρωση με 30.

Σε κάθε περίπτωση, ο αναβάτης τραυματίστηκε αρκετά σοβαρά, κατά το καναδικό ρεπορτάζ, αλλά δεν διατρέχει κίνδυνο για τη ζωή του.