Έκλεψαν μοτοσυκλέτες των Hell's Angels

Δεν ήξεραν που έμπλεξαν
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

11/6/2019

Η εγκληματικότητα στην Αγγλία και ιδίως οι κλοπές, που συμβαίνουν κυριολεκτικά κάθε λεπτό, δεν είναι κάτι νέο. Τα παραδείγματα απ’ το παρελθόν είναι άφθονα και οι δράστες έχουν ξεπεράσει κάθε όριο. Δεν κολλάνε πουθενά, απ’ το να κλέβουν μοτοσυκλέτες στο Λονδίνο σε ώρα αιχμής μέχρι και μοτοσυκλέτες που είναι για δοκιμή, όπως η Ducati Multistrada Enduro που είχε το αγγλικό περιοδικό MCN. Το θράσος τους μάλιστα έφτασε μέχρι και στο σημείο –ορισμένοι απ’ τους δράστες- να ανοίξουν λογαριασμό στο Instagram και να κοινοποιούν τα λάφυρά τους.

Τα πράγματα όμως δεν είναι πάντοτε ίδια και αυτή τη φορά τα έβαλαν με κάποιους που δεν φημίζονται πως είναι τα καλύτερα παιδιά. Στο East Rainton, που βρίσκεται στο κέντρο της Αγγλίας, μια ομάδα πέντε ατόμων με μάσκες αποφάσισε να κλέψει δύο Harley Davidson έξω απ’ το ξενοδοχείο Highfield. Καταγράφηκαν μάλιστα και απ’ τις κάμερες ασφαλείας. Πέρα απ’ την παρανομία που διέπραξαν, το χειρότερο είναι πως οι μοτοσυκλέτες ανήκουν σε δύο μέλη των Hell's Angels. Τα μοντέλα που έκλεψαν ήταν μια μαύρη Dyna του 2000 και μια επετειακή της έκδοση του 2003, οι οποίες έχουν ολλανδικές πινακίδες. Συγκεκριμένα μάλιστα, το μοντέλο του 2000 είχε και το σήμα του club στο καπάκι του κινητήρα, όπως δήλωσε ο Stuart Hack σε μια κοινοποίησή του στα social media. Ίσως οι δράστες να θεώρησαν πως παρά το γεγονός ότι οι μοτοσυκλέτες ανήκαν σε μέλη των Hell's Angels, θα ήταν σχετικά εύκολο να τις κλέψουν αφού έχουν πινακίδες από άλλη χώρα και να μην μπλέξουν σε μπελάδες. Όμως, στις δηλώσεις του ο Stuart Hack ήταν ιδιαίτερα απειλητικός λέγοντας πως τα έβαλαν με τα λάθος άτομα και πως θα μπλέξουν διότι θα βρουν ποιοι το έκαναν. Παρ’ όλα αυτά φρόντισε να τους δώσει μια ευκαιρία να τις επιστρέψουν πίσω στο Hell's Angels Tynes & Wear και αν το κάνουν δεν θα δώσουν μεγαλύτερες διαστάσεις στο θέμα. Όπως και να ‘χει, είτε το θύμα είναι μέλος μιας απ’ τις πιο σκληρές μοτοσυκλετιστικές ομάδες είτε όχι, το γεγονός παραμένει το ίδιο τραγικό και ευχόμαστε να μην το βιώσει κανείς ποτέ.

Pedro Acosta: "Οδηγούσα μοτοσυκλέτες 1.000 κυβικών από τα 14 μου"

Ο Ισπανός της KTM εξηγεί γιατί η μετάβαση στα MotoGP ήταν φυσική
Acosta
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/6/2026

Ο Pedro Acosta είναι κατά πολλούς το μεγαλύτερο ταλέντο της γενιάς του στα MotoGP και σύμφωνα με τον ίδιο, η προσαρμογή του στην κορυφαία κατηγορία έγινε ευκολότερη χάρη σε μια ασυνήθιστη εξοικείωση που απέκτησε πολύ πριν φτάσει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα οδηγώντας μοτοσυκλέτες 1.000 κυβικών ήδη από την ηλικία των 14 ετών.

Παρότι δεν έχει ακόμη κατακτήσει νίκη σε Grand Prix των MotoGP, ο αναβάτης της KTM θεωρείται από πολλούς μελλοντικός Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Οι φήμες μάλιστα τον θέλουν να μετακινείται το 2027 στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati, όπου θα βρεθεί στο ίδιο γκαράζ με τον Marc Marquez, πάνω σε μία από τις πιο ανταγωνιστικές μοτοσυκλέτες του πρωταθλήματος, καθώς το συμβόλαιο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή με τους Ιταλούς, για δύο ακόμη έτη, ανακοινώθηκε χθες

Acosta

Ο Acosta έφτασε στα MotoGP έχοντας ήδη κατακτήσει τον τίτλο στη Moto3 το 2021 και στη Moto2 το 2023. Ωστόσο, όπως αποκάλυψε ο ίδιος σε συζήτηση σε podcast, η επαφή του με ισχυρές μοτοσυκλέτες, μεγάλου κυβισμού είχε ξεκινήσει πολλά χρόνια νωρίτερα.

"Νομίζω ότι είχα μεγαλύτερο πλεονέκτημα από άλλους αναβάτες όταν ανέβηκα πρώτη φορά σε MotoGP, επειδή οδηγούσα μοτοσυκλέτες 1.000 κυβικών από τα 14 μου. Κυριολεκτικά δεν είχα μπει ακόμη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα," δήλωσε ο Ισπανός.

Acosta

Ο ίδιος εξήγησε ότι αυτή η εμπειρία τον βοήθησε να προσαρμοστεί πιο εύκολα στις μεγάλες κατηγορίες, σε αντίθεση με όσα είχε βιώσει στα πρώτα του βήματα στη Moto3.

"Για αυτό πάντα είχα την αίσθηση ότι η μετάβαση σε μεγαλύτερες κατηγορίες θα ήταν πιο εύκολη. Και τελικά έτσι φάνηκε να είναι. Όταν ξεκίνησα στη Moto3 δυσκολεύτηκα πολύ περισσότερο να καταλάβω τις μοτοσυκλέτες, τη φυσική τους συμπεριφορά και τα πάντα γύρω από αυτές.

Acosta

"Από την πρώτη μέρα όμως στα MotoGP ήταν σαν όλα να μπήκαν στη θέση τους. Ήταν σαν να έλεγα 'αυτή είναι η μοτοσυκλέτα μου'. Είναι αλήθεια ότι δυσκολεύτηκα σε ορισμένους άλλους τομείς, αλλά η πρώτη αίσθηση ήταν πραγματικά πολύ καλή."

Η δήλωση αυτή εξηγεί εν μέρει γιατί ο Acosta έδειξε από την πρώτη στιγμή τόσο ανταγωνιστικός απέναντι σε πολύ πιο έμπειρους αναβάτες της κατηγορίας. Η εξοικείωσή του με την ισχύ, το βάρος και τη συμπεριφορά μεγάλων μοτοσυκλετών φαίνεται πως του έδωσε ένα σημαντικό πλεονέκτημα κατά την προσαρμογή του στις απαιτήσεις των MotoGP.

Acosta

Δεν αντικατοπτρίζει όμως την δυσαρέσκεια του Acosta προς τους Αυστριακούς, καθώς οι βλέψεις του φαίνεται πως δεν μπορούν να επιτευχθούν με το σύνολο που η ΚΤΜ αυτή τη στιγμή του προσφέρει, πράγμα για το οποίο δεν χάνει ευκαιρία να εκφράζεται, ασκώντας πιέσεις στο εργοστάσιο.

Ο 22χρονος Ισπανός παραμένει το σημείο αναφοράς για την KTM στο φετινό πρωτάθλημα. Στο πρόσφατο Grand Prix της Ουγγαρίας στο Balaton Park ήταν ο αναβάτης που πλησίασε περισσότερο τον Marc Marquez στη μάχη για την κορυφή, ενώ είναι και ο μοναδικός αναβάτης της αυστριακής εταιρείας που βρίσκεται αυτή τη στιγμή μέσα στην πρώτη δεκάδα της βαθμολογίας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

Acosta

Με τις φήμες για το μέλλον του νεαρού Ισπανού, αλλά και τη διαμόρφωση όλου του grid, να εντείνονται και το ενδιαφέρον των κορυφαίων ομάδων να παραμένει αμείωτο, ο Acosta δείχνει να αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα πρόσωπα των MotoGP για τα επόμενα χρόνια.

Ετικέτες