Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2017: Ετοιμάζεται!

Για πρώτη φορά όπως παλιά!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/4/2017

Δεκάδες τεχνικοί συνεργείων κατασκευών, περνάνε αυτές τις μέρες του Πάσχα, στο χώρο της Έκθεσης Μοτοσυκλέτας 2017! Οι εργασίες έχουν ξεκινήσει για να μεταμορφωθεί το Κέντρο Ξιφασκίας στο Δυτικό Αεροδρόμιο, σ’ ένα μεγαλοπρεπές σαλόνι όπως ακριβώς είχαμε δει στην Ελλάδα για τελευταία φορά πριν από 9 χρόνια!

Τεχνικοί, εργάτες και μεταφορείς, θυσιάζουν αυτές τις μέρες του Πάσχα στήνοντας ένα μεγαλοπρεπές σκηνικό μέσα στο Κέντρο Ξιφασκίας, όπου θα βρίσκονται όλες οι εταιρίες μοτοσυκλετών και πλήθος εταιριών με εξοπλισμό για τον αναβάτη και την μοτοσυκλέτα.

Την διοργάνωση της έκθεσης έχει αναλάβει η Albatross Εvents υπό τη Γενική Διεύθυνση του κ. Κώστα Λαμάρη, με πολυετή εμπειρία στο χώρο των εκθέσεων μοτοσυκλέτας και των motor-shows. Η Γενική είσοδος στην Έκθεση θα κοστίζει 5 Ευρώ με δωρεάν πρόσβαση στα παιδιά κάτω των 10 ετών.

Ακριβώς σε μία εβδομάδα από τώρα, την Πέμπτη στις 20 Απριλίου, η Έκθεση Μοτοσυκλέτας ανοίγει τις πόρτες για το κοινό στις 14:00 το μεσημέρι μέχρι και την Δευτέρα, ενώ το Σαββατοκύριακο το ωράριο διαμορφώνεται από τις 10:00 το πρωί, μέχρι τις 21:00!

Τις επόμενες μέρες θα ανακοινωθεί πρόγραμμα για τα Test Rides που θα είναι δωρεάν για όποιον έχει εισιτήριο εισόδου καθώς και πρόγραμμα με υπόλοιπες εκδηλώσεις. Μία από τις μεγαλύτερες γιορτές της μοτοσυκλέτας για το 2017, ετοιμάζεται αυτή την στιγμή για να υποδεχτεί όλο τον κόσμο!

Πρόσβαση:
Από Αττική Οδό
Βγαίνετε από την Αττική Οδό στην Έξοδο 8 (E.O. Αθηνών-Λαμίας) και ακολουθείτε κατεύθυνση προς Πειραιά. Στο τέλος της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας (Έξοδος ΣΕΦ), στρίβετε προς Γλυφάδα με πορεία προς Ελληνικό, μέσω Λεωφόρου Ποσειδώνος. Στο ύψος του Αγίου Κοσμά (αμέσως μετά τον παλιό αερολιμένα), στρίβετε αριστερά στο φανάρι των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων.
Εκεί είναι η είσοδος των Ολυμπιακών ακινήτων και του Κέντρου Ξιφασκίας.
 
Από Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας ή Αθηνών-Κορίνθου
Στο τέλος της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας (Έξοδος ΣΕΦ), στρίβετε προς Γλυφάδα με πορεία προς Ελληνικό, μέσω Λεωφόρου Ποσειδώνος. Στο ύψος του Αγίου Κοσμά (αμέσως μετά τον παλιό αερολιμένα), στρίβετε αριστερά στο φανάρι των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων. Εκεί είναι η είσοδος των Ολυμπιακών ακινήτων και του Κέντρου Ξιφασκίας.
 
Από Λεωφόρο Βουλιαγμένης
Με κατεύθυνση προς Γλυφάδα, στρίβετε δεξιά στη Λεωφόρο Αλίμου, στο τέλος της οποίας υπάρχει γέφυρα. Περνάτε κάτω από τη γέφυρα, με αριστερή στροφή προς Ελληνικό/Γλυφάδα, στην Λεωφόρο Ποσειδώνος. Σε 1,5 χλμ. περίπου, αμέσως μετά τον παλιό αερολιμένα στρίβετε αριστερά στο ύψος του Αγίου Κοσμά, στο φανάρι των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων. Εκεί είναι η είσοδος των Ολυμπιακών ακινήτων και του Κέντρου Ξιφασκίας.
 
Ημερομηνία: 20-24 Απριλίου 2017
 
Ωράριο Λειτουργίας:  Σαββατοκύριακο: 10.00-21.00, Καθημερινές: 14.00-21.00
 
 
Διαβάστε:

 

Δυναμικό ξεκίνημα για την Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2026 [Φωτογραφίες]

Άνοιξαν οι πύλες της Έκθεσης Μοτοσυκλέτας στο Metropolitan Expo με το κοινό να προσέρχεται παρά τη βροχή
moto expo 2026
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

1/4/2026

Πρώτη ημέρα της έκθεσης σήμερα, Τετάρτη 1 Απριλίου, με την κακοκαιρία Erminio να έχει ήδη κάνει την εμφάνισή της από τις πρωινές ώρες. Παρόλα αυτά στις 14:00 που άνοιξαν οι πόρτες για το κοινό η κίνηση ήταν έντονη στους διαδρόμους της έκθεσης, ξεκάθαρο δείγμα πως η δυναμική της μοτοσυκλέτας δεν κάμπτεται από μικρά εμπόδια.

Το δέλεαρ για το κοινό είναι σημαντικό, καθώς στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, δίπλα στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, εκτίθενται πολλά νέα μοντέλα 2026 που εμφανίζονται για πρώτη φορά στη χώρα μας.

Το πρωινό πρόγραμμα ήταν αφιερωμένο στον Τύπο, με παρουσιάσεις εταιρειών που επικέντρωσαν στα καινούργια μοντέλα της φετινής χρονιάς, αρκετά εξ αυτών μάλιστα έφτασαν στην έκθεση πρόωρα και εκτός προγράμματος, σε κάποιες περιπτώσεις δε μετά από σημαντική προσπάθεια για να προλάβουν να τα έχουν στα περίπτερά τους.

Απολαύστε παρακάτω μια μεγάλη γκαλερί με φωτογραφίες από τα περίπτερα της Έκθεσης Μοτοσυκλέτας 2026.