ΕΛ.ΑΣ. - 1.726 παραβάσεις Κ.Ο.Κ. μέσα σε ένα 24ωρο στην Αττική

Η μη χρήση κράνους στη δεύτερη θέση των παραβάσεων μετά το παράνομο παρκάρισμα
motomag ΕΛ.ΑΣ. – 1.726 παραβάσεις Κ.Ο.Κ. μέσα σε ένα 24ωρο στην Αττική
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

28/5/2024

Η Τροχαία Αττικής το εικοσιτετράωρο 24-25/05/2024 προχώρησε σε 6.559 τροχονομικούς ελέγχους βεβαιώνοντας 1.726 παραβάσεις Κ.Ο.Κ. με τη μη χρήση κράνους να βρίσκεται μία ανάσα -δυστυχώς- από την κορυφή των παραβάσεων.

Στο πλαίσιο των συγκεκριμένων ελέγχων διενεργήθηκαν 6.559 τροχονομικοί έλεγχοι οχημάτων και βεβαιώθηκαν 1.726 παραβάσεις, 90 εκ των οποίων σε βαθμό πλημμελήματος και επιβλήθηκαν τα ανάλογα διοικητικά πρόστιμα. Επιπλέον, συνελήφθη 53χρονος για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος και στέρηση ικανότητας οδήγησης.

Ενδεικτικά, οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν, μεταξύ άλλων, αφορούν:

  • 85 παραβάσεις μέθης,  7 εκ των οποίων σε βαθμό πλημμελήματος
  • 10 για παραβίαση σηματοδοτών
  • 3 για παραβίαση λεωφορειολωρίδας
  • 57 για υπερβολική ταχύτητα
  • 1 για επικίνδυνους ελιγμούς
  • 6 για δακτύλιο
  • 80 για  μη χρήση ζώνης ασφαλείας
  • 272 για μη χρήση προστατευτικού κράνους
  • 22 για χρήση κινητού
  • 74 για ΚΤΕΟ
  • 17 για στέρηση ασφαλιστήριου συμβολαίου
  • 3 για φορτηγά οχήματα
  • 102 για ωράριο εργασίας- ταχογράφο
  • 366 σταθμεύσεις
  • 636 λοιπές παραβάσεις

Επιπρόσθετα, αφαιρέθηκαν 142 ζεύγη πινακίδων, 325 άδειες κυκλοφορίας, 308 άδειες ικανότητας οδήγησης και ακινητοποιήθηκαν 242 οχήματα.

ELAS

Kawasaki Ninja H2 SX Hydrogen - Η πρώτη δημόσια επίδειξη μοτοσυκλέτας με κινητήρα εσωτερικής καύσης υδρογόνου στον κόσμο [VIDEO]

Κατά τη διάρκεια του αγώνα αντοχής των 8 ωρών της Suzuka
Kawasaki H2 SX Hydrogen
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/7/2024

Στις 20 Ιουλίου, κατά τη διάρκεια του αγώνα αντοχής 8 ωρών της Suzuka για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα EWC, η Kawasaki πραγματοποίησε την πρώτη στον κόσμο δημόσια επίδειξη μοτοσυκλέτας με κινητήρα εσωτερικής καύσης υδρογόνου (ICE) από κατασκευαστή μοτοσυκλετών μαζικής παραγωγής.

Η μοτοσυκλέτα υδρογόνου ICE της Kawasaki σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στο πλαίσιο έρευνας που ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2023, με δοκιμές που ξεκίνησαν φέτος, με αποκορύφωμα τη δημόσια επίδειξη στην ιαπωνική πίστα. Η πρωτότυπη μοτοσυκλέτα φέρει κινητήρα υδρογόνου που βασίζεται στον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 998 με υπερτροφοδότηση του Ninja H2, με τροποποιήσεις που έγιναν ώστε να επιτρέπεται η έγχυση καυσίμου υδρογόνου στους κυλίνδρους με άμεσο ψεκασμό. Τα ρεζερβουάρ υδρογόνου βρίσκονται στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας και για την ώρα είναι τεραστίων διαστάσεων κάνοντας τη μοτοσυκλέτα να θυμίζει Bat-mobile των πρώτων ταινιών Batman.

Kawasaki H2 SX Hydrogen


Οι μοτοσυκλέτες Hydrogen ICE λειτουργούν με καύση υδρογόνου, παράγοντας παραπλήσιο ήχο με τις βενζινοκίνητες μοτοσυκλέτες, και έχοντας τους σωστούς κραδασμούς, ενώ τα κατάλοιπά τους είναι κυρίως... νερό. Κατά τη διάρκεια της λειτουργίας τους, ένα πολύ μικρό ποσό λιπαντικού κινητήρα καίγεται, εκπέμπτωντας ένα επίσης πολύ μικρό ποσό CO2.

Kawasaki H2 SX Hydrogen

Στο ΜΟΤΟ έχουμε γράψει εδώ και χρόνια για τα οφέλη του υδρογόνου, που πέρα από την "πράσινη" λειτουργία του, έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει στην επιβίωση του κινητήρα εσωτερικής καύσης, διασώζοντας και την πολύτιμη αίσθηση του, που αποτελείται από τον ήχο, τον παλμό από τις πιστονιές και τους κραδασμούς, που κάνουν τόσο ξεχωριστή την οδήγηση μιας μοτοσυκλέτας.

Kawasaki H2 SX Hydrogen

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της για ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα, η Kawasaki Motors διεξάγει επί του παρόντος έρευνα και εξέλιξη με στόχο την υλοποίηση μιας λειτουργικής μοτοσυκλέτας υδρογόνου ICE ως μια από τις ανθρακικά ουδέτερες επιλογές για τους αναβάτες στις αρχές της δεκαετίας του 2030.

Kawasaki H2 SX Hydrogen

Η Kawasaki Motors είναι πλήρες μέλος της HySE (Hydrogen Small mobility & Engine technology), μιας ερευνητικής ένωσης που αποτελείται από τις Kawasaki, Suzuki, Toyota, Honda και Yamaha, που επικεντρώνεται στην τεχνολογία υδρογόνου και διεξάγει ενεργά βασική έρευνα σε κινητήρες υδρογόνου, συστήματα πλήρωσης υδρογόνου και συστήματα παροχής καυσίμου, προκειμένου να παράγει μικρά οχήματα κινητικότητας με κινητήρα υδρογόνου, συμπεριλαμβανομένων και των μοτοσυκλετών. Για την ώρα δεν έχουν ανακοινωθεί επιδόσεις, κατανάλωση και αυτονομία από την πρωτότυπη μοτοσυκλέτα του Akashi.

Ετικέτες