ΕΛ.ΑΣ. - Εξάρθρωσε εγκληματική οργάνωση που έκλεβε μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα

Εξιχνιάστηκαν 64 περιπτώσεις κλοπών
1
Από το

motomag

21/7/2023

Η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αθηνών της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής εξάρθρωσε συμμορία που επιδίδονταν σε κλοπές μοτοσυκλετών αλλά και αυτοκινήτων στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής.

Σε δύο εκτεταμένες αστυνομικές επιχειρήσεις προέβησαν τα Τμήματα Δημόσιας Ασφάλειας της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αθηνών και Αγρινίου, τις πρωινές ώρες της Τετάρτης 19/7 όπου συνελήφθησαν 7 άτομα, μέλη της οργάνωσης. Εχθές, Πέμπτη 20/7 εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν ακόμα δύο άτομα σε Τρίκαλα και Φθιώτιδα, ανεβάζοντας το σύνολο των συλληφθέντων σε 9, ενώ αναζητούνται ακόμα 9 άτομα.

Το χρονικό της υπόθεσης ξεκίνησε να ξετυλίγεται με την σύλληψη δύο μελών, σε προγενέστερο χρόνο, μετά από κλοπή οχήματος που είχαν διαπράξει στην περιοχή της Καισαριανής. Πάνω τους είχαν βρεθεί και κατασχεθεί μηχάνημα αντιγραφής κλειδιών, κλειδί αυτοκινήτου, εξάρτημα εγκεφάλου, κατσαβίδι, φακός και 28 δισκία ναρκωτικών ουσιών.

Η προανακριτική έρευνα έδειξε ότι οι δύο συλληφθέντες είχαν συστήσει και συμμετείχαν σε εγκληματική οργάνωση με τουλάχιστον άλλα 16 μέλη, ενώ δρούσαν με συγκεκριμένη δομή και τρόπο δράσης. Χαρακτηριστικό του “επαγγελματικού” τρόπου δράσης τους, είναι το γεγονός ότι η συμμορία διέθετε ένα πλήρως τεχνολογικά εξοπλισμένο εργαστήριο, όπου με τη χρήση ειδικών μηχανημάτων, επαναπρογραμμάτιζαν τις συχνότητες στα κλειδιά και παρέκαμπταν πρωτόκολλα ασφαλείας των εγκεφάλων των οχημάτων (όπως immobilizer).

2

Από τις μέχρι στιγμής έρευνες έχουν εξιχνιαστεί 64 συνολικά περιπτώσεις κλοπών οχημάτων, με τα 18 εξ αυτών να έχουν βρεθεί. Ταυτόχρονα, σε χώρους που δρούσε η οργάνωση και σε οικίες των μελών της, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν μεταξύ άλλων, 6 αυτοκίνητα, 5 μοτοσυκλέτες, 9.020€ σε μετρητά, 15 κινητά τηλέφωνα, κάρτες SIM, πλήθος εγκεφάλων αυτοκινήτων, προγραμματιστές κλειδιών/ηλεκτρονικών συσκευών/εγκεφάλων, πινακίδων κυκλοφορίας(μερικές εξ αυτών τεμαχισμένες) – κλεμμένων και μη –, κλειδαριές/κλειδιά αυτοκινήτων καθώς και μέρη αυτών, φορτιστές μπαταρίας/καλωδίων και φύσες, μονάδες αποθήκευσης ψηφιακού υλικού (usb stick, σκληρούς δίσκους κ.α.), μηχανήματα χάραξης, κόλλησης και παρασκευής πλακετών, 133,12 γραμμάρια κάνναβης, 2 ηλεκτρονικές ζυγαριές και 1 ακριβείας, 19 φυσίγγια καραμπίνας, 2 σουγιάδες, 2 GPS, κάμερα, drone, 3 ηλεκτρονικοί υπολογιστές, 2 διαγνωστικά οχήματος, εργαλεία, καλώδια και πολυάριθμα έγγραφα.

Σε βάρος των συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία – κατά περίπτωση – για διακεκριμένες κλοπές, αποδοχή και διάθεση προϊόντων εγκλήματος, νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές ενέργειες, έκρηξη, κατασκευή και κατοχή εκρηκτικών υλών, βία κατά υπαλλήλων καθώς και για παράβαση των νόμων περί αλλοδαπών, όπλων και εξαρτησιογόνων ουσιών.

Το οικονομικό όφελος της συμμορίας υπολογίζεται ότι από την μέχρι τώρα δράση τους υπερβαίνει τα 774.400€, με τις έρευνες για την εξακρίβωση της εγκληματικής τους δράσης και την ταυτοποίηση τυχών συνεργών τους να συνεχίζεται.

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες