ΕΛ.ΜΟΤ.Ο - Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας στο Αγρίνιο

Το Σαββατοκύριακο 23-24 Μαρτίου 2024
motomagΕΛ.ΜΟΤ.Ο – Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας στο Αγρίνιο
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

19/2/2024

Η Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία ανακοίνωσε τη διεξαγωγή Γενικής Συνέλευσης το Σαββατοκύριακο 23-24/3, οργανωτής της οποίας είναι η Λέσχη Μοτοσυκλέτας Αγρινίου, ενώ η είσοδος είναι ανοικτή για όλους.

Ειδικότερα το Σάββατο 23 Μαρτίου 2024 στις 5:00 μ.μ., θα πραγματοποιηθούν εργασίες προετοιμασίας της Γενικής Συνέλευσης, στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Δήμου Αγρινίου. Στις εργασίες περιλαμβάνονται εισηγήσεις, τοποθετήσεις, προτάσεις που αφορούν γενικότερα τον οργανωμένο μοτοσυκλετισμό και συζήτηση των θεμάτων που θα τεθούν. Πέραν των εκπροσώπων των Λεσχών της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο, τους εκπροσώπους άλλων Λεσχών και μοτοσυκλετιστικών ομάδων, το παρόν μπορούν να δώσουν και μεμονομένοι μοτοσυκλετιστές από όλη την Ελλάδα.

Την επομένη, Κυριακή 24 Μαρτίου στις 9:00 π.μ., στην ίδια αίθουσα, είναι προγραμματισμένη η εκκίνηση της Γενικής Συνέλευσης με την συμμετοχή των εκπροσώπων των Λεσχών και των υπό ένταξη Λεσχών της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. Κατά τη διάρκεια αυτής θα γίνει ο απολογισμός του έτους που μας πέρασε, και θα παρουσιαστούν οι εισηγήσεις των εκπροσώπων των Λεσχών. Ακόμη, θα συζητηθούν και θα ψηφιστούν οι προτάσεις που προέκυψαν από την προηγούμενη ημέρα.

Στο πρόγραμμα περιλαμβάνεται επίσης μία ξενάγηση στην πόλη του Αγρινίου, με εκδρομικό χαρακτήρα. Στα πλαίσια της περιήγησης έχουν προγραμματιστεί και επισκέψεις σε ιστορικά αξιοθέατα, ενώ οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα τοπικά εδέσματα.

Υπεύθυνη για τη διοργάνωση της Γενικής Συνέλευσης είναι η Λέσχη Μοτοσυκλέτας Αγρινίου υπό την αιγίδα του Δήμου Αγρινίου και του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας.

Η ΕΛ.ΜΟΤ.Ο έχει φροντίσει για τη δημιουργία ειδικών τιμολογιακών πακέτων στα ξενοδοχεία Agrinio Imperial Hotel (τηλ: 26410 30024) και Premier Hotel (τηλ: 26410 44590), με τα οποία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν για να κλείσουν ένα δωμάτιο για την διαμονή τους. Η Γενική Συνέλευση είναι ανοιχτή σε όλους όσους έχουν ιδέες και προτάσεις που θέλουν να υποβάλλουν, με στόχο την βελτίωση του οργανωμένου μοτοσυκλετισμού στην Ελλάδα.

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο – Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας στο Αγρίνιο
Ετικέτες

Benda: Έρχεται Ελλάδα μέσω Teoren Motors - Αρχή με Redstone 550

Είσοδο στην αγορά αρχικά με τα ATVs της Benda - Σε δεύτερο χρόνο οι μοτοσυκλέτες
Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

1/12/2025

Η κινέζικη Benda που ξεχώρισε στην EIMCA με το υβριδικό σύστημα κίνησης που παρουσίασε που έχει ως βάση του έναν boxer κινητήρα 250 κ.εκ. θα βρεθεί σύντομα και στην ελληνική αγορά με την Teoren Motors A.E. να αναλαμβάνει την αντιπροσώπευσή της.

Στο Μιλάνο η Benda που έχει γίνει γνωστή για τις cruiser μοτοσυκλέτες της, παρουσίασε και το ATV της με το οποίο σύντομα θα εισέλθει και στην αγορά της χώρας μας μέσω της ελληνικής Teoren Motors A.E. που προσθέτει έναν ακόμη κατασκευαστή στο ενεργητικό της έπειτα από την UM Motorcycles και την Phelon & Moore.

H αρχή με την Benda δεν θα γίνει με κάποια από τις μοτοσυκλέτες της αλλά με το ATV Redstone 550 R2, το νέο παντός εδάφους μοντέλο των Κινέζων που βασίζεται σε πλατφόρμα που εξέλιξε η ίδια η εταιρεία όπως και τον V2 κινητήρα του των 500 κ.εκ. 

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.

Σύμφωνα με την Benda το Redstone 550 R2, που έχει ξεκινήσει να διατίθεται ήδη σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές όπως είναι εκείνες της Πολωνίας, της Τσεχίας και της Ρωσίας στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας του με τον κινητήρα του να αποδίδει 48 ίππους, με το R2 να υποδηλώνει ότι έχουμε να κάνουμε με την διθέσια έκδοση. Το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο από χρωμιομολυβδενιούχο ατσάλι με τους Κινέζους να αξιοποιούν και το σφυρήλατο αλουμίνιο για να συγκρατήσουν το βάρος σε λογικό επίπεδο και να προσφέρουν έτσι ωφέλιμο βάρος, 20% μεγαλύτερο από εκείνο του ανταγωνισμού, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους.

Το Redstone 550 R2 έχει υποβοηθούμενο τιμόνι DPS και τρία προγράμματα λειτουργίας (Work, Standard, Sport) που μεταβάλλουν τον βαθμό υποβοήθησης στο τιμόνι αλλά και την απόκριση του κινητήρα και έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να διαχειρίζεται αποδοτικά το θερμικό φορτίο του κινητήρα με στόχο την αυξημένη διάρκεια ζωής του V2. Μπορεί να ρυμουλκήσει φορτίο έως 697 κιλών και βγαίνει σε δύο εκδόσεις, μία με μονή σέλα και μία με διπλή που έχει και μακρύτερο μεταξόνιο.

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.

Το βάρος βρίσκεται στα 415 στεγνά κιλά για την κοντή και στα 425 για την μακριά έκδοση, ενώ το μήκος είναι 2.165 και 2.365 χλστ. αντίστοιχα με πλάτος και ύψος στα 1.245 και 1.260 χλστ. αντίστοιχα (1.450 χλστ. για τη μακρύτερη έκδοση). Το μεταξόνιο, βρίσκεται στα 1.300 χλστ. για τη στάνταρ έκδοση και στα 1.500 για την μακρύτερη.

Στις προδιαγραφές περιλαμβάνεται φυσικά σύστημα κατ' επιλογήν τετρακίνησης με διαφορικό που κλειδώνει. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη εμπρός και πίσω με διπλά ψαλίδια εμπρός και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αερίου και στα δύο άκρα, ενώ οι τροχοί έχουν ελαστικά 25 ιντσών και οι ζάντες είναι αλουμινένιες με επιλογή για 12 ή 14 ίντσες. Την πέδηση αναλαμβάνουν διπλά δισκόφρενα. Και στις δύο περιπτώσεις η σέλα απέχει από το έδαφος 950 χλστ. και στα 305 χλστ. βρίσκεται η απόσταση από το έδαφος.

Στην EICMA έκανε την εμφάνισή του και το Redstone 1000 Mud, κορυφαίο μοντέλο της σειράς, με τον V2 κινητήρα του να παράγει 98 ίππους. Η αντιπροσώπευση της Benda στην Ελλάδα αναμένεται να ξεκινήσει το πρώτο μισό του 2026.

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.