Έργα αναβάθμισης οδοστρώματος σε παλαιές Εθνικές Οδούς

Σε Αθηνών-Κορίνθου, Αθηνών-Λαμίας και Αθηνών-Χαλκίδας
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

6/6/2022

Την Τρίτη 31 Μαΐου ξεκίνησαν σημαντικά έργα αναβάθμισης του οδοστρώματος στις παλαιές εθνικές οδούς Αθηνών-Κορίνθου, Αθηνών-Λαμίας και Αθηνών-Χαλκίδας, με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής.

Οι  παρεμβάσεις γίνονται στο πλαίσιο του έργου «Βελτίωση οδοστρωμάτων στους  ΠΕΟΑΚ & ΝΕΟΑΛ και στις ΠΕΟ Αθηνών – Κορίνθου & ΠΕΟ Αθηνών – Χαλκίδας στο οδικό δίκτυο Περιφέρειας Αττικής πρώην δεσε», προϋπολογισμού 3.130.000,00€.

Στο συγκεκριμένο περιφερειακό δίκτυο της Αττικής, καταγράφονται καθημερινά χιλιάδες διελεύσεις, τόσο από επαγγελματίες όσο και από ερασιτέχνες οδηγούς.

Ειδικότερα ξεκίνησαν εργασίες βελτίωσης και συντήρησης του ασφαλτοτάπητα στα σημεία που έχουν παρατηρηθεί φθορές και μειώνεται η ικανότητα πρόσφυσης, καθώς και η ποιότητα κύλισης των οχημάτων.

Οι εργασίες βάση της προτεραιοποίησης που έχει γίνει από την διεύθυνση διαχείρισης μητροπολιτικών υποδομών, ξεκίνησαν από το δυτικό παράπλευρο οδικό δίκτυο (S.R.) του άξονα Π.Α.Θ.Ε. Αθηνών – Λαμίας και συγκεκριμένα, μεταξύ των ανισόπεδων κόμβων Α/Κ Μεταμόρφωσης έως Α/Κ Αγ. Στεφάνου και στην Λεωφόρο Τραπεζούντος (Π.Ε.Ο. Αθηνών – Λαμίας). Θα γίνουν σε μήκος 7,5 χλμ, που αντιστοιχούν σε 50.000μ² οδοστρώματος και αφορούν μία ολοκληρωμένη παρέμβαση καθολικής συντήρησης ασφαλτοτάπητα και τελικής αντιολισθητικής στρώσης, σε τμήμα του οδικού παράπλευρου οδικού δίκτυο (S.R) του άξονα Π.Α.Θ.Ε., το οποίο δέχεται καθημερινά υψηλό φόρτο διερχομένων οχημάτων.

Κατά τη διάρκεια των εργασιών, θα εφαρμόζονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με προσωρινή οδική σήμανση και παρεμβάσεις της Τροχαίας.

 

 Αναλυτικά οι εργασίες που θα εκτελεστούν έχουν ως εξής:

 

  • Συντήρηση και βελτίωση του οδοστρώματος συνολικής επιφάνειας 93.000μ2.
  • Συντήρηση και βελτίωση της οριζόντιας (διαγράμμιση) και κατακόρυφης (πινακίδες) σήμανσης.
  • Τροποποίηση της στάθμης των φρεατίων επίσκεψης και υδροσυλλογής.
  • Κατασκευής τεχνικών έργων, καθώς και επισκευής τεχνικών, όπου αυτό κριθεί αναγκαίο για την ασφάλεια της οδού.
  • Καθαρισμός επενδεδυμένων τάφρων, αγωγών όμβριων υδάτων και φρεατίων υδροσυλλογής.
  • Προστασία των οδών από καταπτώσεις εδαφικών υλικών.

 

INTERMOT 2027 - Άλλαξε ξανά ημερομηνίες διεξαγωγής

Αφού έχασε τη μάχη με το Μιλάνο, χάνει και απέναντι στη Λιόν - Αντίπαλος πλέον το σαλόνι του Ντόρτμουντ
Intermot 2027
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

5/3/2026

Όπως σας είχαμε γράψει στις 11/2, η Intermot του 2026 ακυρώθηκε, με το γερμανικό σαλόνι μοτοσυκλέτας να μεταφέρεται έναν χρόνο αργότερα, για τις 12-14 Φεβρουαρίου 2027. Λίγο αργότερα, οι ημερομηνίες άλλαξαν και πάλι, για τις 19-21 Φεβρουαρίου του 27, με την έκθεση να πλησιάζει έτσι χρονικά ακόμα πιο κοντά σε μια ακόμα γερμανική έκθεση, με τη μάχη μεταξύ τους να εντείνεται.

Όπως αναφέρει το γερμανικό Motorrad, η αλλαγή των ημερομηνιών διεξαγωγής της Intermot δεν είναι τυχαία, καθώς ηθελημένα οι διοργανωτές του σαλονιού μοτοσυκλέτας της Κολωνίας ήθελαν να έρθουν όσο πιο κοντά γίνεται στις ημερομηνίες του σαλονιού του Ντόρτμουντ, γνωστό ως Motorrader Dortmund, ώστε να κόψουν εισιτήρια από τον αντίπαλο.

Παράλληλα η Intermot μειώνει και τις ημέρες διεξαγωγής της από τέσσερις σε τρεις (παλαιότερα διαρκούσε έως και έξι ημέρες με τις μέρες δημοσιογράφων και dealer), όμως μεγαλώνει την έκτασή της από δύο εκθεσιακές αίθουσες σε τέσσερις.

Intermot

Εδώ και χρόνια η Κολωνία έχει χάσει κατά κράτος από την EICMA που πραγματοποιείται στο Μιλάνο κάθε Νοέμβριο, με τη γερμανική διοργάνωση να παλεύει πλέον για την επιβίωσή της σε τοπική βάση, χωρίς να έχει σχεδόν καμία αποκλειστικότητα νέου μοντέλου (στην τελευταία έκδοση του 2024 μόνο η Ducati έδειξε ένα MY25 μοντέλο για πρώτη φορά εκεί), αφού οι κατασκευαστές ψηφίζουν “ιταλικά” πλέον στο σύνολό τους.

Intermot

Η μετακίνηση της Intermot στον Φεβρουάριο αλλάζει ουσιαστικά και τον χαρακτήρα της. Από μια διεθνή έκθεση με έμφαση στις πρεμιέρες νέων μοντέλων, μετατρέπεται πλέον σε μια διοργάνωση που ανοίγει τη σεζόν της μοτοσυκλέτας, λίγο πριν την έναρξη της άνοιξης, ένα σαλόνι στο οποίο οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να δουν μαζεμένα τα μοντέλα που ίσως αγοράσουν, μοντέλα που έχουν όλα παρουσιαστεί μήνες πριν για πρώτη φορά, στο Μιλάνο.

Intermot

Αυτή όμως η επιλογή δημιουργεί έντονο ανταγωνισμό στο εσωτερικό της Γερμανίας, καθώς οι νέες ημερομηνίες τοπθετούν την Intermot μόλις δύο εβδομάδες πριν από την έκθεση του Ντόρτμουντ και σε απόσταση μικρότερη των 100 χιλιομέτρων, μέσα στο ίδιο ομόσπονδο κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας.

Έτσι, οι δύο διοργανώσεις αναμένεται να απευθύνονται πλέον σχεδόν στο ίδιο κοινό, κάτι που αρκετοί στον χώρο θεωρούν ευθεία πρόκληση της Κολωνίας προς την παραδοσιακή ανοιξιάτικη έκθεση του Ντόρτμουντ.

Lyon

Το ΜΟΤΟ παραδοσιακά έδινε το παρών τόσο στο Μιλάνο όσο και στην INTERMOT, όμως από φέτος η έκθεση της Λυών δείχνει να παίρνει εκείνη τα σκήπτρα από τους Γερμανούς -κι εμείς βρεθήκαμε και εκεί για να δούμε το γαλλικό σαλόνι από κοντά-, με μια πολύ αξιόλογη και ολοκληρωμένη διοργάνωση, με επιδείξεις δεξιοτεχνίας, dragster, βαρέλι θανάτου, πολλές λέσχες, ιστορικά, vintage και custom μοντέλα, αξεσουάρ, κάποιες μοτοσυκλέτες προπαραγωγής και όλα τα μοντέλα της εκάστοτε χρονιάς, πριν αυτά ξεκινήσουν την καριέρα τους στα καταστήματα.

Lyon

Μιλώντας με ανθρώπους της Ducati, της BMW, της Triumph, της Yamaha, εκείνοι είχαν όλοι την ίδια άποψη, πως επιθυμούν δηλαδή μεγαλύτερο χρονικό εύρος στην παρουσίαση των μοντέλων τους, κάτι που θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί η έκθεση της Λυών, για να έχει και εκείνη εκτός του Μιλάνου κάποιες πρώτες παρουσιάσεις μοντέλων.

Περιμένουμε να δούμε τις εξελίξεις στη γαλλό-γερμανική μάχη, με το επόμενο γαλλικό σαλόνι να πραγματοποιείται στις 11-14 Φεβρουαρίου του 2027, λίγες ημέρες πριν το σαλόνι της Intermot.

Ετικέτες