Εργοστασιακές Ducati στο “σφυρί”

Από το

Μαύρο Σκύλο

30/3/2012

Η Ducati Corse αποφάσισε να δημοπρατήσει δυο μοτοσυκλέτες που χρησιμοποιήθηκαν στα Moto GP με τους κινητήρες των 800 κυβικών. Πρόκειται για την Desmosedici που χρησιμοποίησε ο Stoner το 2010 με το πρωτότυπο “πλαίσιο” από ανθρακονήματα και αυτή που αγωνίστηκε ο Rossi στους πρώτους αγώνες του 2011, πριν εγκαταλειφθεί αυτό το project.
Ο Filippo Preziosi τόνισε πως η απόκτηση της μοτοσυκλέτας θα συνοδεύεται από συμβόλαιο εχεμύθειας με τον αγοραστή. “Η πώληση δύο τόσο ιδιαίτερων μοτοσυκλετών είναι πολύ σπάνια περίπτωση για εμάς, και ο τυχερός αγοραστής όχι μόνο θα υπογράψει συμβόλαιο εχεμύθειας, αλλά θα γίνει και στενό μέλος της οικογένειας Ducati. Οι Desmosedici GP10 και GP11 ήταν δυο πολύ ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες στα GP και γι’ αυτό είναι μοναδική ευκαιρία για τους σοβαρούς αγοραστές”, είπε ο Preziosi.
H Desmosedici GP10 “CS1” κατασκευάστηκε στις 11 Δεκεμβρίου του 2009 στο εργοστάσιο της Ducati και είναι αυτή με την οποία κέρδισε ο Casey Stoner στο Phillip Island τον Οκτώβριο του 2010. Έχει διανύσει 4.232 χιλιόμετρα συνολικά. Η δεύτερη εργοστασιακή, η Desmosedici GP11 “VR2” φτιάχτηκε από τις 6 έως τις 10 Δεκεμβρίου του 2010 και ο Rossi την οδήγησε πρώτη φορά στα επίσημα test στην Sepang τον Φεβρουάριο του 2011. Αυτή η μοτοσυκλέτα έχει διανύσει 2.342 χιλιόμετρα.
Η δημοπρασία θα γίνει στις 10 και 11 Μαϊου στο πριγκιπάτο του Μονακό και οι λεπτομέρειες θα αναρτηθούν στη ιστοσελίδα του οίκου RM που θα τις δημοπρατήσει www.rmauctions.com. Παράλληλα θα δημοπρατηθεί και η ιδιωτική συλλογή Saltarelli που αποτελείται από ιστορικά μοντέλα της Ducati.

Honda CT 125 Hunter Cub - Στην Ευρώπη ανεπίσημα το σκληροτράχηλο crossover παπί

Μέσω ολλανδικής εταιρείας - Ως καινούργιο αλλά και μεταχειρισμένο
Honda CT125 Hunter Cub - ευρώπη
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

7/7/2025

Το Honda CT 125 Hunter Cub είναι ένα παπί φετίχ που δεν έρχεται επίσημα από τη Honda στις ευρωπαϊκές αγορές, ωστόσο μια εισαγωγική από την Ολλανδία κατάφερε να το φέρει και εδώ.

To Hunter είναι ένα όνομα με μακρά ιστορία στην γκάμα της Honda με το πρώτο σκληροτράχηλο παπί να κάνει την εμφάνισή του το 1961 για την αμερικάνικη αγορά, με τη Honda να τροποποιεί το παπί της ώστε να το κάνει πιο σκληροτράχηλο και κατάλληλο για κίνηση σε κακοτράχαλο τερέν, χωρίς ποδιά, με αυξημένες διαδρομές στις αναρτήσεις, ψηλά τοποθετημένο φιλτροκούτι -για να περνά μέσα από υδάτινα εμπόδια- αλλά προστασία για τον κινητήρα του.

Σήμερα στην γκάμα της εταιρείας υπάρχει το Honda CT 125 Hunter Cub, το οποίο δυστυχώς δεν είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές με την ιαπωνική εταιρεία να μην εκμεταλλεύεται την crossover/adventure μόδα που έχει κατακλύσει και τη δική μας ήπειρο.

Honda CT125 Hunter Cub - ευρώπη

Το παπί "εργαλείο περιπέτειας" της Honda έρχεται εξοπλισμένο με ελαστικά διπλού προφίλ, τηλεσκοπικό πιρούνι με φυσούνες, ποδιά, και κάγκελα προστασίας / ενίσχυσης στην περιοχή του κινητήρα, ψηλή εξάτμιση, δισκόφρενα εμπρός-πίσω, ABS μπροστά, ψηλό τιμόνι, μεγάλη σχάρα, βαλιτσάκι στο αριστερό μέρος, και "snorkel" για την εισαγωγή αέρα, ενώ έχει και ελαφρώς μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις του έναντι του στάνταρ παπιού.

Η ολλανδική ιστοσελίδα "Four Stroke Barn" ισχυρίζεται ότι μάλλον είναι η πρώτη στην Ευρώπη που καταφέρνει να φέρει και να διαθέσει προς πώληση το CT 125 Hunter Cub ως καινούργιο αλλά και ως ελαφρώς μεταχειρισμένο. Στην ιστοσελίδα μπορείτε να βρείτε τρία παραδείγματα, με το ένα να έχει ήδη πωληθεί, ενώ το άλλο είναι μεταχειρισμένο με 5.127 χλμ. στο κοντέρ του. Όλα έχουν αγοραστεί απευθείας από την Ιαπωνία, με την τιμή του μεταχειρισμένου στα 3.950 ευρώ, χωρίς να έχει ταξινομηθεί. 

Η "Four Stroke Barn" αναφέρει ότι μπορεί να αναλάβει και την ταξινόμησή του, ενώ μπορεί να το αποστείλει όπου της ζητηθεί σε ολόκληρο τον κόσμο. Η εταιρεία έχει στην ιστοσελίδα της πολλούς ακόμη μικρού κυβισμού "θησαυρούς" και σίγουρα αξίζει να ρίξετε μια ματιά και εσείς.