Έρχεται Έκθεση ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 2023: Εκθεσιακό Κέντρο – Κλειστό Π. Φαλήρου (πρώην TAE KWON DO) 29 Μαρτίου - 2 Απριλίου

Πρώτη φορά από το 2018
Έκθεση ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 2023: Εκθεσιακό Κέντρο – Κλειστό Π. Φαλήρου (πρώην TAE KWON DO) 29 Μαρτίου - 2 Απριλίου
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/12/2022

Δύο μεγάλες εταιρείες στον χώρο της διοργάνωσης εκθέσεων προχώρησαν σε μία στρατηγική συνεργασία και κατέθεσαν πρόταση διοργάνωσης Έκθεσης Μοτοσυκλέτας στον ΣΕΜΕ, τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Μοτοσυκλετών Ελλάδος.

Η πρώτη εταιρεία είναι του κ. Κώστα Λαμάρη που την τελευταία εικοσαετία περίπου είναι ο άνθρωπος πίσω από όλες τις Εκθέσεις Μοτοσυκλέτας και η δεύτερη εταιρεία είναι η be-best με τεράστια εμπειρία στον χώρο των διοργανώσεων και των εκθέσεων.

Η τελευταία Έκθεση Μοτοσυκλέτας έγινε το 2018 στο κέντρο Ξιφασκίας στο Ελληνικό, έχοντας ξεκινήσει το 2017 μετά από εννέα χρόνια, επίσης στο κέντρο Ξιφασκίας. Την περίοδο της οικονομικής κρίσης που η αγορά της μοτοσυκλέτας κατέρρευσε, όπως άλλωστε σχεδόν το σύνολο της εμπορικής δραστηριότητας, δεν υπήρχαν οι πόροι για την διεξαγωγή μίας τόσο ακριβής εκδήλωσης, όπως την είχαμε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια.

Επιστρέφοντας λοιπόν στο 2017 και ζώντας τα πράγματα από μέσα μιας και η ομάδα του ΜΟΤΟ είχε αναλάβει να πραγματοποιήσει τα test – rides για λογαριασμό της Έκθεσης, βλέπαμε πως ο κος Λαμάρης με όχημα την Albatros Events έπαιρνε ένα μεγάλο στοίχημα τότε, σε μία αγορά που ακόμη προσπαθούσε να ξυπνήσει από την χειμερία νάρκη που είχε πέσει. Ήδη από τότε και εκ του αποτελέσματος κρινόμενος, είχε κερδίσει το στοίχημα ώστε η Έκθεση Μοτοσυκλέτας να επιστρέψει και το 2018.

Το 2019 θα έπρεπε να είχε προλάβει να γίνει πριν αρχίσουν παγκοσμίως να ακυρώνονται όλες οι εκδηλώσεις που συγκεντρώνουν κόσμο και μαζί και οι Εκθέσεις. Όμως η δέσμευση του κτηρίου στο Ελληνικό για τα έργα που αναμένονταν να ξεκινήσουν αλλά τελικά άργησαν και κυρίως η πορεία της αγοράς που μόνο θετική δεν ήταν, με πολλά καταστήματα μοτοσυκλέτας να κλείνουν και τον εμπορικό κόσμο να συρρικνώνεται, οδήγησε στην ακύρωση κάθε πλάνου.

Αμέσως μετά χτύπησε και η πανδημία και η Έκθεση Μοτοσυκλέτας έγινε μία ωραία ανάμνηση, τις δύο αυτές χρονιές που επέστρεψε μετά από διακοπή εννέα χρόνων. Η αλήθεια είναι πως τα μεγέθη της αγοράς δεν μπορούν να δικαιολογήσουν μεγάλες εκδηλώσεις, την ίδια στιγμή που τόσο η επιθυμία του κοινού, όσο και του εμπορικού κόσμου είναι για μία Έκθεση Μοτοσυκλέτας με όλη της την αίγλη, όπως παλιά. Συμβαίνει και εδώ κάτι αντίστοιχο όπως και με όλες τις νέες μοτοσυκλέτες, μας αρέσουν -σχεδόν όλες- αλλά έχουν ακριβύνει τόσο που κυρίως τις κοιτάμε. Και οι Εκθέσεις αρέσουν σε όλους και θέλουν όλοι να πραγματοποιούνται κάθε χρόνο, εκθέτες και επισκέπτες, φτάνει τα καθαρά έσοδα της προηγούμενης χρονιάς, να μην είναι λιγότερα από τα έξοδα διοργάνωσης της επόμενης έκθεσης! Αυτός είναι και ο μόνος λόγος, που κάποιοι μέσα στον ΣΕΜΕ δεν θέλουν να πραγματοποιηθεί ούτε και φέτος, ενώ από πλευράς ιαπωνικών αντιπροσωπειών υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να παραστεί μόνο η Yamaha το 2023, όπως αντίστοιχα μπορεί να υπάρχουν και άλλες εταιρείες που δεν θα καταφέρουν να συμμετέχουν φέτος.

Στο ενδιάμεσο των ετών από το 2018, μία διαφορετική εκδήλωση που ξεκίνησε από τις Ημέρες Μοτοσυκλέτας, κατέληξε σε ένα κανονικό Σαλόνι στο παλαιό Αμαξοστάσιο γεμίζοντας το κενό που υπήρχε. Τις τρεις συνεχόμενες φορές που διοργανώθηκε η εκδήλωση στο Παλαιό Αμαξοστάσιο στο Γκάζι το κοινό και ο εμπορικός κόσμος την στήριξαν και με το παραπάνω. Μάλιστα η τελευταία εκδήλωση την Άνοιξη του 2022 ήταν τόσο πετυχημένη από πλευράς επισκεψιμότητας που προφανώς άνοιξε και την όρεξη του κόσμου για επιστροφή της Έκθεσης Μοτοσυκλέτας.

Φέτος λοιπόν τρεις ήταν οι προτάσεις που κατατέθηκαν στον ΣΕΜΕ, σύμφωνα με δικές μας πληροφορίες. Η πρώτη για επανάληψη στο Αμαξοστάσιο με το πιο προσιτό κόστος από όλες, μία ακόμη στο Εκθεσιακό Κέντρο M.E.C για την οποία υπήρξε και αντιπρόταση την οποία ο ΣΕΜΕ δεν εξέτασε και η τρίτη που συγκέντρωσε τις μόνες θετικές ψήφους από τον σύνδεσμο και είναι και αυτή τελικά που θα πραγματοποιηθεί.

Γεγονός είναι πως η Αττική δεν προσφέρει πληθώρα Εκθεσιακών Χώρων ή εκείνοι που μπορούν να καλύψουν τα τετραγωνικά που χρειάζεται, απλά για να παρκάρει μία εισαγωγική εταιρεία τα μοντέλα της, είναι και πολύ ακριβές προτάσεις για την μικρή αγορά της μοτοσυκλέτας, όπως για παράδειγμα το Metropolitan Expo.

Η διευθέτηση του χώρου αναμένεται να είναι ένα κι ένα από τα βασικά ζητήματα που θα πρέπει να λύσουν διοργανωτές και Εκθέτες και στο Κλειστό Π. Φαλήρου. Το οποίο όμως εξυπηρετεί και σε κόστος και σε τοποθεσία. Αν μάλιστα καταφέρουν να συμφωνήσουν οι Εκθέτες μεταξύ τους σε έναν μέγιστο αριθμό τετραγωνικών και προσπαθήσουν οι πιο εύρωστοι εξ αυτών να στριμωχτούν παρόλο που θα μπορούν να απλωθούν, τότε θα μπορέσει το Κλειστό Π. Φαλήρου να φιλοξενήσει μία μεγαλοπρεπή Έκθεση Μοτοσυκλέτας παρά τις όποιες απουσίες σημειωθούν. Άλλωστε κάτι αντίστοιχο έχει ξανά γίνει στο παρελθόν, στο συγκεκριμένο Εκθεσιακό Κέντρο.

 

Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου που από κοινού στέλνουν κ. Λαμάρης – Be Best:

ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 2023 - Επανέρχεται πιο πλούσια και δυναμική από ποτέ!

WHAT’S YOUR MOTO?

Η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 2023 είναι γεγονός. Η έκθεση θεσμός για τον κόσμο του δικύκλου, ανανεωμένη και πιο πλούσια από κάθε άλλη χρονιά, επανέρχεται σε ένα νέο εκθεσιακό χώρο, το Εκθεσιακό Κέντρο – Κλειστό Π. Φαλήρου (πρώην TAE KWON DO) και θα πραγματοποιηθεί από τις 29 Μαρτίου έως και τις 2 Απριλίου.

 

Η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 2023 τελεί υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Εισαγωγέων Μοτοσυκλετών Ελλάδος (ΣΕΜΕ) γεγονός που εξασφαλίζει την υποστήριξη και συμμετοχή των κορυφαίων εισαγωγικών εταιριών της χώρας, διασφαλίζοντας μια διοργάνωση ακόμη πιο μεγάλη, ακόμη πιο δυναμική, με σκοπό πάντα να μεταφέρει στο κοινό τον παλμό του κόσμου της μοτοσυκλέτας.

 

Στο πλαίσιο της έκθεσης, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά όλα τα νέα μοντέλα μοτοσυκλέτας, σκούτερ, ηλεκτρικών δικύκλων, να ενημερωθεί για τον εξοπλισμό ένδυσης και ασφάλειας, τα αξεσουάρ, τα λιπαντικά, τα ελαστικά, τα ανταλλακτικά, τη συντήρηση και τη φροντίδα, τις υπηρεσίες, όλες τις τεχνολογικές εξελίξεις του κλάδου, να παρακολουθήσει σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης αλλά και να οδηγήσει σε οργανωμένο χώρο πίστας (test ride) όλα τα νέα μοντέλα που θα παρουσιαστούν στους επισκέπτες.

 

Από το 1995 η ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ, υπήρξε πρωτοβουλία του Κώστα Λαμάρη, ο οποίος μέσω της εμπειρίας του στο χώρο κατάφερε να δημιουργήσει έναν επιτυχημένο διαχρονικά θεσμό συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον ενός φανατικού κοινού.

 

Αυτή τη χρονιά, δυο μεγάλες εταιρείες στο χώρο της διοργάνωσης εκθέσεων, η Κ. Λαμάρης και η Be Best, ενώνουν τις δυνάμεις τους και βάζουν την υπογραφή τους στο σχεδιασμό, την παραγωγή και τη διοργάνωση της ΕΚΘΕΣΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ 2023, εξασφαλίζοντας την επιτυχία της. Η σύμπραξη αυτή σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ΕΚΘΕΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ καθώς οι πολυάριθμες επιτυχημένες εγχώριες εμπορικές εκθέσεις αμφότερων των εταιρειών τα τελευταία 25 χρόνια, αποτελούν αδιαμφισβήτητα εγγύηση για την υλοποίηση της μεγαλύτερης και σημαντικότερης για την ελληνική αγορά εμπορικής έκθεσης δικύκλων.

 

Σας περιμένουμε όλους να δώσετε το παρόν σε αυτή τη μοναδική έκθεση που θα κλέψει τις εντυπώσεις!

Διοργάνωση: Κ. Λαμάρης – Be Best

 

Πωλήσεις Μοτοσυκλετών Δεκεμβρίου & 2024: Εξαιρετικές επιδόσεις στο έτος με +18,35%!

Πώς κατατάχθηκαν οι εταιρείες - Ακολουθεί νέο άρθρο με την κατάταξη των μοντέλων
Ταξινομήσεις 2024 - Οι επιδόσεις των εταιρειών
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

17/1/2025

Τον 12ο μήνα του έτους σημειώθηκαν 3.166 ταξινομήσεις, που σε σχέση με τις 2.413 του περυσινού Δεκεμβρίου μεταφράζονται σε άνοδο 31,21%. Αντίστοιχα σε όλο το 2024 φτάσαμε τις 77.985 ταξινομήσεις που σε σχέση με τις 65.896 του 2023 μεταφράζονται σε ετήσια άνοδο 18,35%! Παράλληλα, άνοδο είχαμε σε κάθε κατηγορία οχημάτων (μοτοσυκλέτες, scooter και παπιά) πλην των 3W/4W όπου παρατηρείται ελαφρά πτώση.

Αν τον Νοέμβριο η αγορά δικύκλου και ATV / SSV είχε φρενάρει ελαφρώς, τον Δεκέμβριο αντίθετα είχαμε αρκετές περισσότερες ταξινομήσεις σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.

Όσον αφορά στο 2024, αποδείχθηκε μια ακόμα εξαιρετική χρονιά για την ελληνική αγορά, που τα τελευταία χρόνια ανεβαίνει σταθερά ολοένα και περισσότερο. Θυμίζουμε πως το 2019 η αγορά έκλεισε με 37.084 ταξινομήσεις, ενώ το 2020 έπεσε στις 35.657 ταξινομήσεις με την πανδημία Covid-19 να παίζει σαφή αρνητική επίδραση στα δυο αυτά έτη. Έκτοτε έχουμε μεγάλη άνοδο κάθε χρονιά μέχρι και σήμερα, αφού το 2021 κλείσαμε στις 44.605 ταξινομήσεις (+25,09% από το 20), το 2022 είχαμε 55.691 ταξινομήσεις (+24,85% από το 21), το 2023 ανεβήκαμε στις 65.896 (+18,32% από το 22), για να φτάσουμε τώρα τις 77.985 (+18,35% από το 23).

Σε αυτό το άρθρο θα επικεντρωθούμε στις ταξινομήσεις ανά εταιρεία, και στην κατάταξη των εταιρειών βάσει των ταξινομήσεων τους, τόσο συνολικά όσο και επιμέρους ανά κατηγορία οχήματος -μοτοσυκλέτες, scooter, παπιά και ATV / SSV.

Όπου βλέπετε *OTHERS αφορά σε εταιρείες με ποσοστό αγοράς κάτω του 0,1%.

Ακολουθεί η κατάταξη των εταιρειών της ελληνικής αγοράς δικύκλου και ATV για τον Δεκέμβριο του 2024.

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΠΟΣΟΣΤΟ
1 HONDA 694 21,92%
2 YAMAHA 423 13,36%
3 SYM 382 12,07%
4 PIAGGIO 369 11,66%
5 DAYTONA 207 6,54%
6 CFMOTO 129 4,07%
7 QJMOTOR 103 3,25%
8 BENELLI 94 2,97%
9 KYMCO 77 2,43%
10 APRILIA 52 1,64%
11 BMW 51 1,61%
12 ASUS 45 1,42%
13 VESPA 39 1,23%
14 VOGE 38 1,20%
  SUZUKI 38 1,20%
  KEEWAY 38 1,20%
15 THRUST 37 1,17%
16 TRIUMPH 26 0,82%
17 ROYAL ENFIELD 23 0,73%
  MALAGUTI 23 0,73%
18 KTM 21 0,66%
19 MOTO GUZZI 18 0,57%
20 PEUGEOT 15 0,47%
  LETBE 15 0,47%
  MORBIDELLI 15 0,47%
21 UM 13 0,41%
  LIFAN INDUSTRY 13 0,41%
22 KAWASAKI 11 0,35%
23 GOLDEN LION 10 0,32%
24 DUCATI 9 0,28%
  XEV 9 0,28%
25 GPX 6 0,19%
  RENLI 6 0,19%
  JIAYUAN 6 0,19%
  BRIXTON 6 0,19%
26 BETA 5 0,16%
27 HUSQVARNA 5 0,16%
28 EFUN/ZAP 4 0,13%
  JNEN, JUNENG 4 0,13%
29 SEGWAY 3 0,09%
  TIANYING 3 0,09%
30 SILENCE 2 0,06%
31 POLARIS 1 0,03%
32 ZHONGNENG 0 0
  OTHERS* 78 2,46%
  ΣΥΝΟΛΟ 3.166  
  2023 2.413  
  ΔΙΑΦΟΡΑ 2024-2023 31,21%  

 

Τον Δεκέμβριο η Honda κατετάγη πρώτη με 694 ταξινομήσεις συνολικά και ποσοστό αγοράς 21,92%, δεύτερη ήταν η Yamaha με 423 ταξινομήσεις και 13,36%, και τρίτη η SYM με 382 ταξινομήσεις και 12,07%. Ένας μήνας με αρκετά προβλήματα, τόσο διαθεσιμότητας όσο και ταξινομήσεων του Euro 5 στοκ, που δεν αντικατοπτρίζει με ακρίβεια την εικόνα του έτους.

Στη συνέχεια βλέπουμε την κατάταξη των εταιρειών της ελληνικής αγοράς δικύκλου και ATV για όλο το 2024

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΠΟΣΟΣΤΟ
1 SYM 15677 20,10%
2 HONDA 14427 18,50%
3 PIAGGIO 8897 11,41%
4 YAMAHA 8323 10,67%
5 DAYTONA 7273 9,33%
6 VOGE 3327 4,27%
7 KYMCO 3017 3,87%
8 CFMOTO 2980 3,82%
9 QJMOTOR 1274 1,63%
10 VESPA 1157 1,48%
11 BMW 1062 1,36%
12 BENELLI 978 1,25%
13 THRUST 864 1,11%
14 SUZUKI 647 0,83%
15 KEEWAY 627 0,80%
16 APRILIA 587 0,75%
17 TRIUMPH 536 0,69%
18 KTM 522 0,67%
19 ROYAL ENFIELD 456 0,58%
20 MALAGUTI 453 0,58%
21 ASUS 390 0,50%
22 UM 380 0,49%
23 PEUGEOT 333 0,43%
24 KAWASAKI 240 0,31%
25 DUCATI 223 0,29%
26 SEGWAY 201 0,26%
27 ZHONGNENG 154 0,20%
28 MOTO GUZZI 151 0,19%
29 XEV 131 0,17%
30 GPX 113 0,14%
31 BETA 112 0,14%
  HUSQVARNA 112 0,14%
32 RENLI 110 0,14%
33 TIANYING 103 0,13%
34 SILENCE 95 0,12%
35 GOLDEN LION 86 0,11%
  JIAYUAN 86 0,11%
36 BRIXTON 85 0,11%
  LETBE 85 0,11%
  LIFAN INDUSTRY 85 0,11%
37 EFUN/ZAP 83 0,11%
38 MORBIDELLI 81 0,10%
39 POLARIS 80 0,10%
40 JNEN, JUNENG 78 0,10%
  OTHERS* 1304 1,67%
  ΣΥΝΟΛΟ 77.985  
  2023 65.896  
  ΔΙΑΦΟΡΑ 2024-2023 18,35%  

Η SYM έκλεισε το 2024 στην κορυφή, ενώ ίδιο με το 2023 παρέμεινε το TOP-5 εταιρειών, με την πρώτη αλλαγή να αφορά στην 6η θέση, όπου σε μια... ενδοοικογενειακή (MOTOTREND) μάχη η VOGE αντικατέστησε την KYMCO, με την τελευταία να βρίσκεται πλέον 7η. Παράλληλα, με την είσοδο αρκετών νέων εταιρειών στην ελληνική αγορά που πέτυχαν σημαντικές ταξινομήσεις, μίκρυναν σε απόλυτα μερίδια τα μερίδια όλων των εταιρειών αφού πλέον η πίτα μοιράζεται σε περισσότερους.

Κατόπιν θα περάσουμε στην κατάταξη των εταιρειών ανά κατηγορία οχήματος (μοτοσυκλέτα, scooter, παπί και 3W/4W) για το 2024.

Μοτοσυκλέτα

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΠΟΣΟΣΤΟ
1 HONDA 2690 18,12%
2 YAMAHA 2497 16,82%
3 CFMOTO 1639 11,04%
4 VOGE 1366 9,20%
5 BMW 888 5,98%
6 BENELLI 722 4,86%
7 DAYTONA 689 4,64%
8 SUZUKI 561 3,78%
9 TRIUMPH 536 3,61%
10 KTM 522 3,52%
11 QJMOTOR 465 3,13%
12 ROYAL ENFIELD 456 3,07%
13 KAWASAKI 240 1,62%
14 DUCATI 223 1,50%
15 SYM 210 1,41%
16 APRILIA 168 1,13%
17 MOTO GUZZI 151 1,02%
18 BETA 112 0,75%
  HUSQVARNA 112 0,75%
19 KEEWAY 99 0,67%
20 BRIXTON 85 0,57%
21 BAJAJ 48 0,32%
22 UM 43 0,29%
23 FANTIC MOTOR 32 0,22%
24 SKYTEAM 28 0,19%
25 TEYIN 24 0,16%
26 GASGAS 23 0,15%
  VMOTO 23 0,15%
27 INDIAN MOTORCYCLE 22 0,15%
28 MOTO MORINI 21 0,14%
  SHERCO 21 0,14%
29 HARLEY DAVIDSON 17 0,11%
30 DONGBEN 16 0,11%
31 VELIMOTOR 15 0,10%
32 MOTRON 13 0,09%
33 LEXMOTO 7 0,05%
  SURRON 7 0,05%
34 RIEJU 6 0,04%
  SWM 6 0,04%
  TINBOT 6 0,04%
  ZERO MOTORCYCLES 6 0,04%
35 MALAGUTI 5 0,03%
  TM RACING 5 0,03%
36 ELECTRIC MOTION 4 0,03%
37 HYOSUNG 3 0,02%
  LEIMO 3 0,02%
  SENKE 3 0,02%
38 MV AGUSTA 2 0,01%
39 AJP 1 0,01%
  LUQI 1 0,01%
  MONDIAL 1 0,01%
  MORBIDELLI 1 0,01%
  PEUGEOT 1 0,01%
  QINGQI 1 0,01%
  TROMOX 1 0,01%
  VELOCIFERO 1 0,01%
  ΣΥΝΟΛΟ 14848 100,00%
  2023 11699  
  ΔΙΑΦΟΡΑ 2024-2023 26,91%  

Με σημαντική άνοδο σχεδόν 27% έκλεισε η χρονιά για τη μοτοσυκλέτα, ενώ στις εταιρείες πρώτη ήταν η Honda με μερίδιο αγοράς 18,12%. Δεύτερη ήταν η Yamaha με 16,82% και τρίτη η CFMOTO με 11,04%. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε η VOGE με 9,20% και η πρώτη πεντάδα έκλεισε με την BMW με 5,98%.

Scooter

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΠΟΣΟΣΤΟ
1 SYM 13373 25,70%
2 HONDA 10669 20,51%
3 PIAGGIO 8897 17,10%
4 YAMAHA 4765 9,16%
5 DAYTONA 3928 7,55%
6 KYMCO 2902 5,58%
7 VOGE 1961 3,77%
8 VESPA 1157 2,22%
9 QJMOTOR 809 1,55%
10 THRUST 587 1,13%
11 KEEWAY 528 1,01%
12 APRILIA 419 0,81%
13 PEUGEOT 332 0,64%
14 BMW 174 0,33%
15 UM 155 0,30%
16 ZHONGNENG 154 0,30%
17 TIANYING 103 0,20%
18 SILENCE 95 0,18%
19 GOLDEN LION 86 0,17%
  SUZUKI 86 0,17%
20 MALAGUTI 84 0,16%
21 EFUN/ZAP 83 0,16%
22 MORBIDELLI 80 0,15%
23 JNEN, JUNENG 78 0,15%
24 MOTRON 46 0,09%
25 JINLANG 42 0,08%
26 CFMOTO 38 0,07%
  JIANGSU XINRI 38 0,07%
27 VMOTO 35 0,07%
28 HORWIN 32 0,06%
29 ECOOTER 28 0,05%
30 LVNENG 19 0,04%
  ZNEN 19 0,04%
31 NIU 18 0,03%
32 ARENA, ELYX, MIFUN 16 0,03%
33 BLUESHARK 15 0,03%
34 ASUS 13 0,02%
  LETBE 13 0,02%
35 ROYAL ALLOY 11 0,02%
36 E-ZI 10 0,02%
  ITALJET 10 0,02%
  RIYA 10 0,02%
37 MILG 9 0,02%
  YADEA 9 0,02%
38 LEXMOTO 8 0,02%
  OPAI 8 0,02%
  VOLTA 8 0,02%
  ZEEHO 8 0,02%
39 IIFSTEV 7 0,01%
  TRIGOBIKE 7 0,01%
40 NERVA 5 0,01%
41 EFUN 4 0,01%
  JIAJUE 4 0,01%
  MONDIAL 4 0,01%
  ZXMCO 4 0,01%
42 NEWBOT 3 0,01%
  RAY ELECTRIC MOTORS 3 0,01%
  YOUYAKU 3 0,01%
43 DMEMOTO, ELYX, SMART 2 0,00%
  EASYCOOL 2 0,00%
  ECOBIT 2 0,00%
  JCADI 2 0,00%
  TISTO 2 0,00%
  VOLTA, CHAOYA, EASY-W 2 0,00%
44 ARORA 1 0,00%
  DOOHAN 1 0,00%
  FENGCHENG 1 0,00%
  LAMBRETTA 1 0,00%
  LEIMO 1 0,00%
  ΣΥΝΟΛΟ 52029 100,00%
  2023 43150  
  ΔΙΑΦΟΡΑ 2024-2023 20,57%  

Άνοδος είχαν και τα scooter για το 2024, μικρότερη από της μοτοσυκλέτας αλλά εδώ έχουμε άλλους αριθμούς ταξινομήσεων, πολύ μεγαλύτερους. Στις εταιρείες πρώτη ήταν η SYM με 25,70%, δεύτερη η Honda με 20,51% και τρίτη η Piaggio με 17,10%. Στην τέταρτη θέση βρίσκουμε τη Yamaha με 9,16% και η πρώτη πεντάδα έκλεισε με την Daytona με μερίδιο αγοράς 7,55%.

Παπιά

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΠΟΣΟΣΤΟ
1 DAYTONA 2641 30,72%
2 SYM 2094 24,35%
3 HONDA 1068 12,42%
4 YAMAHA 1062 12,35%
5 ASUS 377 4,38%
6 MALAGUTI 364 4,23%
7 THRUST 277 3,22%
8 BENELLI 256 2,98%
9 UM 182 2,12%
10 GPX 113 1,31%
11 LIFAN 85 0,99%
12 LETBE 72 0,84%
13 KAMAX 3 0,03%
14 CHONGQING YINXIANG 2 0,02%
15 KYMCO 1 0,01%
  MODENAS 1 0,01%
  ΣΥΝΟΛΟ 8598 100,00%
  2023 8351  
  ΔΙΑΦΟΡΑ 2024-2023 2.95%  

 

Με μικρή άνοδο της τάξης του 3% έκλεισαν τα παπιά για το 2024, με τον Όμιλο Γκοργκόλη να κάνει το 1-2 με τις Daytona και SYM, με συνολικό ποσοστό... 55,07%! Στην τρίτη θέση είχαμε τη Honda με 12,42%, τέταρτη ήταν η Yamaha με 12,35% και η Asus κλείνει την πρώτη πεντάδα με 4,38%.

3W/4W

ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΠΟΣΟΣΤΟ
1 CFMOTO 1303 51,91%
2 SEGWAY 201 8,01%
3 XEV 131 5,22%
4 KYMCO 114 4,54%
5 RENLI 110 4,38%
6 JIAYUAN 86 3,43%
7 POLARIS 80 3,19%
8 AODES 68 2,71%
9 NINGBO CENTURY 64 2,55%
10 MICRO 41 1,63%
11 KAYO 36 1,43%
12 BAW 35 1,39%
13 BASHAN 32 1,27%
14 LINHAI 22 0,88%
  LOJO 22 0,88%
  ZHIDOU 22 0,88%
15 BUGGYCAR 15 0,60%
  DAYTONA 15 0,60%
  FANGPOWER 15 0,60%
16 PILOTCAR 14 0,56%
17 LINGZHIDA 12 0,48%
18 TGB 11 0,44%
19 POWERLAND 10 0,40%
20 B.R.P 8 0,32%
  MELEX 8 0,32%
21 JIANGSU LINZHISHANYANG 7 0,28%
  JONWAY 7 0,28%
22 GREEN VEHICLE LTD 4 0,16%
23 E-TUK FACTORY 3 0,12%
  WUZHENG 3 0,12%
24 LONCIN 2 0,08%
25 AEON MOTOR 1 0,04%
  ALBAMOBILITY S.r.l. 1 0,04%
  CENNTRO 1 0,04%
  GOUPIL 1 0,04%
  KAI YUN 1 0,04%
  POCCO 1 0,04%
  RUNHORSE 1 0,04%
  SCOOBIC 1 0,04%
  TAZZARI 1 0,04%
  ΣΥΝΟΛΟ 2510 100,00%
  2023 2696  
  ΔΙΑΦΟΡΑ 2024-2023 -6,89%  

Στα 3W/4W που περιλαμβάνουν ATV, SSV και Mini Cars, είχαμε πτώση σχεδόν 7% σε σχέση με το 2023, ενώ η CFMOTO συνεχίζει να κυριαρχεί στην κατηγορία με 51,91%. Δεύτερη είναι η Segway με 8,01%, ενώ η XEV με το 5,22% ασχολείται με mini cars και όχι με SSV/ATV. Όσον αφορά στα τελευταία, τρίτη εταιρεία για το 2024 ήταν η KYMCO με 4,54%.