EXTREME TRACKDAYS ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ 12 – 13 ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ

Από το

Μαύρο Σκύλο

25/2/2011

Την πρώτη φετινή διοργάνωση στην εκπληκτική πίστα των Σερρών θα πραγματοποιήσει το Σαββατοκύριακο 12 – 13 Μαρτίου η EXTREME TRACKDAYS.

Η πίστα θα ανοίξει στις 09:00 πμ. και θα παραμείνει ανοικτή έως την δύση του ηλίου.

Θα υπάρχουν τρεις κατηγορίες αναβατών (αρχάριοι, ενδιάμεσοι, προχωρημένοι) και την πλοήγηση των αρχαρίων θα αναλάβουν έμπειροι αγωνιζόμενοι.

Η παραμονή της κάθε κατηγορίας στην πίστα θα είναι είκοσι (20) λεπτά ανά ώρα.

Όλοι οι συμμετέχοντες θα περάσουν τις μοτοσικλέτες τους από υποχρεωτικό τεχνικό έλεγχο που θα διεξαχθεί από επαγγελματία μηχανικό με σκοπό την διαπίστωση τυχόν προβλημάτων που θα εγκυμονούν επικίνδυνες καταστάσεις κατά την διάρκεια της παραμονής τους στην πίστα.

Παράλληλα θα υπάρξει ενημέρωση για τους κανόνες ασφαλείας στην πίστα καθώς και επεξήγηση του χρώματος των επιδεικνυόμενων σημαιών.

Για όσους θέλουν θα υπάρχει και δωρεάν σεμινάριο βασικών αρχών οδήγησης καθώς και ενασχόληση με το σωστό στήσιμο των μοτοσικλετών τους (ρύθμιση αναρτήσεων, γρανάζωμα, θέση οδήγησης).

Ο Δημήτρης Μπούκης στο ρόλο του υπεύθυνου ελαστικών θα διαθέτει PIRELLI – METZELER σε προνομιακές τιμές για τους συμμετέχοντες, αναλαμβάνοντας την δωρεάν εξαγωγή και τοποθέτηση αυτών παρέχοντας παράλληλα πολύτιμες συμβουλές για την σωστή θερμοκρασία και πίεση τους.

Θα υπάρχει δυνατότητα ενοικίασης εξοπλισμού (φόρμα, μπότες) σε όλα τα μεγέθη ενώ η ύπαρξη επαγγελματία φωτογράφου θα επιτρέψει την λήψη συγκλονιστικής δράσης από την πίστα.

Η ύπαρξη επανδρωμένου ασθενοφόρου και γιατρού, έμπειρων κριτών που συντονίζονται από πτυχιούχο αλυτάρχη θα εγγυηθούν την μεγιστοποίηση της ασφάλειας των συμμετεχόντων.

Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται στα εβδομήντα (70) ευρώ ανά ημέρα χωρίς να είναι υποχρεωτική η παραμονή και τις δύο ημέρες.

Για πληροφορίες και δήλωση συμμετοχής στα τηλέφωνα: 210-6560075, 6972-233094, και στο e-mail: [email protected] ενώ πληροφορίες για τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία μπορείτε να βρείτε στο website: www.extremetrackdays.gr

Benelli TRK 902 & TRK 902 X - Στα σκαριά μεγαλύτερο μοντέλο με 105 hp

Τα πρώτα στοιχεία και οι πρώτες φωτογραφίες από τις εγκρίσεις τύπου
Benelli TRK 902
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

21/5/2024

Στην αρχή είχαμε τα TRK 502. Αργότερα βρεθήκαμε με δυο επιλογές, τα TRK 702 και TRK 800, εκ των οποίων η πρώτη ήρθε και στην Ελλάδα, για να συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό την πολύ καλή εμπορική πορεία των 502, ενώ η δεύτερη… αγνοείται. Όπως φαίνεται τώρα, η Benelli ετοιμάζει ακόμα μεγαλύτερα TRK, που πλησιάζουν ακόμα περισσότερο τα 1.000 κυβικά.

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας παρά την ονομαστική χωρητικότητα έχει πραγματικό κυβισμό 904 κ.εκ., ενώ δείχνει ίδιος με τον κινητήρα που χρησιμοποιούν το Benelli 902 S και το QJMotor SRK 900. Δύο είναι οι επικεφαλής εκκεντροφόροι, τέσσερις οι βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, με την ιπποδύναμη να φτάνει τους 105 hp (αξιόλογη αύξηση από τους 69 hp του 702) και τη ροπή τα 9,2 kgm (από 7,1 kgm στα 702). Ο συμπλέκτης αναμένεται να είναι περιορισμένης ολίσθησης, και ο κινητήρας να έχει διαφορετικά Riding Modes. Η τελική ταχύτητα ανακοινώνεται στα 215 χλμ/ώρα.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, το ψαλίδι αλουμινένιο, ενώ το ανεστραμμένο πιρούνι και το πίσω αμορτισέρ ανήκουν στη Marzzocchi. Τα φρένα είναι της Brembo, με δικάναλο ABS όπως ορίζουν οι Euro προδιαγραφές. Το μεταξόνιο ανακοινώνεται στα 1.540 mm και το ύψος σέλας στα 825 mm. Όπως συμβαίνει και με τα TRK 702 / 702 X, αναμένουμε το TRK 902 να φέρει χυτούς τροχούς 17 ιντσών με μπράτσα, και το Χ ακτινωτούς τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω.

Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 24 λίτρων (4 περισσότερα από τα 702), ενώ το βάρος ανακοινώνεται στα 231 κιλά με προστατευτικά κάγκελα και κεντρικό σταντ -τα 702 ζυγίζουν 215 και 218 (Χ).

Η οθόνη οργάνων θα είναι έγχρωμη, μεγέθους 7 ιντσών με συνδεσιμότητα και όπως αναφέρεται και με turn by turn πλοήγηση. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και ένδειξη πίεσης ελαστικών, θερμαινόμενα γκριπ, πλαϊνές αλουμινένιες βαλίτσες και αλουμινένιο top case.

Αναμένουμε να δούμε τώρα το πότε θα παρουσιαστεί η νέα μοτοσυκλέτα στις δυο της εκδόσεις, που αρχικά το πιθανότερο είναι να βρει τον δρόμο της για την Κίνα. Αν πάντως κρίνουμε από την ιστορία της Benelli με τις παρουσιάσεις, δεν κρατάμε και την αναπνοή μας για την έλευση του 902 στις αγορές, και ούτε θα πρέπει να την κρατήσετε κι εσείς

Ετικέτες