FIM – Νέο λογότυπο με αφορμή τα 120 χρόνια ζωής της ομοσπονδίας

Παρουσιάστηκε κατά την διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης που διεξήχθη στο Liverpool την 1η Δεκεμβρίου 2023
motomagFIM – Νέο λογότυπο με αφορμή τα 120 χρόνια ζωής της ομοσπονδίας
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

4/12/2023

Με αφορμή την επέτειο των 120 χρόνων, που θα γιορτάσει το 2024, η FIM παρουσίασε στην Γενική Συνέλευσή της, που διεξήχθη την Παρασκευή 1/12 στο Liverpool, το ανανεωμένο της λογότυπο.

Η νέα σχεδίαση είναι δυναμική με τα γράμματα του ακρώνυμου της FIM να είναι πλάγια τοποθετημένα, σε μονόχρωμη μπλε απόχρωση. Το πρώτο γράμμα, το “F” τέμνεται από τρεις οριζόντιες γραμμές, οι οποίες στα αριστερά κόβονται λοξά, θυμίζοντας φτερό. Με αυτόν τον τρόπο οι σχεδιαστές θέλουν να τονίσουν την αίσθηση της ταχύτητας, ενώ ταυτόχρονα συνδυάζεται με την κληρονομιά των κλασσικών εμβλημάτων της FIM του παρελθόντος.

Το νέο λογότυπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο με το κείμενο “FEDERATION INTERNATIONALE DE MOTOCYCLISME”, όσο και χωρίς αυτό, καλύπτοντας τις σύγχρονες ανάγκες που έχουν προκύψει από την ψηφιακή εποχή στην οποία βρισκόμαστε.

Ο Πρόεδρος της FIM, Jorge Viegas δήλωσε ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, σχολιάζοντας: “Η ταυτότητα του εμπορικού σήματος της FIM πρέπει να αντικατοπτρίζει την ορμή και την επιθυμία της ομοσπονδίας να αγκαλιάσει και να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του σημερινού ταχέως εξελισσόμενου κόσμου. Θέλοντας να σηματοδοτήσουμε και να γιορτάσουμε τα 120 χρόνια της FIM και τη σπουδαία ιστορία που μας έφερε σε αυτό το σημείο, πρέπει ταυτόχρονα να κοιτάξουμε και μπροστά και με αυτό στο μυαλό μας πιστεύω ότι το νέο λογότυπο της FIM αποτυπώνει το τέλειο μείγμα κληρονομιάς και μέλλοντος. Θα είναι μια περήφανη στιγμή να το δούμε να ξεδιπλώνεται από το 2024 και μετά".

Ετικέτες

Πλατφόρμες delivery: Προσέφεραν μπόνους στους διανομείς τους εν μέσω κακοκαιρίας

Για να συνεχίσουν να κάνουν παραδόσεις παραγγελιών
efood-wolt
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

5/12/2025

Οι δύο μεγαλύτερες πλατφόρμες διανομής φαγητού στην χώρα μας αγνόησαν την πρόγνωση του καιρού και τα μηνύματα του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας που προειδοποιούσαν για ισχυρές καταιγίδες, οι οποίες δημιούργησαν επικίνδυνες καταστάσεις στο οδικό δίκτυο της χώρας για οδηγούς αυτοκινήτων και αναβάτες φυσικά και προσέφεραν μπόνους στους εργαζομένους τους, για να τους πείσουν να συνεχίσουν να εργάζονται υπό αυτές τις συνθήκες.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, Wolt και efood είχαν προχωρήσει σε παρόμοιες ενέργειες και τις ημέρες που είχε καύσωνα το καλοκαίρι. Τώρα το έκαναν την ίδια ώρα που η Πολιτική Προστασία προειδοποιούσε για έκτακτα καιρικά φαινόμενα και συνιστούσε να αποφεύγονται οι μετακινήσεις, δίνοντας 70% μπόνους σαν κίνητρο για συνεχίσουν οι διανομείς να εργάζονται θέτοντας σε έξτρα κίνδυνο τη ζωή τους, μαζί με εκείνον που αντιμετωπίζουν από τους κακούς δρόμους.

Σύμφωνα με πληροφορίες το Σωματείο Εργαζομένων efood της Αττικής καλούσε τον fleet manager της εταιρίας την ώρα της κακοκαιρίας, όμως εκείνος δεν απαντούσε, ενώ και το Σωματείο Wolt Αττικής ζητούσε το κλείσιμο της εφαρμογής. Τελικά η efood έκλεισε την εφαρμογή της με αρκετή καθυστέρηση στις 22:30 το βράδυ, ενώ η Wolt συνέχισε κανονικά την λειτουργία της.

Θέματα σαν κι αυτά αντιμετωπίζουν συχνά οι επαγγελματίες μοτοσυκλετιστές και μάλιστα οι εργαζόμενοι των δύο εταιριών έκαναν την περασμένη Παρασκευή και Σάββατο κοινή στάση εργασίας με μεγάλη συμμετοχή, κοινοποιώντας τα αιτήματα τους σε έναν κοινό αγώνα.