Honda CR500R του 2001 πωλήθηκε στην κούτα του!

24 χρόνια μετά βρήκε νέο ιδιοκτήτη - Ίσως το τελευταίο στον κόσμο
honda CR500R - δημοπρασία στις ΗΠΑ
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

23/4/2025

Θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι το τελευταίο ολοκαίνουργιο και αμοντάριστο Honda CR500R στον πλανήτη. Πρόσφατα πουλήθηκε για διόλου ευκαταφρόνητο ποσό στο eBay.

Η μαγεία της νοσταλγίας μάλλον βρίσκεται πίσω από αυτό το Honda CR500R του 2001 που προσφέρθηκε προς πώληση από την Kaplan Cycles στο Vernon, Connecticut των ΗΠΑ. Η δίχρονη αυτή μοτοσυκλέτα δεν έχει συναρμολογηθεί ποτέ και παραμένει μέσα στην εργοστασιακή της κούτα.

Honda CR500R δημοπρασία 2025

Ο πωλητής αναφέρει ότι η μοτοσυκλέτα ήταν “στην κατοχή και επιμέλεια του για 24 χρόνια” στο σαλόνι έκθεσης, με ελεγχόμενο κλιματισμό, ενός εξουσιοδοτημένου αντιπρόσωπου Honda, την North’s Services στο Lenox, Massachusetts. Δεν πουλήθηκε ποτέ, δεν έγινε ποτέ καταχώρηση εγγύησης και δεν έχουν συμπληρωθεί τα σχετικά έγγραφα που συνοδεύουν την μοτοσυκλέτα, τα οποία παραμένουν διαθέσιμα.

Η Kaplan Cycles είχε στο παρελθόν προσπαθήσει να την αγοράσει προσφέροντας 30.000 δολ. ΗΠΑ, αλλά ο τότε ιδιοκτήτης απλώς γέλασε και δήλωσε ότι, “είναι ανεκτίμητη”. H μοτοσυκλέτα πέρασε στα χέρια του καταστήματος μετά τον θάνατο του ιδιοκτήτη.

Ο θρύλος και η κληρονομιά του ονόματος CR500R είναι ισχυρά και ίσως ακόμα ισχυρότερα για τα τελευταία μοντέλα του 2001. Η δημοπρασία στο eBay γρήγορα κλιμάκωσε με την μοτοσυκλέτα να πωλείται τελικά έναντι 78.100 δολαρίων μετά από 66 προσφορές. Η αρχική τιμή λιανικής της 500άρας ΜΧ το 2001 ήταν στις ΗΠΑ μόλις 5.899 δολάρια.

Honda CR500R δημοπρασία 2025

Η Kaplan Cycles αναφέρει ότι δεν υπάρχουν πρόσφατες συγκρίσιμες πωλήσεις CR500R που να είναι ακόμη στην κούτα. “Τα μοντέλα που παραμένουν στην εργοστασιακή τους κούτα, αποδεικνύονται οι κορυφαίες μοτοσυκλετιστικές επενδύσεις”, λέει το κατάστημα, σημειώνοντας και την πρόσφατη πώληση ενός τρίτροχου Honda ATC250R του 1986, επίσης σε κατάσταση “κούτα” για 200.000 δολάρια από την D&A Restoration στη Louisiana!

Καλοδιατηρημένα CR500Rs προσφέρονται συχνά για 10.000 με 20.000 δολάρια, ποσά ήδη εντυπωσιακά για “ταλαιπωρημένες” motocross μοτοσυκλέτες. Αλλά έτσι είναι ο κόσμος των συλλεκτών.

Honda CR500R δημοπρασία 2025

Δεν υπάρχουν καταγραφές για πολλές αντίστοιχες μοτοσυκλέτες μετά το 2000 που να έχουν πουληθεί για τέτοια ποσά. Παλαιότερες, ειδικά συγκεκριμένες, όπως αυτές που ανήκαν στον Steve McQueen, έχουν φτάσει και τις 200.000 δολάρια, όπως η πρώτη του Husqvarna και η 400 Cross που οδήγησε στο θρυλικό ντοκιμαντέρ “On Any Sunday”.

 

Το ποσό μπορεί να μοιάζει υψηλό για “σύγχρονη” μοτοσυκλέτα άλλα η πώληση αυτή του 2001 CR500R αντικατοπτρίζει την αγάπη και την νοσταλγία για μια εποχή αφθονίας που έπλασε θρύλους και παρότι δεν είναι χρονικά τόσο μακριά, μοιάζει ανεπιστρεπτί περασμένη. Και πλέον αν το καλοσκεφτεί κανείς έχουν περάσει και 24 χρόνια από τότε που κατασκευάστηκε ο συγκεκριμένος δίχρονος μπαμπούλας της ιαπωνικής εταιρείας.

Honda CR500R δημοπρασία 2025

 

 

MotoGP Βαλένθια, FP1: Jack Miller και Yamaha στη κορυφή

Αναμενόμενες "εκπλήξεις" στα ελεύθερα λόγω επιλογών στα ελαστικά
Jack Miller Valencia FP1 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

14/11/2025

Ο Jack Miller ήταν ο αναβάτης που έγραψε τον καλύτερο χρόνο στα τελευταία ελεύθερα δοκιμαστικά της σεζόν, βάζοντας στο τέλος ένα φρέσκο ζευγάρι ελαστικών.

Οι αναβάτες που είναι συνήθως πιο αργοί άλλαξαν τα ελαστικά τους με φρέσκα ελαστικά και οι ταχύτεροι κράτησαν αυτά που χρησιμοποιούσαν από την αρχή και αυτός ήταν ο λόγος που ο Miller βρέθηκε στην κορυφή του session με χρόνο 1:30,382 που πέτυχε προς το τέλος του, ενώ για μεγάλο χρονικό διάστημα των ελεύθερων δοκιμαστικών -μέχρι περίπου τα μισά- ταχύτερος όλων ήταν ο Alex Marquez που έκανε τελικά τον 6ο χρόνο, κρατώντας τα ίδια ελαστικά.

Ο χρόνος του Miller ήταν μακριά από το απόλυτο ρεκόρ γύρου στη Βαλένθια που πέτυχε το 2023 ο Maverick Vinales (1:28,931), ο οποίος επέστρεψε στη δράση μετά τον τραυματισμό του για βρεθεί στη 19η θέση. Το ρεκόρ του Ισπανού δεν αναμένεται να κρατήσει για πολύ ακόμη.

Ο Αυστραλός της Prima Pramac Yamaha Team ήταν 3,2 δέκατα πιο γρήγορος από τον δεύτερο Ai Ogura (Trackhouse MotoGP Team), ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Aleix Espargaro (Honda HRC Test Team) για να συμπληρώσει αυτή την μοναδική για φέτος τριάδα σε FP1.

Ο Raul Fernandez (Trackhouse MotoGP Team) έφερε μία ακόμη Aprilia στις πρώτες θέσεις με τον Franco Morbidelli (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) να κλείνει την πρώτη πεντάδα -ούτε αυτός άλλαξε ελαστικά.

Η V4 Yamaha YZR-M1 του Augusto Fernandez (Yamaha Factory Racing Team) ήταν 10η, ίσως στην πιο ελπιδοφόρα εμφάνισή της μέχρι τώρα, με το session βέβαια να μην έχει και ιδιαίτερη βαρύτητα για τον λόγο που σας αναφέραμε και αυτό φαίνεται και από τον χρόνο του Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) που βρέθηκε 14ος, ενώ στη 18η θέση βρέθηκε ο Marco Bezzecchi. 

Ο Pecco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) είχε τον 21ο χρόνο και ήταν 2,5 δέκατα πιο γρήγορος από τον Nicolo Bulega που ζει το όνειρό του με την ευκαιρία που του έχει δοθεί -ήταν και ο μόνος που δοκίμασε σκληρό εμπρός ελαστικό-, ενώ 24ος και τελευταίος, 1,541 δλ. από την κορυφή, ήταν ο Jorge Martin επίσης στην επιστροφή του στη δράση.
 

 

Αναβάτης

Ομάδα

Χρόνος

1

Jack MILLER

Prima Pramac Yamaha MotoGP

1'30.382

2

Ai OGURA

Trackhouse MotoGP Team

1'30.705

3

Aleix ESPARGARO

Honda HRC Test Team

1'30.707

4

Raul FERNANDEZ

Trackhouse MotoGP Team

1'30.800

5

Franco MORBIDELLI

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

1'30.860

6

Alex MARQUEZ

BK8 Gresini Racing MotoGP

1'30.884

7

Joan MIR

Honda HRC Castrol

1'30.926

8

Pedro ACOSTA

Red Bull KTM Factory Racing

1'30.998

9

Fabio DI GIANNANTONIO

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

1'31.033

10

Augusto FERNANDEZ

Yamaha Factory Racing Team

1'31.035

11

Fermin ALDEGUER

BK8 Gresini Racing MotoGP

1'31.113

12

Luca MARINI

Honda HRC Castrol

1'31.146

13

Johann ZARCO

CASTROL Honda LCR

1'31.171

14

Fabio QUARTARARO

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

1'31.204

15

Alex RINS

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

1'31.301

16

Brad BINDER

Red Bull KTM Factory Racing

1'31.319

17

Enea BASTIANINI

Red Bull KTM Tech3

1'31.326

18

Marco BEZZECCHI

Aprilia Racing

1'31.364

19

Maverick VIÑALES

Red Bull KTM Tech3

1'31.430

20

Somkiat CHANTRA

IDEMITSU Honda LCR

1'31.454

21

Francesco BAGNAIA

Ducati Lenovo Team

1'31.528

22

Miguel OLIVEIRA

Prima Pramac Yamaha MotoGP

1'31.715

23

Nicolo BULEGA

Ducati Lenovo Team

1'31.766

24

Jorge MARTIN

Aprilia Racing

1'31.923