Η Bimota ξανά σε πωλητήριο, αυτή την φορά στα χέρια της Kawasaki

Κάθε χρόνο η ίδια ιστορία…
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

24/9/2019

Το Yesterbike ξεκίνησε νέο κύκλο εικασιών και γύρω του χορεύει αυτή την στιγμή όλος ο Ιταλικός τύπος. Συνίσταται υπομονή. Διότι κάθε χρόνο ίδια εποχή, πριν την EICMA, το Yesterbike κάνει ακριβώς το ίδιο, βγάζει μία είδηση πως η Bimota αλλάζει χέρια. Πέρσι ήταν Αμερικανοί επενδυτές, τώρα είναι η Kawasaki εκείνη που ετοιμάζεται να εξαγοράσει την Bimota.

Πέρσι ο Ιταλικός τύπος είχε αποφύγει την μαζική αναπαραγωγή της είδησης από το Yesterbike, τώρα όμως δίνουν πολύ μεγαλύτερη βάση στα λεγόμενά τους. Γιατί να τους πάρει κανείς στα σοβαρά εκεί στο Yesterbike; Διότι πρόκειται για ένα club ιταλόφιλων που είναι κοντά στους ανθρώπους του εργοστασίου. Επίσης οι Marco Chiancianesi και Daniele Longon που είχαν εξαγοράσει την Bimota με στόχο το 2015 να θέσουν το εργοστάσιο στο Rimini σε πλήρη παραγωγή, τα έχουν βρει σκούρα και έχουν ανοικτά παραδεχτεί στον τύπο πως βρίσκονταν εκτός επιχειρηματικού πλάνου και προσανατολιζόντουσαν στην μεταπώληση της εταιρίας.

Από την μία λοιπόν είναι βέβαιο πως οι τωρινοί ιδιοκτήτες της Bimota θέλουν να την πουλήσουν, και από την άλλη έχεις έναν που επώνυμα ανακοινώνει πως η Kawasaki προχώρησε στην εξαγορά και σε λίγες ημέρες θα το δηλώσει και επίσημα. Καθόλου τυχαία που ο Ιταλικός τύπος έσπευσε να αναπαράγει σωρηδόν την είδηση, εκφράζοντας και την επιθυμία να είναι αληθινή.

Συστήνουμε υπομονή, διότι όλο αυτό μπορεί να είναι κι ένα τέχνασμα για να φανερωθεί ενδιαφέρον εκεί που ήταν υποτονικό και να προσελκυσθεί κάποιος τρίτος επενδυτής. Μπορεί να είναι και αλήθεια. Τις επόμενες ημέρες θα ξέρουμε. Οι Ιταλοί δημοσιογράφοι δεν μπόρεσαν να βρουν κάποιους από τους παραπάνω στο τηλέφωνο, δεν απαντούσε κανείς, βρήκαν όμως τον Giuseppe Morri, τον άνθρωπο που ίδρυσε την Bimota, 78 χρονών πλέον και εκτός εταιρίας από το 1993. Τους είπε πως δεν έχει την παραμικρή ιδέα για το αν ευσταθεί η είδηση, αλλά θα ήθελε πολύ η Kawasaki να έχει πάρει την Bimota γιατί εκείνοι που την είχαν τα τελευταία 20 χρόνια ήταν άχρηστοι να κάνουν το παραμικρό.

Ο ίδιος δεν θα ήθελε να έχει πλέον καμία ανάμειξη γιατί έχει αποσυρθεί δεκαετίες τώρα, όμως θα ήθελε πραγματικά να είναι αλήθεια και εύχεται να δει το «παιδί» του να πηγαίνει καλύτερα! Υπάρχει επίσης η συνέχεια στην ιστορία, που θέλει τον σχεδιαστή της Thesis να επιστρέφει στην Bimota, κάτι που πολύ κόσμος σε ολόκληρη την υδρόγειο θα ήθελε να ακούσει. Κι αυτό γιατί η Bimota ήταν για μία περίοδο το καλύτερο “made in Italy”. Ο Roberto Pontiroli του Yesterbike motoclub που ήταν ο άνθρωπος που έκανε την ανακοίνωση αυτή, εν αναμονή ενός επίσημο δελτίου τύπου, συνεχίζει λέγοντας πως η Bimota θα μείνει στην Ιταλία, όμως είναι η επιθυμία της Kawasaki. Με λίγα λόγια είναι τόσο καλή σαν είδηση που δεν μπορεί κανείς να κατηγορήσει τους Ιταλούς που την αναπαράγουν συνέχεια και της δίνουν υπόσταση. Δίνουμε σε εσάς όλη την πληροφορία που υπάρχει αυτή την στιγμή, διότι θα φτάσει και στον ελληνικό τύπο ως κάτι βέβαιο και σίγουρο και θέλουμε να προλάβουμε τις αντιδράσεις, συνιστώντας υπομονή. Μακάρι πάντως να δούμε και Kawasaki-Bimota, μετά τις Yamaha - Bimota και την Ducati - Bimota που άφησαν εποχή ως YB series και DB series. Ώρα για KB series! 

SYM Roadtrip: Τρεις χιλιάδες χιλιόμετρα σε Σαρδηνία και Κορσική με 32 Συνεργάτες της SYM

Το SYM Roadtrip 2026 συνεχίζει δυναμικά την επιτυχημένη πορεία του θεσμού, με μια διαδρομή Ελλάδα, Ιταλία, Σαρδηνία και Κορσική.
sym roadtrip
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

27/5/2026

Με μια οργανωμένη αποστολή 32 συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. και συνοδοιπόρους τα SYM TTLBT και ADXTG 400, η φετινή διοργάνωση συνδυάζει την ταξιδιωτική εμπειρία με μια ξεχωριστή στιγμή για τη SYM στην Ευρώπη.

Οι συνεργάτες της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας συγκεντρώθηκαν στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας στις 24 Μαΐου, έτοιμοι να επιβιβαστούν με προορισμό την Ιταλία.

SYM ADXTG 400

Η Σαρδηνία αποτέλεσε τον πρώτο μεγάλο σταθμό, με παραθαλάσσια τοπία, αυθεντική μεσογειακή αρχιτεκτονική και οδηγικά ενδιαφέρουσες διαδρομές. Την ίδια περίοδο, το νησί φιλοξενεί την ευρωπαϊκή παρουσίαση των νέων SYM CRUISYM 400 και TTLBT, προσδίδοντας στη φετινή διοργάνωση έναν ξεχωριστό συμβολισμό και συνδέοντας το ταξίδι των Ελλήνων συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. με μια ξεχωριστή στιγμή για τη SYM στην Ευρώπη δίνοντας το παρών στην παρουσίαση.

Μετά τη Σαρδηνία, η διαδρομή θα συνεχιστεί στην Κορσική, όπου το οδηγικό ενδιαφέρον γίνεται ακόμη πιο έντονο. Συνεχείς στροφές, ορεινά περάσματα και εντυπωσιακά παραλιακά τοπία συνθέτουν το δεύτερο μεγάλο μέρος του οδοιπορικού.

SYM TTLBT

Μετά το πέρασμα από τα δύο ξεχωριστά νησιά της Μεσογείου και την επιστροφή μέσω Ιταλίας, το ταξίδι θα ολοκληρωθεί εκεί που άρχισε, στην Ηγουμενίτσα. Από εκεί, κάθε συνεργάτης θα επιστρέψει στον τόπο του, έχοντας προσθέσει τα δικά του χιλιόμετρα σε μια κοινή εμπειρία SYM.

Το SYM ROADTRIP δεν αποτελεί απλώς μια οργανωμένη απόδραση. Είναι η έμπρακτη απόδειξη της ισχυρής σχέσης της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. με το δίκτυο συνεργατών της και τον κόσμο του δικύκλου. Οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής οδηγούν, ταξιδεύουν και δοκιμάζουν τα μοντέλα σε πραγματικές συνθήκες, μεταφέροντας στη συνέχεια αυτή την πολύτιμη, βιωματική εμπειρία στην καθημερινή επαφή με τον Έλληνα αναβάτη.

 

Ετικέτες