Η MV Agusta δεν σταματά την παραγωγή!

Τηρεί όλα τα προβλεπόμενα μέτρα προφύλαξης
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

16/3/2020

Μόλις χθες το η MV Agusta είχε εκδώσει ανακοίνωση που έκανε λόγο για κλείσιμο του εργοστασίου της. Τα δεδομένα όμως άλλαξαν δραματικά και σύμφωνα με το δελτίο τύπου που εξέδωσε πριν από λίγο, ήρθε σε συμφωνία με την αντιπροσωπεία των εργαζομένων (και σε πλήρη συμμόρφωση με τα έκτακτα μέτρα που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός της Ιταλίας πριν από πέντε ημέρες για την περιοχή της Λομβαρδίας) αποφάσισε να κρατήσει το εργοστάσιό της στην Schiranna της Βόρειας Ιταλίας, ανοιχτό και λειτουργικό.

Όπως αναφέρει το δελτίο, υιοθετήθηκαν άμεσα μέτρα που μειώνουν την ύπαρξη προσωπικού μέσα στις εγκαταστάσεις, όπως το κλείσιμο δευτερευούσης σημασίας τομέων, η έναρξη "έξυπνης εργασίας", η παροχή υπολοίπων αδείας και η τηλεργασία. Για όσους εργαζόμενους θα συνεχίσουν να δουλεύουν, η εταιρεία ανακοίνωσε μια επιπλέον σειρά μέτρων για την μείωση της εξάπλωσης του κορωνοϊού, τα οποία συμπεριλαμβάνουν την παροχή μασκών, γαντιών, αντισηπτικών τζελ και απολυμαντικών για τους χώρους εργασίας, σε συνδυασμό με τον περιορισμό πρόσβασης σε συγκεκριμένους τομείς.

Έχουν θεσπιστεί επίσης συγκεκριμένοι κανόνες για την επαφή των εργαζομένων, οι οποίοι έχουν κοινοποιηθεί σε κάθε τομέα. Η απόσταση μεταξύ εργαζομένων θα πρέπει να τηρείται σε όλους τους χώρους του εργοστασίου, κάτι στο οποίο βοηθά και η μείωση του αριθμού τους.

Μέχρι στριγμής, η MV Agsuta ανακοινώνει πως δεν έχει εντοπιστεί κανένας εργαζόμενο στην εταιρεία με συμπτώματα που συνδέονται με τον κορωνοϊό. Γι' αυτό το λόγο οι γραμμές παραγωγής θα συνεχίσουν να δουλεύουν κανονικά, με όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις, εκτός και αν υπάρξουν νέες κυβερνητικές οδηγίες.

Ο CEO της MV Agusta, Timur Sardarov, δήλωσε: "Πιστεύουμε ότι είναι καθήκον μας να μην τα παρατήσουμε σ' αυτή την κρίσιμη κατάσταση, έτσι ώστε η οικονομία της κοινωνίας μας να ανακάμψει, μόλις βγούμε από αυτή. Πήραμε την απόφαση με μεγάλο αίσθημα ευθύνης, αρχικά απέναντι στους υπαλλήλους μας, αλλά και προς την τοπική κοινωνία, η οποία δεν μπορεί να αντέξει την πλήρη παύση της παραγωγικής της δύναμης, όπως και προς τις συνεργαζόμενες με εμάς βιομηχανίες από τις οποίες εξαρτώνται πολλοί εργαζόμενοι και οι οικογένειές τους. Η εταιρεία έλαβε υπ' όψη της όλες τις πληροφορίες, τα προληπτικά και περιοριστικά μέτρα που απαιτούν οι περιστάσεις. Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο για να υποστηρίξουμε αυτή την κοινότητα, μέσα σε ένα πλαίσιο σεβασμού των κανονισμών και ασφάλειας."

 

 

Ηλεκτρικά πατίνια: Έρχονται αυστηρότεροι έλεγχοι και νέα νομοθετική ρύθμιση

Με αφορμή το πρόσφατο θανατηφόρο ατύχημα στην Ηλεία - Την απαγόρευσή τους θέλει ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη!
ΕΠΗΟ
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

5/5/2026

Νέα νομοθετική παρέμβαση για τη χρήση των ηλεκτρικών πατινιών στην Ελλάδα προανήγγειλε ο διαχρονικός υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, με φόντο τα αυξανόμενα περιστατικά ατυχημάτων αλλά και τον προβληματισμό γύρω από την ασφαλή συνύπαρξη των συγκεκριμένων μέσων μικροκινητικότητας με πεζούς, ποδηλάτες και όλων των υπόλοιπων οχημάτων στο αστικό περιβάλλον.

Μιλώντας σήμερα το πρωί (Τρίτη 5 Μαΐου) στο Mega Channel, ο υπουργός αποκάλυψε πως βρίσκεται υπό επεξεργασία νέο θεσμικό πλαίσιο που θα αφορά ειδικά τα ηλεκτρικά πατίνια, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως "με νόμο θα καθιερώσουμε πεζόδρομους για πατίνια", διευκρινίζοντας παράλληλα ότι οι σχετικές συζητήσεις βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη με τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη.

Οι δηλώσεις έρχονται ως επακόλουθο της σωρείας ατυχημάτων και δυστυχημάτων που προκύπτουν από την άναρχη κίνηση των Ελαφρών Προσωπικών Ηλεκτρικών Οχημάτων (Ε.Π.Η.Ο.), με πολλούς χρήστες τους, ανήλικους και μη, να μην είναι εκπαιδευμένοι στο να τα χρησιμοποιούν με ασφάλεια, ενώ αγνοούν και τον Κ.Ο.Κ. (παιδιά, έφηβοι, τουρίστες) ή συνειδητά επιλέγουν αντικοινωνικές και παραβατικές οδηγικές συμπεριφορές, αγνοώντας σημάνσεις, διαβάσεις, μονοδρομήσεις, φανάρια και προτεραιότητες ακόμα και μέσα στην καρδιά του αστικού ιστού.

ΕΠΗΟ

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Χρυσοχοΐδης , η Τροχαία ήδη επιχειρεί να επιβάλει βασικούς κανόνες χρήσης, όπως η υποχρεωτική χρήση κράνους και η τήρηση ορίων ταχύτητας, ωστόσο το υπάρχον πλαίσιο θεωρείται ανεπαρκές, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τη χρήση από ανηλίκους. Ο ίδιος υπογράμμισε πως οι ανήλικοι δεν επιτρέπεται να κινούνται με πατίνια στο οδικό δίκτυο και προανήγγειλε επιπλέον περιορισμούς μέσα από τη νέα ρύθμιση.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε και η προσωπική τοποθέτηση του υπουργού, καθώς σημείωσε πως κατά την προσωπική του άποψή τα πατίνια θα έπρεπε ακόμη και να απαγορευτούν από τους δρόμους, τονίζοντας ότι "είναι κρίμα να χάνονται παιδιά σε δρόμους από πατίνια". Παράλληλα ξεκαθάρισε πως αντιλαμβάνεται τη χρήση τους ως μέσο αναψυχής σε ελεγχόμενους χώρους, όπως πλατείες ή ειδικά διαμορφωμένες διαδρομές, όμως θεωρεί επικίνδυνη την κυκλοφορία τους στο μικτό οδικό δίκτυο χωρίς αποκλειστικές υποδομές.

Χρυσοχοϊδης

Το επόμενο διάστημα αναμένεται να αποσαφηνιστεί το περιεχόμενο της νέας νομοθετικής πρωτοβουλίας, η οποία, σύμφωνα με τις πρώτες δηλώσεις, θα κινείται προς τη δημιουργία ειδικών διαδρόμων κυκλοφορίας για ποδήλατα και ηλεκτρικά πατίνια, αλλά και προς αυστηρότερο έλεγχο της χρήσης τους από ανήλικους και μη εκπαιδευμένους χρήστες.

Για αυτό που δεν έγινε κανένας λόγος είναι για τυχόν εκπαίδευση όλων εκείνων που έβαλαν στη ζωή τους το πατίνι τα τελευταία χρόνια -ανήλικων και μη-, όπως και κάποιου τρόπου πιστοποίησης οδηγικής ικανότητας για όλους εκείνους που θέλουν να τα χρησιμοποιούν νόμιμα στους δρόμους και να μοιράζονται το οδόστρωμα με οχήματα που είναι πολύ πιο γρήγορα, αλλά και για τα εκατοντάδες "πειραγμένα" ηλεκτρικά πατίνια (κάποια από αυτά δεν χρειάζονταν καν πείραγμα αφού έχουν τη σχετική ρύθμιση στο μενού τους!), τα οποία αναπτύσσουν ταχύτητα πάνω από τα νόμιμα 25 χλμ./ώρα, με τους χρήστες τους να κυκλοφορούν παράνομα και σε δρόμους που έχουν όριο ταχύτητας άνω των 50 χλμ./ώρα.