Η TVS επενδύει 130 εκατομμύρια δολάρια στα ηλεκτρικά δίκυκλα

Με το βλέμμα στα συμβόλαια
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

2/9/2021

Η ινδική TVS έγινε ευρύτερα γνωστή στην Ευρώπη μέσω της συνεργασίας της με την BMW για την παραγωγή των G 310 R και G 310 GS. Πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές δικύκλων στην χώρα της, κάτι που αυτομάτως σημαίνει πως είναι και ένας από τους μεγαλύτερους σε όγκο παραγωγής κατασκευαστές δικύκλων στον κόσμο αυτή τη στιγμή. Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωσή της, η TVS ξεκινά μια επένδυση συνολικού ύψους 130 εκατομμυρίων δολαρίων με στόχο την παραγωγή ηλεκτρικών δικύκλων.

Στόχος της TVS είναι να αντικαταστήσει έως το 2023 όλα τα συμβατικά μικρού κυβισμού scooter της γκάμας της με ηλεκτρικά, διότι η απόφαση της Ινδικής κυβέρνησης να εξισώσει τις προδιαγραφές της χώρας με εκείνες της Ε.Ε. έβαλε ένα τεράστιο εμπόδιο στην συνέχιση της παραγωγής των παλαιάς τεχνολογίας αερόψυκτων κινητήρων που χρησιμοποιούσε έως τώρα στα μικρά scooter της. Οπότε σε κάθε περίπτωση θα έπρεπε να επενδύσει χρήματα, είτε για τον σχεδιασμός νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης, είτε για την αντικατάστασή τους με ηλεκτρικά.

Την ίδια στιγμή, η TVS έχει στην κατοχή της την Norton και ένα μεγαλόπνοο πλάνο αναγέννησής της, ενώ θέλει να συνεχίσει τη συνεργασία της με την BMW και όποια άλλη εταιρεία της ζητήσει να κατασκευάσει με το φτηνό εργατικό κόστος της Ινδίας κάποιο μοντέλο για λογαριασμό της.

Με την ολοκλήρωση της επένδυσης, αυτομάτως η TVS θα μπορεί να αναλάβει και την παραγωγή ηλεκτρικών δίκυκλων, βάζοντάς την και σε αυτό το νέο επιχειρηματικό πεδίο δράσης.  

Rage Against Childhood Cancer: Το MotoGP στο πλευρό του Good Max [VIDEO]

Κλήρωση με μοναδικό έπαθλο για στήριξη της έρευνας κατά του παιδικού καρκίνου
Good Max
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

19/8/2025

Το MotoGP ενώνει τις δυνάμεις του με την καμπάνια Good Max “Rage Against Childhood Cancer”, μια πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε από τον Ignacio Vilarroig προς τιμήν του 12χρονου γιου του, Max, ο οποίος διαγνώστηκε με όγκο στον εγκέφαλο στο νοσοκομείο Sant Joan de Déu στη Βαρκελώνη.

Η δράση αυτή αναδεικνύει μια σκληρή πραγματικότητα, μόλις το 4% της παγκόσμιας χρηματοδότησης για τον καρκίνο κατευθύνεται στην έρευνα για τον παιδικό καρκίνο. Το Good Max έχει ως στόχο να αλλάξει αυτήν την αναλογία, με θάρρος και αποφασιστικότητα.

Ένα βίντεο με εντυπωσιακή παραγωγή αποσκοπεί στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μέσα από αναφορές στο κινηματογραφικό franchise Mad Max πού αποτέλεσε και έμπνευση για το όνομα της καμπάνιας.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, το MotoGP στηρίζει μια ειδική κλήρωση για μια ανεπανάληπτη εμπειρία στο Grand Prix της Καταλονίας. Όσοι συμμετέχουν με δωρεά μπαίνουν στην κλήρωση για paddock και grid pass για δύο άτομα, μια σπάνια ευκαιρία να ζήσουν από κοντά τον παλμό του MotoGP. Όσο μεγαλύτερη η δωρεά, τόσες περισσότερες οι συμμετοχές. Το σημαντικότερο είναι πως το 100% των εσόδων θα διατεθεί απευθείας στην έρευνα για τον παιδικό καρκίνο στο Hospital Sant Joan de Déu.

Το MotoGP, η Good Max και το “Racing for the Future” στέλνουν το μήνυμα ότι οι αγώνες μπορούν να προσφέρουν πολλά περισσότερα από θέαμα, μπορούν να γίνουν κινητήριος δύναμη ελπίδας.