Με λάθος αριθμό λογαριασμού βεβαίωνε παραβάσεις η Δημοτική Αστυνομία Θεσσαλονίκης

Για δύο χρόνια έδιναν κλήσεις με ελλιπές IBAN!
Δημοτική Αστυνομία Θεσσαλονίκης κλήσεις λάθος IBAN 2024
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/12/2024

Απίστευτο κι όμως ελληνικό είναι αυτό συνέβη στη Θεσσαλονίκη με τη Δημοτική Αστυνομία να βεβαιώνει παραβάσεις του ΚΟΚ μοιράζοντας κλήσεις με λάθος IBAN.

Σύμφωνα και με αυτά που δήλωσε ο αντιδήμαρχος της συμπρωτεύουσας Κώστας Τσιαπακίδης, αφότου η απίστευτη γκάφα είδε το φως της δημοσιότητας, τα μπλοκάκια που έφεραν το ελλιπές IBAN και χρησιμοποιούσε η Δημοτική Αστυνομία της πόλης, για να βεβαιώνει παραβάσεις του ΚΟΚ, είχαν "κληρονομηθεί" από την προηγούμενη διοίκηση του Δήμου.

Συγκεκριμένα από το αριθμό ΙΒΑΝ που αναγράφεται πάνω στην κλήση έλλειπε το πρώτο ψηφίο και έτσι οι οδηγοί που είχαν υποπέσει σε παράβαση του ΚΟΚ αδυνατούσαν να πληρώσουν το πρόστιμο αφού για την κατάθεση δεν δινόταν έγκριση από το σύστημα.

Τα μπλοκάκια χρησιμοποιήθηκαν το 2022 και το 2023, όπως και το 2024 με τη σημερινή διοίκηση να ρίχνει την ευθύνη στην προηγούμενη που δεν φρόντισε να εγκρίνει το απαραίτητο κονδύλι για αγορά νέων μπλοκ την τρέχουσα χρονιά. Για να διορθωθεί το λάθος, οι κλήσεις στα ίδια μπλοκ απέκτησαν σφραγίδα με το σωστό IBAN, ωστόσο δεν φρόντισε κανείς να ενημερώσει του πολίτες για αυτή την αλλαγή. 

Από την 1η Ιανουαρίου 2025 τα μπλοκ με το λάθος IBAN θα αποσυρθούν και οι κλήσεις της Δημοτικής Αστυνομίας θα βεβαιώνονται μόνο ηλεκτρονικά.

Η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος δώρισε δύο ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες Can-Am στην ελληνική αστυνομία

Πρόκειται για μία Can-am Pulse και μία Origin
Can
Από το

motomag

18/12/2025

Σήμερα στις 18 Ιανουαρίου 2025 η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος έκανε δωρεά στην Ελληνική Αστυνομία δύο Can-Am  ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.

Η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος συγκεκριμένα δώρισε τα μοντέλα:

Μία Can-Am Pulse,που προσφέρει αυτονομία έως και 160 χιλιόμετρα και φέρει ηλεκτρικό κινητήρα με μέγιστη απόδοση 35 kw και επιτάχυνση 0-100 σε 3,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα. Η μοτοσυκλέτα μπορεί να φορτίσει από το 20% στο 80% σε 50 λεπτά σε φορτιστή λειτουργίας 3.

Pulse

Μπροστά βρίσκουμε ανεστραμμένο πιρούνι της KYB διαμέτρου 41 mm και διαδρομής 140 mm και πίσω αμορτισέρ της SACHS με διαδρομή 140 mm. Στα φρένα βρίσκουμε διπίστονη δαγκάνα της J.Juan με δίσκο 320 mm μπροστά και μονοπίστονη δαγκάνα J.Juan με δίσκο 240 mm πίσω.

Ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει οθόνη TFT με συνδεσιμότητα, διαφορετικά riding modes, traction control, όπισθεν, ABS, φώτα LED, προστατευτικό αλυσίδας, ενώ η μπαταρία είναι ενσωματωμένη στο πλαίσιο. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 177 κιλά.

Μία Can-Am Origin,που προσφέρει αυτονομία έως και 145 χιλιόμετρα και φέρει ηλεκτρικό κινητήρα με μέγιστη απόδοση 35 kw και επιτάχυνση 0-100 σε 4,3 δευτερόλεπτα, ενώ και η Origin μπορεί να φορτίσει από το 20% στο 80% σε 50 λεπτά σε φορτιστή λειτουργίας 3. Μάλιστα η μοτοσυκλέτα φέρει αναρτήσεις της KYB με μεγάλες διαδρομές (255 mm) για να μπορεί να κινηθεί και στο χώμα. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε διπίστονη δαγκάνα της J.Juan με δίσκο 320 mm μπροστά και μονοπίστονη δαγκάνα J.Juan με δίσκο 240 mm πίσω.

Origin

Ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει οθόνη TFT με συνδεσιμότητα, διαφορετικά riding modes, traction control, όπισθεν, ABS, φώτα LED, προστατευτικό αλυσίδας, ενώ η μπαταρία είναι ενσωματωμένη στο πλαίσιο. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 187 κιλά.

Μάλιστα πίσω ακριβώς από τον Πρόεδρο του Ομίλου διακρίνει κανείς και το ελληνικό ηλεκτρικό scooter NOOS που κατασκευάζεται από τον όμιλο Πέτρος Πετρόπουλος και έχει πάρει ευρωπαϊκή έγκριση τύπου.