Jorge Lorenzo - Παρέλαβε μια Lamborghini Urus S απόδοσης 666 ίππων

Η λατρεία του Ισπανού οδηγού για τα υπεραυτοκίνητα της Lamborghini δεν έχει τέλος
Jorge Lorenzo Lamborghini Urus-S
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/4/2023

Ο 5 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο MotoGP Jorge Lorenzo, κάνοντας χρήση του προγράμματος La Prima, επισκέφτηκε την έδρα της Lamborghini στη Sant’Agata Bolognese, ώστε να παραλάβει ο ίδιος από το εργοστάσιο τη δική του Urus S.

Η λατρεία του Jorge Lorenzo για τα υπεραυτοκίνητα και συγκεκριμένα για τη Lamborghini είναι γνωστή σε όλους. Ο Ισπανός θρύλος του MotoGP, ο οποίος κρέμασε την αγωνιστική του φόρμα το 2019 απολαμβάνει τα οφέλη της επιτυχημένης αγωνιστικής του καριέρας και δεν το κρύβει. Το 2020 είχε αποκτήσει τη μία και μοναδική Lamborghini Aventador SVJ 63 Roadster η οποία είχε δημιουργηθεί αποκλειστικά για εκείνον.

Jorge Lorenzo Lamborghini

Πριν από μερικές ημέρες ο 36χρονος Ισπανός άσσος ο οποίος το 2022 εισήχθη στο “Hall of Fame” του MotoGP, βρέθηκε στο εργοστάσιο της ιταλικής εταιρείας στη Sant’Agata Bolognese για να παραλάβει την προσωπική του Urus S. Ο Ισπανός ο οποίος έκανε χρήση του προγράμματος La Prima -παραλαβή του οχήματος από το εργοστάσιο της Lamborghini- όχι μόνο παρέλαβε την προσωπική του Lamborghini Urus S απόδοσης 666 ίππων, αλλά είχε την ευκαιρία να ξεναγηθεί στη γραμμή παραγωγής της Urus, αλλά και της νέας Revuelto, ενώ επισκέφτηκε και το πρόσφατα ανανεωμένο Μουσείο της Lamborghini.

Jorge Lorenzo Lamborghini

Ο ίδιος μετά την παραλαβή της Lamborghini Urus S δήλωσε: “Λατρεύω την τεχνολογία και είναι απίστευτο να βλέπεις πόσο έχουν αλλάξει εδώ τα πράγματα. Μου αρέσει να οδηγώ την Aventador SVJ 63 Roadster, αλλά είμαι και μεγάλος λάτρης των κλασικών αυτοκινήτων. H Miura δεν έχει φύγει ποτέ από τη μόδα, αλλά αγαπώ επίσης τη Murcielago και την Diablo. Η αλήθεια είναι ότι κάθε Lamborghini έχει κάτι το ξεχωριστό”.

Ετικέτες

Νέα Υόρκη: Η αστυνομία καταστρέφει πάνω από 200 παράνομα δίκυκλα [Video]

Στο πλαίσιο της εκστρατείας καταπολέμησης του εγκλήματος
newyork
Από τον

Παύλο Καρατζά

15/5/2026

Η Αστυνομία της Νέας Υόρκης κατέστρεψε με μπουλντόζα περισσότερα από 200 σκούτερ, μοτοποδήλατα και μοτοσυκλέτες στο Staten Island την περασμένη Τρίτη (12/5), στο πλαίσιο της εκστρατείας της πόλης κατά των παράνομων και μη καταχωρημένων οχημάτων.

Η πράξη αυτή δημοσιοποιήθηκε ως προειδοποίηση προς τους παραβάτες που δεν δηλώνουν τα οχήματά τους και συχνά τα χρησιμοποιούν για τη διάπραξη εγκλημάτων.

Παρακάτω μπορεί να δείτε και το επίμαχο video:

Σύμφωνα με την Αστυνομία της Νέας Υόρκης, τουλάχιστον 5.700 “επικίνδυνα παράνομα οχήματα” έχουν κατασχεθεί μέχρι στιγμής από την αρχή του 2026, μια αύξηση 10% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2025.

Το παραπάνω γεγονός ίσως συνδέεται και με τον θάνατο ενός μωρού από αδέσποτη σφαίρα, με τους υπόπτους να διαφεύγουν με ένα παράνομο δίκυκλο.

Ετικέτες