Καταδίωξη με «μπόμπο» στην Λαμία καταλήγει σε πρόστιμο €10.000 [video]

Ξέφυγε χθες, παραδόθηκε σήμερα…
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

30/3/2018

Το απόγευμα της Πέμπτης (29/3) στην κεντρική πλατεία της Λαμίας, οι αστυνομικοί είχαν στήσει μπλόκο σταματώντας κυρίως μοτοσυκλέτες για παραβάσεις κράνους. Κάνοντας σήμα και σε έναν νεαρό, 19 ετών όπως αναφέρει σήμερα το lamiareport που έχει και το video, εκείνος όμως το αγνόησε φεύγοντας ανάμεσα στα αυτοκίνητα με τον «μπόμπο». Οι αστυνομικοί έδωσαν τότε σήμα και ξεκίνησε η καταδίωξή του. Μονάχα που μέσα στην γεμάτη από κόσμο πλατεία, οι σειρήνες έστρεψαν την προσοχή και φυσικά το περιστατικό όχι μόνο καταγράφτηκε από κάμερες κινητών, αλλά έγινε και αντικείμενο συζήτησης. Πόσο μάλιστα, όταν ο νεαρός αποφάσισε να γυρίσει προς τα πίσω, ξεκινώντας νέο κύκλο της καταδίωξής του.

Το αποτέλεσμα ήταν οι σειρήνες και τα περιπολικά που τον κατεδίωκαν, να αναστατώσουν την πόλη με τον κόσμο να αναρωτιέται τι ακριβώς συμβαίνει. Ευτυχώς δεν υπήρξε κάποια σύγκρουση ή τραυματισμός, από τον νεαρό που οδηγούσε χωρίς κράνος, συμπληρώνοντας μία τεράστια λίστα παραβάσεων, όπως τελικά φάνηκε σήμερα που παραδόθηκε.

Στην δικογραφία που σχηματίστηκε σήμερα, τον βαραίνουν οι κατηγορίες της απείθειας, εξύβρισης, διατάραξης ασφάλειας συγκοινωνιών, αντικανονικής οδήγησης, είσοδο σε μονόδρομο, και πολλαπλές παραβιάσεις σημάτων STOP και φωτεινών σηματοδοτών. Κι όλα αυτά είναι ένα κομμάτι, καθώς στην προσπάθειά του να ξεφύγει ανέβηκε σε πεζόδρομους και πέρασε και μέσα στις γραμμές του τρένου, λίγο πριν εγκαταλείψει το μηχανάκι σε παρακείμενο χωράφι και διαφύγει της σύλληψης πεζός.

Ο 19χρονος που έζησε για λίγο "το προσωπικό του GTA" ευτυχώς δεν δημιούργησε κάποιο ατύχημα, ιδιαίτερα με κάποιον πεζό ή άλλον διερχόμενο οδηγό κι όχι μόνο ο ίδιος του, αλλά και οι αστυνομικοί που τον καταδίωκαν, καθώς κι εκείνοι θα μπορούσαν να είχαν εμπλακεί σε ατύχημα. Ο νεαρός παραδόθηκε σήμερα το πρωί με τους γονείς του και τον δικηγόρο να τον συνοδεύουν, και οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα.

Η καταδίωξη κράτησε περίπου 45 λεπτά και εξελίχθηκε σε μία ακτίνα τριών χιλιομέτρων μέσα στους πιο πολυσύχναστους δρόμους της πόλης. Θα θεωρούταν ένα συνηθισμένο φαινόμενο, αν δεν υπήρχε το video, το μεγάλο ποσό του προστίμου, αλλά και η δημοσιότητα που δόθηκε εχθές. Το πρόβλημα εδώ ξεκινά από το κράνος, τον βασικό λόγο που οι αστυνομικοί έκαναν σήμα στον 19χρονο να σταματήσει, και σύμφωνα με τα στοιχεία της τροχαίας, έναν από τους βασικούς λόγους που ξεκινούν καταδιώξεις. Γίνεται συχνά, αλλά όχι τόσο εντυπωσιακά, οπότε δεν απασχολεί την κοινή γνώμη. Οι κλίσεις για μη χρήση κράνους, συχνά μάλιστα ακολουθούν τους νεαρούς που δεν τις πληρώνουν για αρκετό διάστημα, όταν καταλήγουν να έχουν πρόβλημα στην έκδοση ΑΦΜ, όπως μας έχουν ενημερώσει άνδρες της Τροχαίας Αττικής που βεβαιώνουν πολλές παραβάσεις. Αντιμετωπίζοντας το παρόν κι όχι το μέλλον, συχνά δεν βλέπουν το μέγεθος του πραγματικού ρίσκου…

Ο 19χρονος, και οι αστυνομικοί που τον κατεδίωκαν, ευτυχώς δεν έχουν να δώσουν κάποια άλλη επέκταση πέρα από την σύλληψη και την οικονομική και ποινική τιμωρία που θα ακολουθήσει και που θα είναι ιδιαίτερα βαριά. Ευτυχώς (για ακόμα μία φορά) δεν υπήρξε κάποιο ατύχημα. Οι αστυνομικοί ένιωσαν πως θίχτηκε το γόητρό τους, αδυνατώντας να πιάσουν έναν νεαρό σε όλο το κέντρο της Λαμίας –και στην προσπάθειά τους να μην προκαλέσουν και οι ίδιοι ατύχημα- ενώ ο ίδιος ο 19χρονος θα αρχίσει σιγά-σιγά να αντιλαμβάνεται τις ευθύνες των πράξεων…

 

Honda: Προσθέτει κι άλλη γραμμή παραγωγής δικύκλων στην Ινδία – Δυνατότητα επιπλέον 670.000 μονάδων ετησίως

Στοχεύουν στην παραγωγή 8 εκατομμύριων μονάδων ετησίως το 2028
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

20/3/2026

Η Honda Motorcycle and Scooter India Private Limited (HMSI) ανακοίνωσε πως θα δημιουργήσει και τρίτη γραμμή παραγωγής στο δεύτερο εργοστάσιο της στην Ινδία, που θα παράγει 670.000 δίκυκλα ετησίως.

Σας είχαμε ενημερώσει πέρυσι, πως η ιαπωνική εταιρεία ετοιμαζόταν για την προσθήκη τέταρτης γραμμής παραγωγής στο πρώτο εργοστάσιο της στο Vithalapur και σήμερα η θυγατρική εταιρεία της Honda στην Ινδία ανακοίνωσε πως θα δημιουργήσει και τρίτη γραμμή παραγωγής στο δεύτερο της εργοστάσιο στην Tapukara.

Η νέα γραμμή παραγωγής υπολογίζεται πως θα αρχίσει να λειτουργεί το 2028, με ετήσια παραγωγική δυνατότητα 670,000 μονάδων, κάτι που θα αυξήσει την συνολική ετήσια παραγωγή του εργοστασίου στα 2,01 εκατομμύρια μονάδες. Το συγκεκριμένο εργοστάσιο άρχισε να λειτουργεί τον Ιούλιο του 2011 με ετήσια παραγωγική ικανότητα 600.000 μονάδων, η οποία αυξήθηκε σε 1,2 εκατομμύρια μονάδες τον Μάρτιο του 2012.

Προκειμένου να ανταποκριθεί στη ζήτηση για δίκυκλα στην Ινδία, η οποία αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται, η HMSI θα επενδύσει 140 εκατομμύρια ευρώ για να αγοράσει ένα οικόπεδο έκτασης 74.000 στρεμμάτων δίπλα στο εργοστάσιο, ώστε να μπορέσει να επεκταθεί. Η νέα γραμμή παραγωγής θα είναι ικανή να παράξει 670.000 σκούτερ και μοτοσυκλέτες 125-160 κυβικών ετησίως, κάτι που θα δημιουργήσει παράλληλα 2.000 νέες θέσεις εργασίας.

Η HMSI σχεδιάζει την γενικότερη ανάπτυξή της παραγωγικής της ικανότητας και σκοπεύει να την αυξήσει από τα 6,25 εκατομμύρια μονάδες που είναι σήμερα σε περίπου 8 εκατομμύρια μονάδες ετησίως έως το 2028.

Ο πρόεδρος της εταιρείας Tsutsumu Otani, δήλωσε: “Η αγορά δικύκλων στην Ινδία συνεχίζει να επεκτείνεται σταθερά παράλληλα με την οικονομική ανάπτυξη. Η Honda θα συνεχίσει να ενισχύει συνεχώς το σύστημα εφοδιασμού της, προκειμένου να ανταποκριθεί στις προσδοκίες και την εμπιστοσύνη των πελατών της, τόσο στην Ινδία όσο και σε όλο τον κόσμο. Μέσω της πρόσθετης επένδυσης στο δεύτερο εργοστάσιο, θα προσφέρουμε ελκυστικά προϊόντα και υπηρεσίες με στόχο την περαιτέρω αύξηση της ικανοποίησης των πελατών μας.”