Κινέζικη αντιγραφή Yamaha R6 μείον 100 κυβικά και δύο κυλίνδρους

Αντέγραψαν μέχρι και το αυτοκόλλητο!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

9/9/2021

Η Yamaha από εδώ και πέρα δίνει βάρος στην R6 Race μία μοτοσυκλέτα μόνο για χρήση στην πίστα και μία από τις καλύτερες supersport που έχουν υπάρχουν, και το κενό που δημιουργείται για μία πιο καθημερινή χρήση, θέλει να το καλύψει με την νέα R7 που έρχεται.

Οι Κινέζοι επικεντρώνονται κι αυτοί σε εκείνους που θέλουν μία supersport εμφάνιση και δεν σκοπεύουν να βρίσκονται στις πίστες συνέχεια, αλλά επενδύοντας ακόμη περισσότερο στην αντιγραφή των supersport και μάλιστα ξεδιάντροπα. Τόσο ξεδιάντροπα που παραβαίνουν πλέον τους νόμους και μαζί με την εμφάνιση αντιγράφουν και την αναγραφή του R6 και συνεχίζουν ακάθεκτοι να προχωρούν αναγράφοντας και την λέξη Yamaha αλλά ανορθόγραφα και μαζί και το λογότυπο με τα τρία διαπασών!

Μετά από όλα αυτά μάλλον σκέφτηκαν πως η προσβολή δεν ήταν όσο μεγάλη θα μπορούσε να γίνει, οπότε ολοκλήρωσαν με το λογότυπο HRC, Honda Racing Corporation, και για κερασάκι έβαλαν και το MotoGP και το Monster ώστε να είναι βέβαιοι πως δεν θα ξεφύγει κανείς.

Η Huaying R6 μας πηγαίνει έτσι αρκετά χρόνια πίσω, όταν οι Κινέζοι κατασκευαστές αντέγραφαν τα πάντα και πωλούσαν φτηνούς κλώνους, με την διαφορά πως τα τελευταία χρόνια έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο. Ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τις μοτοσυκλέτες η κατάσταση έχει ανατραπεί και πλέον υπάρχουν εργοστάσια που ξεχωρίζουν έχοντας Ευρωπαίους σχεδιαστές και εξελίσσοντας κινητήρες που πατούν σε σχέδια άλλων κατασκευαστών, τα οποία όμως κι έχουν αγοράσει ή έχουν έρθει σε συμφωνία καθώς αναλαμβάνουν να κατασκευάσουν μοτοσυκλέτες για λογαριασμό τους.

Ένας από τους πλέον διαδεδομένους κινέζικους κινητήρες είναι ο δικύλινδρος εν σειρά 599 κυβικών που το ΜΟΤΟ είναι σε θέση να γνωρίζει πως έχει αντιγραφεί από τον κινητήρα της Honda για την οικογένεια CB500 και υπάρχει σε διάφορα στάδια εξέλιξης πλέον καθώς κάθε εργοστάσιο που έχει αντιγράψει ένα άλλο, ακολουθεί την δική του πορεία. Μιλάμε δηλαδή για ένα ολόκληρο δέντρο με τελείως διαφορετικά κλαδιά, κάποια από τα οποία είναι εξαιρετικά γερά…

Στα όργανα βλέπουμε μία γνώριμης εμφάνισης LCD και αρκετές ρυθμίσεις για το πιρούνι που θα έκανε εντύπωση αν πράγματι είχαν σωστό αποτέλεσμα.

Η τιμή στην Κίνα είναι λίγο πάνω από 3.000 Ευρώ, πράγμα που το καθιστά το πιο φθηνό «R6» που μπορεί κανείς να αποκτήσει, ιδιαίτερα στην Ασιατική αγορά που το συγκεκριμένο μοντέλο είναι γνωστό ενώ δεν έχει επισήμως εισαχθεί στις περισσότερες από τις χώρες…

Κυριαρχία των Yamaha Tenere 700 στο Olympia Rally 2025

1η θέση στη γενική και το 1-2-3 στην κατηγορία της
Yamaha Tenere 700 Olympia Rally 2025
Από το

motomag

15/5/2025

Στις τρεις πρώτες θέσεις στην κατηγορία της βρέθηκε η δικύλινδρη adventure της Yamaha στο φετινό Olympia Rally όπου κατέκτησε και την πρώτη θέση στη γενική.

Ακολουθεί δελτίο Τύπου:

"Από τις 27 Απριλίου έως και τις 3 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε το OLYMPIA Rally 2025, ένας σκληρός, διεθνής αγώνας RALLY 6 ημερών και 1.300 χιλιομέτρων, με 84 συνολικές συμμετοχές από όλο τον κόσμο.
Όπως αναμενόταν, τα ελαφριά μονοκύλινδρα μοντέλα κυριάρχησαν αριθμητικά στον αγώνα, αποτελώντας το 90% των συμμετοχών. Όμως, τα Yamaha Ténéré και οι εξαιρετικοί αναβάτες τους ήταν εκεί για να αμφισβητήσουν αυτή την κυριαρχία — και το κατάφεραν εντυπωσιακά!

Yamaha Tenere 700 Olympia Rally 2025

Η ευελιξία, η ακραία αξιοπιστία των Ténéré, τα GYTR εξαρτήματα που έχουν εξελιχθεί σε συνεργασία με το αγωνιστικό τμήμα της Yamaha, σε συνδυασμό με την εμπειρία των αναβατών, οδήγησαν σε εντυπωσιακά αποτελέσματα:

-1η θέση στη γενική κατάταξη για τον Mike Wiedemann (Yamaha Motor Germany)
- 3η θέση στη γενική κατάταξη για τον Γιάννη Σεβαστόπουλο (ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ), όπου μια ατυχία την τελευταία ημέρα του στέρησε τη δυνατότητα για ακόμη υψηλότερη θέση – αλλά αυτή είναι η φύση και η ομορφιά του Rally! 

Η κυριαρχία των Yamaha Ténéré ήταν απόλυτη στην κατηγορία Μ6, όπου κατέκτησαν και τις 3 πρώτες θέσεις ανάμεσα σε 9 δυνατές συμμετοχές, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά τη θέση της Yamaha ως ηγέτη στις adventure μοτοσικλέτες!

Η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, με συνέπεια στη φιλοσοφία της για στήριξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού, θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στους αναβάτες, προωθώντας το πάθος για τη μοτοσυκλέτα, την καινοτομία και την αγωνιστική υπεροχή. 

Συγχαρητήρια σε όλους τους αναβάτες για την προσπάθειά τους και την εξαιρετική αγωνιστική τους παρουσία!

Το ραντεβού μας ανανεώνεται στο Hellas Rally 2025. Τα Ténéré θα είναι και πάλι εκεί, έτοιμα να αντιμετωπίσουν κάθε πρόκληση!"

Yamaha Tenere 700 Olympia Rally 2025