Κορωνοϊός: Σταματά και η MV Agusta την παραγωγή

Από αύριο 26 Μαρτίου
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

25/3/2020

Τελευταία ημέρα σήμερα για το παραλίμνιο εργοστάσιο της MV Agusta που αναστέλλει την παραγωγή του, ακολουθώντας τα νέα αυστηρότερα μέτρα.

Η MV Agusta έχει γραμμές παραγωγής στις όχθες της λίμνης Varese στην Λομβαρδία, την περιοχή που έχει πληγεί περισσότερο από κάθε άλλη. Έως τώρα λειτουργούσε με προσωπικό ασφαλείας και μειωμένες βάρδιες, διατηρώντας κινητικότητα στις γραμμές παραγωγής.

Από αύριο όμως οι πόρτες κλείνουν, οι μηχανικοί παίρνουν υποχρεωτική άδεια και εντάσσονται στο ειδικό καθεστώς των εργαζομένων που αναστέλλεται η σύμβασή τους προσωρινά, ενώ τα υπόλοιπα τμήματα θα συνεχίσουν να εργάζονται απομακρυσμένα από το σπίτι, στο μέτρο που αυτό είναι δυνατό.

Κάτω από το βουνό που είναι μνημείο της Unesco, στις όχθες μίας λίμνης 60 χιλιόμετρα βόρεια του Μιλάνο, το εργοστάσιο της MV Agusta θυμίζει resort τόσο από ψηλά, όσο και πλησιάζοντας στο σημείο μιας και για γείτονες έχει ξενώνες και ξενοδοχεία που εδώ και μέρες είναι έρημα. Η απομόνωση αυτή επέτρεπε την λειτουργία χωρίς μεγάλο κίνδυνο επαφών με το προσωπικό να έχει συμφωνήσει πως θα τηρεί ευλαβικά τα μέτρα ακόμη κι όταν δεν εργάζονται. Από αύριο όμως, τα πάντα στην MV Agusta πρέπει να σταματήσουν, χωρίς να υπάρχει αυτή την στιγμή ακριβής ημερομηνία επιστροφής στην εργασία.

Η Ιταλία έχει ανακοινώσει πως θα παραμείνει σε καθεστώς έκτακτης ανάγκης έως και τον Ιούλιο.

Ο κ.Timur Sardarov CEO της MV Agusta SpA δήλωσε πως αυτή την στιγμή προτεραιότητα αποτελεί η υγεία και η ασφάλεια των εργαζομένων και η εναρμόνιση με τους κανονισμούς της κυβέρνησης. «Είμαστε σε επιφυλακή παρατηρώντας και επιβλέποντας τις συνθήκες για όλο το προσωπικό, για την ασφάλεια όλων. Κοιτάμε το μέλλον με αυτοπεποίθηση και είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε και πάλι δυναμικά, μόλις περάσει η κρίσιμη αυτή κατάσταση».

Valentino Rossi: Επιβεβαίωσε τα αγωνιστικά τετράτροχα σχέδιά του για το 2026

Παραμένει και φέτος στην BMW, αλλάζει όμως πρωτάθλημα
valentino
Από τον

Παύλο Καρατζά

16/1/2026

Ο θρύλος του MotoGP Valentino Rossi αν και αποχώρησε από τον θεσμό WEC της FIA, επιβεβαίωσε ότι θα παραμείνει στη BMW και το 2026 και θα επιστρέψει στο GT World Challenge Europe, εκεί που αγωνιζόταν και τις σεζόν 2022 - 2024.

Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής μοτοσυκλέτας μεταπήδησε στους επαγγελματικούς αγώνες αυτοκινήτου μετά το τέλος της καριέρας του στο MotoGP και εντάχθηκε στην βελγική ομάδα WRT με αυτοκίνητα Audi για τη σεζόν 2022. Την επόμενη χρονιά παρέμεινε στην WRT, που όμως αγωνιζόταν με αυτοκίνητα BMW.

Το 2024 συμμετείχε και στο World Endurance Championship (WEC), ενώ το 2025 επικεντρώθηκε πλήρως στο WEC. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της ομάδας VR46 MotoGP στη Ρώμη την Τετάρτη, ο Ιταλός επιβεβαίωσε ότι θα επιστρέψει στο GTWCE και έχει συμφωνήσει με την BMW για τρία ακόμη χρόνια.

Ο Rossi ανέφερε ως λόγο για την αποχώρησή του από το WEC τις οικογενειακές του υποχρεώσεις: “Τα τελευταία δύο χρόνια αγωνίζομαι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, αλλά αποφάσισα να αλλάξω, επειδή το GTWC διεξάγεται στην Ευρώπη και οι αγώνες είναι πιο κοντά μεταξύ τους, ενώ στο WEC οι περισσότεροι αγώνες διεξάγονται εκτός Ευρώπης, με αποτέλεσμα να χρειάζονται πολλές πτήσεις και μακρινά ταξίδια. Με δύο μικρά κορίτσια και οικογένεια, είναι δύσκολο να λείπω για τόσες πολλές μέρες, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος γιατί το GTWC είναι πολύ διασκεδαστικό."

"Η επιλογή ήταν δική μου, σε συμφωνία με τη BMW, με την οποία υπέγραψα τριετή ανανέωση. Έπρεπε επίσης να καταλάβω προσεκτικά τι να κάνω μαζί τους, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος γιατί νιώθω καλά σε αυτό το πρωτάθλημα. Θα αγωνιστώ στο GTWC και είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί είναι ένα πρωτάθλημα που μου αρέσει πολύ και στο οποίο συμμετείχα στην αρχή της αγωνιστικής μου καριέρας”, δήλωσε ο Rossi.

Ετικέτες