KTM: Επιστρέφει στην EICMA μετά το διετές digital-φιάσκο!

Ανούσιες οι παρουσιάσεις στο διαδίκτυο έκαναν μάγκες τους Κινέζους
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

24/5/2023

Σε μια πολύ σημαντική ανακοίνωση για τον κόσμο της μοτοσυκλέτας (και ειδικά για το μέλλον της αυστριακής εταιρείας) προχώρησε η KTM Ιταλίας, επιβεβαιώνοντας την επιστροφή της με ένα μεγάλου μεγέθους περίπτερο στης έκθεση της EICMA το 2023. Όπως δήλωσε ο Tommaso Telaro (Managing Director KTM Sportmotorcycle Italia): Είναι μεγάλη χαρά για εμάς η επιστροφή στην EICMA σε αυτή την πολύ σημαντική χρονιά για εμάς. Θεωρούμε πως είναι απαραίτητο να είμαστε παρόν σε μία από τις κορυφαίες σε παγκόσμιο επίπεδο εκδηλώσεις της βιομηχανίας. Τα προηγούμενα χρόνια οι στρατηγικές ήταν διαφορετικές (…..), όμως για το 2023 ήταν απαραίτητο να κάνουμε κάθε προσπάθεια για να δώσουμε το παρόν. Με την παρουσία μας θέλουμε να δώσουμε ένα ξεκάθαρο στίγμα στην αγορά, στους επαγγελματίες και στο φανατικό κοινό”.

Πράγματι, η απόφαση ενός από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές μοτοσυκλετών της Ευρώπης να επιστρέψει στην έκθεση της EICMA αποτελεί άκρως σημαντική είδηση, διότι δείχνει πως επιτέλους κατάλαβαν το τραγικό λάθος που έκαναν να αφήσουν τις κινέζικες εταιρείες να παίξουν μπάλα ελεύθερα μέσα στην καρδιά του μοτοσυκλετισμού.

Θυμίζουμε πως με αφορμή τα υγειονομικά μέτρα προστασίας για την COVID-19, οι διεθνείς εκθέσεις μοτοσυκλέτας ακυρώθηκαν για δύο χρόνια. Την ίδια στιγμή, τα lock-down έκλεισαν τον κόσμο σπίτι του με αποτέλεσμα να τον κάνουν να εκτιμήσει περισσότερο το αγαθό της ελευθερίας και ταυτόχρονα να αποταμιεύσει χρήματα καθώς δεν μπορούσε να ξοδέψει τα χρήματά του πέραν από το supermarket. Έτσι όταν τα περιοριστικά μέτρα μειώθηκαν, οι πωλήσεις των ποδηλάτων, των μοτοσυκλετών και κάθε είδους ελεύθερης μετακίνησης εκτοξεύτηκαν στα ύψη, σε σημείο που υπερκάλυπταν τις δυνατότητες παραγωγής των εργοστασίων.

Καθώς η παρουσία μιας εταιρείας σε οποιαδήποτε έκθεση είναι ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΗ υπόθεση, τα golden-boys της συμφοράς στην KTM και την BMW πίστεψαν πως μπορούν να βασιστούν πλέον στις διαδικτυακές παρουσιάσεις, αποφεύγοντας τα έξοδα συμμετοχής σε μια διεθνή έκθεση. Μέσα στην απέραντη ασχετοσύνη τους για τον κόσμο της μοτοσυκλέτας, ήταν αδύνατον να καταλάβουν πως στο διαδίκτυο όλες οι μοτοσυκλέτες φαίνονται ίδιες και πως οι εκθέσεις μοτοσυκλέτας δεν είναι λαϊκή αγορά που πας για να πουλήσεις ντομάτες. Οι εκθέσεις μοτοσυκλέτας είναι ΕΚΔΗΛΩΣΗ, όπου οι άνθρωποι με πάθος για τις μοτοσυκλέτες συγκεντρώνονται στο ίδιο σημείο και μιλούν μεταξύ τους. Αυτή η στενή και ανθρώπινη επαφή δίνει επιπλέον ΠΟΙΟΤΗΤΑ και ΔΙΑΡΚΕΙΑ σε όλους τους τομείς. Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η ποιότητα και η ποσότητα των δημοσιογραφικών κειμένων που γράφονται μετά από μια διαδικτυακή παρουσίαση και μετά από μια ζωντανή παρουσίαση στην EICMA. Στην πρώτη περίπτωση έχεις πληροφορίες και υλικό από το τμήμα μάρκετινγκ των εταιρειών και στη δεύτερη περίπτωση έχεις συνεντεύξεις με τους ανθρώπους που σχεδίασαν και κατασκεύασαν τη μοτοσυκλέτα. Έχεις πιάσει τη μοτοσυκλέτα στα χέρια σου και γράφεις λεπτομερώς για αυτή και φυσικά αφιερώνεις πάνω από τρία-τέσσερα διαφορετικά άρθρα.

Το αποτέλεσμα όλης αυτής της λάθος στρατηγικής και της άγνοιας για τον τρόπο που δουλεύουν τα μέσα επικοινωνίας, ήταν στις τελευταίες εκθέσεις οι εταιρείες από την Κίνα να κυριαρχήσουν με την παρουσία τους ΠΑΝΤΟΥ και να πάρουν όλα τα “πρωτοσέλιδα”.

Όμως πέρα από τον όγκο και την ποιότητα της δημοσιογραφικής προβολής, η μακροχρόνια απουσία μιας εταιρείας από τον πυρήνα του μοτοσυκλετιστικού κοινού δημιουργεί και “χάσμα γενεών”. Χιλιάδες άτομα στην Ιταλία ηλικίας 16-20 ετών και 20-24 ετών δεν έχουν δει ποτέ από κοντά ένα KTM ή ένα BMW, αλλά έχουν δει, έχουν εξοικειωθεί και έχουν μιλήσει για όλες τις μοτοσυκλέτες από την Κίνα.

Αργά ή γρήγορα και οι υπόλοιπες εταιρείες μοτοσυκλέτας που έκαναν το λάθος να επενδύσουν στην “ψηφιακή εποχή” θα καταβάλουν πως στον κόσμο της μοτοσυκλέτας μετράνε μόνο οι ανθρώπινες σχέσεις. Όλοι πουλάνε κάτι, σε λογικές τιμές. Την διαφορά πάντα την κάνει η ανθρώπινη επαφή.

Casper Racing: Το γρηγορότερο GSX-R της Ευρώπης είναι ελληνικό! Η Suzuki Sfakianakis θα στηρίξει την διατήρηση του τίτλου

Συμμετοχή με Turbo GSX-R1000 και την υποστήριξη της ελληνικής αντιπροσωπείας
Suzuki Casper
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

7/4/2026

Στο πλαίσιο της Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2026 επισημοποιήθηκε η συνεργασία της ελληνικής αντιπροσωπίας Suzuki Sfakianakis με την αγωνιστική ομάδα της Casper Racing.

Υπενθυμίζουμε πως ο Γιάννης Λαμπρόπουλος, ο άνθρωπος πίσω από την Casper Racing, κατέχει ήδη ρεκόρ και διακρίσεις στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Dragster της FIM, έχοντας το γρηγορότερο GSX-R της Ευρώπης.

Για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Dragster 2026, η Casper Racing θα έχει υποστήριξη από την Ελληνική αντιπροσωπεία στην προσπάθειά της να διατηρήσει τον τίτλο που κέρδισε το 2025.

Η στήριξη αυτή έρχεται σε επίρρωση των αγωνιστικών επιτευγμάτων της ομάδας, με τα δύο μέρη να βρίσκονται σε διαδικασία εύρεσης των επιμέρους λεπτομερειών.

Με την ακόλουθη δημοσίευσή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Γιάννης Λαμπρόπουλος ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας και ευχαρίστησε τους ανθρώπους της Suzuki για την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη τους.

“Με μεγάλη χαρά ανακοινώνω την έναρξη της συνεργασίας μας με την SUZUKI SFAKIANAKIS επίσημος υποστηρικτή της Casper Racing για το 2026, στο αγωνιστικό μου project με τη Turbo Suzuki GSX-R 1000 στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Dragster.

"Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον κ. Γιώργο Ασημακόπουλο, Γενικό Διευθυντή, και τον κ. Σπύρο Χούλιαρα, Διευθυντή Marketing, για την εμπιστοσύνη, τη στήριξη και την πίστη τους σε αυτή την προσπάθεια.

"Η υποστήριξη αυτή αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμένα και μου δίνει ακόμα μεγαλύτερο κίνητρο να συνεχίσω με αφοσίωση, συνέπεια και στόχο για μια δυνατή χρονιά.

"Ευχαριστώ θερμά τη SUZUKI SFAKIANAKIS Greece για την υποστήριξη.”