KTM RC390: Νέα τιμή με όφελος 1.000€!

Μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

3/12/2018

Με αφορμή την επιτυχημένη πορεία της στους αγώνες ταχύτητας, τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και στο πανελλήνιο πρωτάθλημα, η KTΜ προχώρησε στην αναδιαμόρφωση της τιμής του RC390, κάνοντάς το ακόμα πιο προσιτό. Στο Δελτίο Τύπου που ακολουθεί μπορείετε να βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με το μοντέλο και την τιμή του.

Δελτίο Τύπου:

"Η KTM RC390 είναι μια μοτοσυκλέτα την οποία ονειρεύεται κάθε έφηβος.  Με σπορ σχεδίαση, ισχυρό κινητήρα, εκρηκτικές επιδόσεις, κορυφαία περιφερειακά και τον READY TO RACE χαρακτήρα της KTM.
Ιδανική για τα πρώτα βήματα και  τη "μύηση" στη σπορ οδήγηση στο δρόμο και την πίστα, έχει δώσει και έχει περάσει τις πιο αυστηρές εξετάσεις με επιτυχία, αφού έχει διακριθεί στο απαιτητικό περιβάλλον των αγώνων ταχύτητας μοτοσυκλετών. Βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στους πρωταγωνιστές στο WorldSSP300 και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας. Είναι μία από τις καλύτερες και πληρέστερες μοτοσυκλέτες στην κατηγορία της που μπορεί να οδηγηθεί και από κατόχους άδειας οδήγησης A2.
Γιορτάζοντας την παρουσία της KTM στους αγώνες ταχύτητας τη χρονιά που τελειώνει η RC390 γίνεται ακόμα πιο προσιτή χάρη στο Speed Bonus των €1.000! Η τιμή λιανικής διαμορφώνεται, για όσο υπάρχει διαθεσιμο στοκ, στα €4.690 κάνοντας πιο εύκολη από ποτέ την απόκτηση της πιο καθαρόαιμης supersport entry level μοτοσυκλέτας. 


Η KTM RC390 έχει δεχτεί αλλαγές ουσίας που την τοποθετούν στη κορυφή της κατηγορίας με βασικό εξοπλισμό που συναντάμε μόνο σε μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες.

Οι αναρτήσεις και τα φρένα προέρχονται από τους κορυφαίους του είδους. Το ανεστραμμένο πιρούνι είναι της WP διαμέτρου 43mm. και το αμορτισέρ, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, είναι της ίδιας εταιρείας. Τα φρένα είναι της θυγατρικής εταιρείας της Brembo, Bybre.

Ο κινητήρας αποτελεί τον ιδανικό συνδυασμό επιδόσεων και χρηστικότητας. Είναι άλλωστε ο ισχυρότερος μονοκύλινδρος στην κατηγορία με 44 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 3,5kgm ροπή στις 7.250 στροφές. Διαθέτει δύο εκκεντροφόρους, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό, κύλινδρο με επίστρωση Nicasil και βαλβίδες ενισχυμένες με κατεργασία DLC (Diamond Like Carbon) για μεγαλύτερη αντοχή.

Με "γεμάτη" απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών προσφέρει εξαιρετικό έλεγχο και κορυφαίες επιταχύνσεις με την τελική του ταχύτητα να ξεπερνά τα 170 χ.α.ώ.

Το νέο RC 390 διαφέρει από το προηγούμενο μοντέλο σε πολλούς και σημαντικούς τομείς. Ο κινητήρας πλέον καλύπτει τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro4. Παρ’ όλα αυτά, οι τιμές ιπποδύναμης και ροπής παρέμειναν κορυφαίες για τη συγκεκριμένη κατηγορία, ενώ είναι ισχυρότερος και από μεγαλύτερους σε κυβισμό κινητήρες.

To γκάζι είναι τεχνολογίας ride-by-wire και ο συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης. Τα δύο αυτά χαρακτηριστικά προσδίδουν ποιοτικότερη λειτουργία και πιο ομαλή απόδοση τόσο στον έλεγχο του γκαζιού, όσο και στις αλλαγές σχέσεων.

Οι ουσιαστικές αλλαγές που έχουν γίνει στο νέο μοντέλο και βελτιώνουν την εργονομία έναντι του παλαιότερου επεκτείνονται με τη χρήση ρυθμιζόμενης μανέτας φρένου και με τους επανασχεδιασμένους καθρέφτες που προσφέρουν καλύτερη ορατότητα. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από μια ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, σύγχρονης αισθητικής και εύκολα ρυθμιζόμενης.

Η RC390 είναι η πιο σπορ μοτοσυκλέτα της κατηγορίας supersport και ταυτόχρονα ένα πολυχρηστικό δίκυκλο που μπορεί να κάνει εύκολα και γρήγορα ό,τι του ζητήσεις."

Ετικέτες

Ανάκληση Yamaha XMAX στις Η.Π.Α. – Χαλάρωση του μπουλονιού της πλάκας ασφάλισης εκκεντροφόρου

Μετά την Ιαπωνία και στην άλλη μεριά του Ατλαντικού - Αφορά σκούτερ παραγωγής 2018-2022
xmax
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/11/2025

Ο αμερικάνικος οργανισμός Διεύθυνσης Οδικής Ασφάλειας Εθνικών Αυτοκινητοδρόμων (National Highway Traffic Safety Administration -NHTSA) ανακοίνωσε ανάκληση του Yamaha XMAX δίνοντας οδηγία στους ιδιοκτήτες να σταματήσουν να οδηγούν το σκούτερ.

Η σχετική ανακοίνωση του αμερικάνικου οργανισμού αναφέρει πως η πλάκα ασφάλισης του εκκεντροφόρου άξονα ενδέχεται να μην επαρκεί για να μείνει το μπουλόνι στη θέση του και να χαλαρώσει -λόγικά το πάχος της δεν είναι το προβλεπόμενο. Έτσι δεν θα συγκρατείται σωστά ο εκκεντροφόρος άξονας, με αποτέλεσμα να σβήσει ο κινητήρας, κάτι που μπορεί να προκαλέσει απώλεια ελέγχου του σκούτερ και ατύχημα.

Η ανάκληση αφορά 2.715 XMAX που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2018-2022 και αναμένεται ότι ένα στα τρία από αυτά θα έχουν αυτό το πρόβλημα. Ο NHTSA προτρέπει τους ιδιοκτήτες να μην οδηγούν το σκούτερ τους μέχρι να ολοκληρωθεί η επιδιόρθωση με την τοποθέτηση νέας πλάκας ασφάλισης.

Ο αριθμός ανάκλησης του NHTSA είναι ο 25V778000 και περιμένουμε να δούμε αν η συγκεκριμένη ανάκληση θα επεκταθεί και στην Ευρώπη.