Ληστεία σε τουαλέτες χώρου στάθμευσης στην Εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης

Σταμάτησαν για να χρησιμοποιήσουν την τουαλέτα και τους πήραν χρυσαφικά και χρήματα
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

5/1/2024

Εκτός από τα διόδια, οι ταξιδιώτες στις εθνικές οδούς της Ελλάδος θα έχουν να αντιμετωπίσουν ληστές και όταν σταματούν στους χώρους στάθμευσης για να ξεκουραστούν ή να χρησιμοποιήσουν τις τουαλέτες.

Οι ληστείες στους δρόμους σε όσους ταξιδεύουν είναι μια πανάρχαια πρακτική που συνεχίζεται σε τριτοκοσμικές χώρες έως σήμερα, οπότε θα ήταν άδικο για την Ελλάδα να μην έχει και αυτή αντίστοιχα περιστατικά.

Ένα τέτοιο περιστατικό ληστείας σημειώθηκε το Σάββατο 30 Δεκεμβρίου, όταν δύο γυναίκες σταμάτησαν στις τουαλέτες του χώρου στάθμευσης στο 221κμ της εθνικής οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης και βγαίνοντας έξω τις περίμεναν δύο ληστές, αρπάζοντάς τους τα κοσμήματα που φορούσαν και 150 ευρώ σε μετρητά από τα πορτοφόλια τους.

Στη συνέχεια διέφυγαν με τα πόδια προς τα χωράφια της περιοχής, με την αστυνομία της Φθιώτιδας που έχει αναλάβει την υπόθεση, να πιστεύει πως κάπου εκεί είχαν αφήσει κάποιο όχημα.

Πρόκειται για ένα από τα ελάχιστα περιστατικά ληστείας που έχουν αναφερθεί επίσημα σε χώρο στάθμευσης των νέων εθνικών οδών της Ελλάδας και μάλιστα στις πέντε το απόγευμα!

Προσοχή λοιπόν στις εθνικές οδούς όταν ταξιδεύουμε μόνοι μας…  

Ετικέτες

Ποινή χάδι στον νταλικέρη - Αθώοι οι 3 κουμανταδόροι για τον θάνατο 29χρονου μοτοσυκλετιστή

5 χρόνια με αναστολή για το δυστύχημα στην Λ. Γεωργικής σχολής
Ποινή χάδι στον νταλικέρη - Αθώοι οι 3 κουμανταδόροι για τον θάνατο 29χρονου μοτοσυκλετιστή
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/5/2026

Το δυστύχημα είχε απασχολήσει την κοινή γνώμη τον περασμένο Σεπτέμβριο, για όλες τις λάθος κινήσεις που έγιναν από όλους τους εμπλεκόμενους, συμπεριλαμβανομένου και του αναβάτη της μοτοσυκλέτας.

Θυμίζουμε πως αρχικά ο 54χρονος Βούλγαρος οδηγός της νταλίκας είχε προφυλακιστεί. Ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους έμειναν οι τρεις κουμανταδόροι, δύο Έλληνες και ένας Αλβανός, ηλικίας 66, 55 και 35 ετών με την υποχρεώση εμφάνισης σε αστυνομικό τμήμα για τους δύο Έλληνες και επιπρόσθετα της της απαγόρευσης εξόδου από την χώρα για τον τρίτο κουμανταδόρο.

Ο 29χρονος αναβάτης είχε αρχικά μεταφερθεί στο νοσοκομείο Γεννηματάς και ήταν σε σοβαρή κατάσταση όμως είχε διατηρήσει τις αισθήσεις του αμέσως μετά το ατύχημα και σύμφωνα με μαρτυρίες είχε επικοινωνία μέχρι την έλευση του ΕΚΑΒ.

Δυστυχώς εξέπνευσε αργότερα στο νοσοκομείο.

Στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων, ο οδηγός της νταλίκας απέδωσε τις ευθύνες στους κουμανταδόρους, ένας από τους οποίους ήταν και ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης που προσπαθούσε να προσεγγίσει για να ξεφορτώσει.

Το τροχαίο δυστύχημα όπως καταγράφθηκε από κάμερα ασφαλείας:

Σύμφωνα με την απολογία που είχε δώσει όταν προφυλακίστηκε, δεν είχε προσεγγίσει ξανά το σημείο αυτό, ούτε και είχε ξεφορτώσει ποτέ στην συγκεκριμένη επιχείρηση. Πάρκαρε στην αλάνα απέναντι τα ξημερώματα και κοιμήθηκε περιμένοντας να έρθει η ώρα για την παράδοση. Τον διαβεβαίωσαν πως όλες οι νταλίκες ξεφορτώνουν με τον ίδιο τρόπο, κόβοντας την κυκλοφορία. Θα περίμεναν να γίνει πράσινο για εκείνους και έπειτα θα παρέμεναν στο οδόστρωμα για όση ώρα χρειαζόταν να ολοκληρωθούν οι μανούβρες κόβοντας την κυκλοφορία.

Στο συγκεκριμένο σημείο το φανάρι που κόβει την Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής αφήνει ελάχιστο χρόνο που μετά βίας αρκεί για τρία αυτοκίνητα, οπότε την στιγμή που η νταλίκα μπαίνει κάθετα στην Λεωφόρο και μέχρι να κάνει όπισθεν, έχει ήδη δωθεί το πράσινο για τα αυτοκίνητα και την μοιραία μοτοσυκλέτα.

Δυστυχώς ο αναβάτης της μοτοσυκλέτας δεν πρόλαβε να αντιδράσει.

Η ποινή του οδηγού της νταλίκας έχει ανασταλτικό χαρακτήρα οπότε θα αφεθεί ελεύθερος.

Αθωώθηκαν και οι τρεις κουμανταδόροι που σύμφωνα με τον οδηγό της νταλίκας, τον προέτρεψαν στην κίνησή του αυτή.