Μαζικές ζημιές μοτοσυκλετών στο Ελ. Βενιζέλος – [VIDEO]

Εκτεθειμένο το νέο σημείο παρκαρίσματος
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

15/1/2021

Μαζική ζημιά μοτοσυκλετών στο κεντρικό αεροδρόμιο της χώρας, στο νέο χώρο που έχει οριστεί για παρκινγκ, συνέβη κατά την τελευταία φορά που είχε κακοκαιρία, αντίστοιχη με αυτής που αναμένεται τις επόμενες ημέρες.

Αναγνώστης μας έστειλε το παρακάτω video αρχές Ιανουαρίου που δείχνει την θλιβερή εικόνα με τις μοτοσυκλέτες πεσμένες:

Μέχρι αυτή την στιγμή δεν έχει καταστεί δυνατό να έχουμε επίσημη απάντηση από τις αρχές του αεροδρομίου για την αποκαρδιωτική αυτή εικόνα, εκτός από την επιβεβαίωση πως κάθε φορά που υπάρχει δυνατός αέρας μαζεύουν κουκούλες μοτοσυκλετών που τις παρασύρει ο αέρας. Τις ημέρες που καταγράφηκε η παραπάνω αποκαρδιωτική εικόνα πράγματι έπνεαν δυνατοί άνεμοι.

Το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος είναι από τα λίγα κεντρικά αεροδρόμια στην Ευρώπη που δεν διαθέτει -και- κλειστό πάρκινγκ και υπάρχουν ζητήματα ασφαλείας και για τα αυτοκίνητα. Μέχρι πρόσφατα οι μοτοσυκλέτες μπορούσαν να παρκάρουν σε συγκεκριμένα σημεία στον χώρο αφίξεων που είναι στεγασμένος με την διαφορά πως η αύξηση των μετακινήσεων έφερε κορεσμό και η εικόνα που έβλεπες και εκεί ήταν τραγική δημιουργώντας προβλήματα στην άφιξη των επιβατών. Η λύση που βρέθηκε, κλείνοντας πρόχειρα ένα κομμάτι του πάρκιγνκ των αυτοκινήτων έφτασε να έχει τραγικές εικόνες όπως αυτές εδώ, ακριβώς γιατί και οι ίδιοι οι μοτοσυκλετιστές δεν έμπαιναν στην διαδικασία να αφήσουν ελεύθερους διαδρόμους ώστε οι ίδιοι να μπορούν να φύγουν πεζοί αφότου παρκάρουν! Τώρα βέβαια με τον περιορισμό των πτήσεων αυτό το πρόβλημα έχει μπει σε λήθαργο, σίγουρα θα το ξανά δούμε στο μέλλον.

Με το πάρκινγκ γεμάτο ωστόσο, κάποιος από τους υπαλλήλους του αεροδρομίου που μετακινείται με μοτοσυκλέτα και παρκάρει κι εκείνος στο ίδιο σημείο, επιβεβαίωσε πως τέτοιες εικόνες μαζικού προβλήματος δεν υπήρχαν καθώς οι ριπές του αέρα ανακόπτονταν. Στο άδειο από αυτοκίνητα πάρκινγκ τα πράγματα τώρα είναι πιο δύσκολα σε περίπτωση αέρα για τις καλυμμένες με κουκούλες μοτοσυκλέτες και απαιτείται προσοχή από τους ιδιοκτήτες. Ευτυχώς βέβαια, δεν έχουμε φτάσει να δούμε τέτοιες εικόνες

George W. Barber – Απεβίωσε ο ιδρυτής του Barber Vintage Motorsports Museum

Σε ηλικία 86 ετών έφυγε από τη ζωή ο Αμερικανός επιχειρηματίας και μέλος του AMA Motorcycle Hall of Fame
george barber
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

17/2/2026

Ο ιδρυτής του μουσείου Barber Vintage Motorsports Museum και του Barber Motorsports Park, George W. Barber Jr. απεβίωσε το βράδυ της Δευτέρας 16 Φεβρουαρίου 2026.

Γεννημένος στην πόλη Birmingham της αμερικανικής πολιτείας Alabama το 1940, ο Barber ήταν γιος του ιδιοκτήτη και ιδρυτή της ομώνυμης γαλακτοβιομηχανίας Barber Dairies. Στα νιάτα του αγωνίστηκε με αυτοκίνητα, ενώ ξεκίνησε να χτίζει μια συλλογή μοτοσυκλετών ήδη από τη δεκαετία του 1970.

barber museum

Με εφαλτήριο αυτή τη συλλογή που ξεπέρασε τις 1400 μοτοσυκλέτες, το 2003 ίδρυσε το Barber Vintage Motorsports Museum, το οποίο είναι πλέον και με τη βούλα του οργανισμού Guinness το μεγαλύτερο μουσείο με μηχανοκίνητα αγωνιστικά οχήματα στον κόσμο.

Ο George W. Barber εισήχθη στο Motorcycle Hall of Fame το 2014, τιμώμενος για τη συνεισφορά του στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.