MBE 2019: Yamaha XSR 700 Flat Track by C-Racer

Η μεταμόρφωση
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/1/2019

Όπως θα έχετε ήδη διαβάσει για την ελληνική παρουσία στα εκθέματα της Motor Bike Expo, η C-Racer, η εταιρεία του Χρήστου Ζαμπετάκη που κατασκευάζει after market εξαρτήματα για customizing, δίνει ένα δυναμικό παρών μέσω του Yamaha XSR 700 Flat Track που έχει φτιάξει και που κοσμεί το περίπτερο της Parts Europe. Η C-Racer έχει αποκλειστική συνεργασία με την Parts Europe, τον μεγαλύτερο προμηθευτή αξεσουάρ και ανταλλακτικών της Ευρώπης, με την δυνατότητα όμως να πουλάει και η ίδια η εταιρεία τα προϊόντα της ανεξάρτητα. Μέσα στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας, ο Χρήστος Ζαμπετάκης και η ομάδα του έφτιαξαν τρία διαφορετικά κιτ για το Yamaha XSR 700, τα οποία είναι bolt on (μπαίνουν δηλαδή χωρίς καμία μετατροπή και χωρίς την χρήση ειδικών εργαλείων στην μοτοσυκλέτα) και απολύτως νόμιμα και κατάλληλα για χρήση στο δρόμο. Είναι τρία κιτ που κυριολεκτικά μεταμορφώνουν το sport heritage μηχανάκι της Yamaha, σε flat track, σε scrambler και σε café racer.


Στο περίπτερο λοιπόν της Parts Europe, σε περίοπτη θέση, ποζάριζε η flat track έκδοση του XSR που για πρώτη φορά μπορέσαμε να δούμε κι εμείς από κοντά, έχοντας μάλιστα και την ευκαιρία να μάθουμε περισσότερα πράγματα για την δημιουργία του κιτ από τον ίδιο τον δημιουργό του. Όλο το σετ αποτελείται από οκτώ bolt on εξαρτήματα που κατασκευάστηκαν σε εργαλειομηχανές CNC, εκτός από την σέλα που είναι χειροποίητη. Ο σχεδιασμός και η κατασκευή τους διήρκεσε τρεις μήνες, συμπεριλαμβανομένης και της διαδικασίας των καλουπιών, φτάνοντας σε ένα αποτέλεσμα που ποιοτικά είναι πολύ καλύτερο κι από το εργοστασιακό επίπεδο.


Ξεκινώντας από το μούτρο της μοτοσυκλέτας, η μάσκα από πλαστικό ABS της C-Racer διαθέτει δύο διαφορετικούς τύπους, με και χωρίς προβολέα LED, ανάλογα με την χρήση που θέλει να κάνει ο ιδιοκτήτης (δρόμος ή πίστα). Το κάλυμμα των καλαμιών του μπροστινού είναι κι αυτό από ABS και είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να είναι κατάλληλο και για αγωνιστική χρήση. Τα δύο πλαστικά καπάκια που διαθέτει από το εργοστάσιο το XSR, έχουν μετατραπεί σε αεραγωγούς, οι οποίοι εκτός του ότι συμβάλλουν τα μέγιστα στην επιθετική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, ο αριστερός αεραγωγός στέλνει τον αέρα στον ανορθωτή βοηθώντας έτσι την ψύξη του.
Τα πίσω πλαϊνά καπάκια έδωσαν την θέση τους σε μεγαλύτερα για καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα, ενώ η σέλα αντικαταστάθηκε πλήρως από ένα μεγάλο πλήθος συνδυασμών για το μονόσελο που σχεδίασε η C-Racer, χάρη και στην δυνατότητα της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας να αφαιρείται εντελώς το υποπλαίσιο.

Τι σημαίνει αυτό; Ότι υπάρχει η επιλογή για τοποθέτηση της νέας σέλας που διατίθεται σε δύο διαφορετικά πάχη (40mm ή 20mm) με κάλυμμα από συνθετικό δέρμα, με ή χωρίς τα ειδικά σχεδιασμένα number plates, αλλά και με ή χωρίς το υποπλαίσιο. Όλοι οι συνδυασμοί είναι δυνατοί και εξαρτώνται αποκλειστικά από τα γούστα του ιδιοκτήτη του. Στην περίπτωση πάντως που δεν τοποθετηθεί το υποπλαίσιο δεν θα υπάρχει, φυσικά, πίσω φτερό, αλλά σε αυτή την περίπτωση η C-Racer διαθέτει κάλυμμα για το κενό που δημιουργείται, διατηρώντας έτσι το όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα.


Τέλος, η βάση της πινακίδας είναι αναδιπλούμενη, κατασκευασμένη από λαμαρίνα 3mm και 2mm βαμμένη με ηλεκτροστατική βαφή και συνοδεύεται από under tray (το κάλυμμα κάτω από την ουρά) για να έχει ένα εργοστασιακό look, το οποίο αποτελεί και το πιο πολύπλοκο κομμάτι στην κατασκευή του. Όλα τα εξαρτήματα μπορούν να διατεθούν βαμμένα κατόπιν επιλογής, με το κόστος να μην υπερβαίνει τα 1.000 ευρώ, κάτι που ισχύει και για τα άλλα δύο κιτ, σε ένα αποτέλεσμα που πραγματικά χαρακτηρίζεται από μια πολύ υψηλή σχέση value for money.

Στο πλούσιο gallery που συνοδεύει το άρθρο, μπορείτε να απολαύσετε την μοτοσυκλέτα με φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης

Ετικέτες

Απίστευτο - Στις Η.Π.Α. ανακαλείται μια... απούλητη BMW S 1000 RR 2026 για διακόπτη φλας!

Αν και ακούγεται αστείο, από την άλλη δείχνει την υπευθυνότητα των Βαυαρών όσον αφορά στις ανακλήσεις
Ανάκληση BMW S 1000 RR
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/3/2026

Με αριθμό καμπάνιας τον 26V115000, ο Οργανισμός Ασφαλείας Οχημάτων NHTSA στις ΗΠΑ ανακοινώνει ανάκληση ΜΙΑΣ BMW S 1000 RR για πρόβλημα στον διακόπτη των φλας.

Έχουμε ανακοινώσει ξανά ανακλήσεις για ελάχιστο αριθμό μοτοσυκλετών, όμως για μόλις μία μοτοσυκλέτα δεν είμαστε σίγουροι αν έχουμε δει ξανά δελτίο τύπου. Παρόλα αυτά, η BMW Βόρειας Αμερικής ανακοινώνει την ανάκληση μιας μόνο S 1000 RR του 2026. Ο λόγος της ανάκλησης αφορά στον διακόπτη ακύρωσης των φλας, που μπορεί να ενεργοποιηθεί την ίδια ώρα με το φλας, μην επιτρέποντας στον αναβάτη να πιέσει το κουμπί.

Αν βρίσκετε αστείο το ότι η ανάκληση αφορά μία μοτοσυκλέτα μόνο, γίνεται ακόμα καλύτερο με τη λεπτομέρεια πως η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ΔΕΝ έχει καν πουληθεί, και βρίσκεται στον dealer ο οποίος και θα αλλάξει τον διακόπτη!

Παρόλα αυτά, παρότι κανείς πελάτης δεν πρόλαβε να αγοράσει αυτή τη μία μοτοσυκλέτα με ελάττωμα, η BMW προχώρησε σε ανάκληση και ανακοίνωση μέσω του NHTSA! Να κάνεις λάθη, να τα παραδέχεσαι δημόσια και να τα διορθώνεις άμεσα. Κάπως έτσι οι Βαυαροί αναλαμβάνουν χωρίς δεύτερη σκέψη τις ευθύνες τους, και τους αξίζουν τα εύσημα.

Ετικέτες