Moto Guzzi Stelvio – Τα επίσημα αξεσουάρ για το νέο ιταλικό adventure

Μεγάλη γκάμα για να φέρετε ακριβώς στα μέτρα σας τη νέα μοτοσυκλέτα του Mandello del Lario
motomag Moto Guzzi Stelvio – Διαθέσιμα τα επίσημα αξεσουάρ για το νέο adventure μοντέλο
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

14/11/2023

Η Moto Guzzi στην EICMA παρουσίασε το νέο της Adventure μοντέλο Stelvio, το οποίο διαθέτει μεγάλη γκάμα επίσημων αξεσουάρ που εστιάζουν στο άνετο ταξίδι αλλά και στην κομψότητα.

Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει να προσθέσει σκληρές πλαϊνές βαλίτσες γκρι χρώματος, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο. Η δεξιά βαλίτσα έχει χωρητικότητα 29 λίτρα ενώ η αριστερή έχει χωρητικότητα 30 λίτρα, ενώ αμφότερες μπορούν να φιλοξενήσουν ένα κράνος full face. Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός πως δεν χρειάζεται να αγοράσει κάποιος βάση στήριξης καθώς η Moto Guzzi έχει προνοήσει ώστε αυτές να κουμπώνουν σε συγκεκριμένα σημεία στη μοτοσυκλέτα. Εάν κάποιος θέλει και άλλο χώρο τότε μπορεί να επιλέξει να αγοράσει και την κεντρική βαλίτσα (top box) χωρητικότητας 37 λίτρων, η οποία διαθέτει πλάτη ώστε να ακουμπά ο συνεπιβάτης. Αν ούτε κι αυτός μας φτάνει, και έχουμε αυξημένες ανάγκες για τον γύρο της Γης, τότε υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη κεντρική βαλίτσα XL η οποία έχει χωρητικότητα 52 λίτρων και μπορεί να φιλοξενήσει δύο full face κράνη.

Moto Guzzi Stelvio – Διαθέσιμα τα επίσημα αξεσουάρ για το νέο adventure μοντέλο

Στα επίσημα αξεσουάρ υπάρχει η μεγαλύτερη ζελατίνα για καλύτερη προστασία στα μακρινά ταξίδια, οι θερμαινόμενες σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη οι οποίες ρυθμίζονται σε τρία επίπεδα, καθώς και τα θερμαινόμενα γκριπ τα οποία ομοίως ρυθμίζονται σε τρία επίπεδα. Ταυτόχρονα, η Moto Guzzi έχει φροντίσει να υπάρχουν αξεσουάρ και για την προστασία της μοτοσυκλέτας. Στον κατάλογο της ιταλικής εταιρείας υπάρχουν κάγκελα προστασίας για τον κινητήρα καθώς και αλουμινένια προστατευτικά καλύμματα κεφαλών κινητήρα, ενώ διατίθεται και κεντρικό σταντ ώστε να γίνεται πιο ασφαλές το παρκάρισμα του Stelvio σε όλες τις επιφάνειες.

Για ένα άνετο ταξίδι ειδικά τις βραδινές ώρες υπάρχουν διαθέσιμα LED προβολάκια, ενώ η θύρα USB, η οποία είναι τοποθετημένη κάτω από τη σέλα, έρχεται να συμπληρώσει την κεντρική θύρα USB που υπάρχει στον στάνταρ εξοπλισμό. Το ηλεκτρονικό πακέτο συμπληρώνουν το TPMS (το σύστημα που ελέγχει τις πιέσεις των ελαστικών), η πλατφόρμα Moto Guzzi MIA η οποία επιτρέπει τη σύνδεση του κινητού με τα όργανα μέσω Bluetooth, το quickshifter τόσο για ανέβασμα όσο και για κατέβασμα ταχυτήτων, καθώς και το ηλεκτρονικό αντικλεπτικό σύστημα.

Moto Guzzi Stelvio – Διαθέσιμα τα επίσημα αξεσουάρ για το νέο adventure μοντέλο

Ο υποψήφιος αγοραστής του νέου Stelvio μπορεί να επιλέξει και τεχνικό ρουχισμό μέσα από την γκάμα που δημιούργησε η Moto Guzzi για εκείνον. Ο ρουχισμός περιλαμβάνει το μπουφάν Road Carver, το παντελόνι Road Carver Pants και τα γάντια Trail Chaser.

Moto Guzzi Stelvio – Διαθέσιμα τα επίσημα αξεσουάρ για το νέο adventure μοντέλοMoto Guzzi Stelvio – Διαθέσιμα τα επίσημα αξεσουάρ για το νέο adventure μοντέλο
Ετικέτες

MotoGP Βαλένθια, FP1: Jack Miller και Yamaha στη κορυφή

Αναμενόμενες "εκπλήξεις" στα ελεύθερα λόγω επιλογών στα ελαστικά
Jack Miller Valencia FP1 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

14/11/2025

Ο Jack Miller ήταν ο αναβάτης που έγραψε τον καλύτερο χρόνο στα τελευταία ελεύθερα δοκιμαστικά της σεζόν, βάζοντας στο τέλος ένα φρέσκο ζευγάρι ελαστικών.

Οι αναβάτες που είναι συνήθως πιο αργοί άλλαξαν τα ελαστικά τους με φρέσκα ελαστικά και οι ταχύτεροι κράτησαν αυτά που χρησιμοποιούσαν από την αρχή και αυτός ήταν ο λόγος που ο Miller βρέθηκε στην κορυφή του session με χρόνο 1:30,382 που πέτυχε προς το τέλος του, ενώ για μεγάλο χρονικό διάστημα των ελεύθερων δοκιμαστικών -μέχρι περίπου τα μισά- ταχύτερος όλων ήταν ο Alex Marquez που έκανε τελικά τον 6ο χρόνο, κρατώντας τα ίδια ελαστικά.

Ο χρόνος του Miller ήταν μακριά από το απόλυτο ρεκόρ γύρου στη Βαλένθια που πέτυχε το 2023 ο Maverick Vinales (1:28,931), ο οποίος επέστρεψε στη δράση μετά τον τραυματισμό του για βρεθεί στη 19η θέση. Το ρεκόρ του Ισπανού δεν αναμένεται να κρατήσει για πολύ ακόμη.

Ο Αυστραλός της Prima Pramac Yamaha Team ήταν 3,2 δέκατα πιο γρήγορος από τον δεύτερο Ai Ogura (Trackhouse MotoGP Team), ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Aleix Espargaro (Honda HRC Test Team) για να συμπληρώσει αυτή την μοναδική για φέτος τριάδα σε FP1.

Ο Raul Fernandez (Trackhouse MotoGP Team) έφερε μία ακόμη Aprilia στις πρώτες θέσεις με τον Franco Morbidelli (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) να κλείνει την πρώτη πεντάδα -ούτε αυτός άλλαξε ελαστικά.

Η V4 Yamaha YZR-M1 του Augusto Fernandez (Yamaha Factory Racing Team) ήταν 10η, ίσως στην πιο ελπιδοφόρα εμφάνισή της μέχρι τώρα, με το session βέβαια να μην έχει και ιδιαίτερη βαρύτητα για τον λόγο που σας αναφέραμε και αυτό φαίνεται και από τον χρόνο του Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) που βρέθηκε 14ος, ενώ στη 18η θέση βρέθηκε ο Marco Bezzecchi. 

Ο Pecco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) είχε τον 21ο χρόνο και ήταν 2,5 δέκατα πιο γρήγορος από τον Nicolo Bulega που ζει το όνειρό του με την ευκαιρία που του έχει δοθεί -ήταν και ο μόνος που δοκίμασε σκληρό εμπρός ελαστικό-, ενώ 24ος και τελευταίος, 1,541 δλ. από την κορυφή, ήταν ο Jorge Martin επίσης στην επιστροφή του στη δράση.
 

 

Αναβάτης

Ομάδα

Χρόνος

1

Jack MILLER

Prima Pramac Yamaha MotoGP

1'30.382

2

Ai OGURA

Trackhouse MotoGP Team

1'30.705

3

Aleix ESPARGARO

Honda HRC Test Team

1'30.707

4

Raul FERNANDEZ

Trackhouse MotoGP Team

1'30.800

5

Franco MORBIDELLI

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

1'30.860

6

Alex MARQUEZ

BK8 Gresini Racing MotoGP

1'30.884

7

Joan MIR

Honda HRC Castrol

1'30.926

8

Pedro ACOSTA

Red Bull KTM Factory Racing

1'30.998

9

Fabio DI GIANNANTONIO

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

1'31.033

10

Augusto FERNANDEZ

Yamaha Factory Racing Team

1'31.035

11

Fermin ALDEGUER

BK8 Gresini Racing MotoGP

1'31.113

12

Luca MARINI

Honda HRC Castrol

1'31.146

13

Johann ZARCO

CASTROL Honda LCR

1'31.171

14

Fabio QUARTARARO

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

1'31.204

15

Alex RINS

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

1'31.301

16

Brad BINDER

Red Bull KTM Factory Racing

1'31.319

17

Enea BASTIANINI

Red Bull KTM Tech3

1'31.326

18

Marco BEZZECCHI

Aprilia Racing

1'31.364

19

Maverick VIÑALES

Red Bull KTM Tech3

1'31.430

20

Somkiat CHANTRA

IDEMITSU Honda LCR

1'31.454

21

Francesco BAGNAIA

Ducati Lenovo Team

1'31.528

22

Miguel OLIVEIRA

Prima Pramac Yamaha MotoGP

1'31.715

23

Nicolo BULEGA

Ducati Lenovo Team

1'31.766

24

Jorge MARTIN

Aprilia Racing

1'31.923