ΜΟΤΟ TEST RIDE EVENT 2015 – Πάνω από 7400 δοκιμές!

Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

15/6/2015

Το μεγαλύτερο test ride event που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα και πιθανότερα σε ολόκληρο τον κόσμο ολοκληρώθηκε και οι αριθμοί ζαλίζουν! Δύο μέρες την πίστα των Μεγάρων από τις εννέα το πρωί έως τις επτά το βράδυ! Περισσότερες από 65 μοτοσυκλέτες και scooter που διένυσαν πάνω από 300 χιλιόμετρα η κάθε μια μέσα στην πίστα και 7410 (!!!!) test rides.

Πριν πούμε τι έγινε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε στην πίστα των Μεγάρων, πρέπει να πούμε δύο πολύ μεγάλα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, πρώτα στους μοτοσικλετιστές που ήρθαν από όλες τις άκρες της Ελλάδας και η συμπεριφορά τους ήταν άψογη σε όλα τα επίπεδα. Επίσης, θα πρέπει να ευχαριστήσουμε και τις αντιπροσωπείες, που όχι μόνο διέθεσαν τα πιο λαχταριστά και φρέσκα μοντέλα τους, αλλά είχαν επί δύο μέρες το προσωπικό τους να ψήνονται μαζί μας στο ήλιο για να είναι οι μοτοσυκλέτες συνεχώς ετοιμοπόλεμες. Όμως αυτά που λέμε εμείς έχουν πάντα μικρότερη αξία από αυτά που είπαν όσοι ήρθαν στην εκδήλωση, οπότε μαζί με τις φωτογραφίες από την εκδήλωση, βρήκαμε και μερικά από τα πρώτα σχόλια όσων συμμετείχαν. Δείτε εικόνες, διαβάστε κριτικές και φυσικά στείλτε μας την δική σας άποψη. 

είπαν για την εκδήλωση στο facebook:

 

 

Antonis Pateas Ενα τεραστιο μπραβο στους διοργανωτες του event...που παρα την αφορητη ζεστη στεκοντουσαν μεσα στον ηλιο και συντονιζαν τον κοσμο... ο οποιος το ευχαριστηθηκε οσο δεν παει... Επισης το σημαντικοτερο ειναι οτι δεν ανοιξε ρουθουνι...
Περιμενουμε ανυπομονα μεχρι το επομενο event...
...και να μην ειναι για την επετειο των 40ετων του ΜΟΤΟ
Like · Reply · 1 · 7 hrs
  •  
  • Spiros Glykas Πήγα σήμερα το πρωί, δοκίμασα 4 μοτοσυκλέτες πρώτη φορά σε πίστα. Πολύς ο κόσμος, ωραία η ατμόσφαιρα, μοναδική εμπειρία. Μην το χάσετε και μην ξεχάσετε να επισκεφθείτε και το πιστάκι με τα μηχανάκια μικρότερου κυβισμού και να λυσσάξετε Το μόνο αρνητικό ήταν ότι λόγω μεγάλης συμμετοχής ήταν δύσκολο να δοκιμάσεις τα μηχανάκια που επιθυμούσες κι αυτό γιατί πολλοί θέλαμε να καβαλήσουμε τα κορυφαία της κάθε εταιρίας. Εύχομαι και του χρόνου και εις ανώτερα!
  •  
Nick Papadimos Ευχαριστουμε .... αψογη γιορτη μοτο.... ευχομαι παντα τετοια ...
  •  
  • Δημήτρης Παπαγεωργίου ενα μεγαλω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και απο εμενα, για την ολη διοργανωση ! Μερικα θεματακια παντως ηταν απογοητευτικα... Δεν υπαρχει σοβαρος αναβατης χωρις γαντια, και ενα μπουφαν. Ηταν απιστευτο το οτι ειδα ανθρωπους με γαντια τερματοφυλακα παπουτσια απο το στρατο, και για μπουφαν , το αδιαβροχο απο την βαρκα τους.. Την επομενη φορα ειλικρινα μην τους αφησετε ουτε στατικα να ανεβουν σε μηχανη. Στο 95% τους, εντος πιστας, ο σεβασμος τους προς τους αλλους αναβατες ηταν αναλογη του σεβασμου που εδειχναν στον εαυτο τους... Ασε που διελυσαν τα μηχανακια με 1η-2α , ξερογκαζα παντου, και γραμμες στην πιστα λες και ηταν πιωμενοι... Τα παιδια του california εσωσαν την ημερα... respect
  •  
  • Ιωακειμ Κουτσικος Μπραβο σε ολους, ευχαριστουμε πολυ!!! (το μονο αρνητικο κατι ανεγκεφαλοι που θελανε να κανουν προσπερασεις )
    Like · Reply · 1 · 19 hrs
  •  
  • Γιάννης Ιωαννίδης Κάτι σε βορειότερο δεμ παίζει για εμάς που είμαστε -κυριολεκτικά- στην άλλη άκρη (Αλεξ/πολη)
  •  
  • Triantafillos Dafman Αααααααααααπίστευτη εμπειρία , ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όσους βοήθησαν να πραγματοποιθεί το test ride. Μακάρι να μπορεί να γίνεται κάθε χρόνο κάτι ανάλογο.........
  •  
  • Χρήστος Γεωργίου Μπράβο για την διοργάνωση όλα άψογα..
    Like · Reply · 1 · 22 hrs
  •  
  • Λάζαρος Αεράτος Άψογα όλα πραγματικά , όλο το team του περιοδικού ακουραστο! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ!
  •  
  • Sotiris Kriadis Μπράβο παιδιά! Άψογη διοργάνωση!
  •  
     

είπαν για την εκδήλωση στο mybike:

Νταξ, για free event καλά ήτανε. Πάρα πολύς κόσμος, αν και Σάββατο. Περίπου 1 ώρα αναμονή για να ξαναμπεις στην πίστα. Ήταν δύσκολο να πάρεις τις μηχανές που ήθελες, γιατί οι αρκετές δεν τις ήθελε κανείς (VStrom 650, οι αυτόματοι τάφοι της Honda, etc :P) και για κάποια άλλα γινότανε πανικός (λέγε με 1290 SuperDuke). Και δυστυχώς ανάλογα τον πλοηγό και το group / μπροστινό σου, ο ρυθμός ήταν από σχετικά καλός έως απίστευτα εκνευριστικό………………….. Α, και αρκετό κόσμο (όχι τόσο πολύ όσο το 'main event'), είχε και στην καρτόπιστα με τα σκούτερ, αν και δνε πέρασα να δω από κοντά.
Α no2, είχε φέρει η Suzuki ένα GSX-S1000 (αν είδα καλά), αλλά τελικά δεν το δώσανε (γιατί ήτανε άστρωτο or sth).
A no3, νταξ, μπήκε μέσα στην πίστα κόσμος με κοφτά γάντια, φόρμες (αθλητικές :Ρ) etc, που μου έκανε εντύπωση. Όχι ότι εγώ με το τζιν ήμουν πολύ καλύτερος, αλλά νταξ. :Ρ 

-------

Αν εξαιρεσεις την ζεστη, μια χαρα ηταν παρολο τον κοσμο. Πηγα πρωι πρωι και εφυγα 2 που θα εκανε διάλειμμα. Ωραια εμεπειρια η οδήγηση σε πιστα, με διαφορετικες μοτο αλλα και μικρα ..
Οδηγησα Honda 500cx, Duke 390, mt 125
1290 Adventure (καψουρα νο1)
R 1200RS (καψουρα νο2)
1190 Adventure, πολλη ζεστη
Μακαρι να πρόλαβαινα s1000xr, Tracer.

Bravo στο ΜΟΤΟ για μια εκδηλωση αντιδοτο στον μιζερο καιρο μας! 

-----

Η διοργάνωση για το χαρακτήρα της, ηταν πολύ αξιολογη, ενα μεγάλο μπράβο στο Μοτο.. Είδα μονο κανα 2-3 τυπους που ηρθαν με αθλητικά χαμηλά, ενα τυπο με σορτσάκι που εμαθα οτι πηγε να μπεί αλλα εφαγε πορτα, και ενα τυπο χωρις γαντια που επισης εφαγε πορτα... Και αργα το απογευματακι ξεκίνησα να φύγω, και φυσικά η Κλαιρίτσα η καημενούλα, μου φανηκε οτι είχε χαλάσει, οτι ειχε γινει 125 κυβικά, οτι τα φρένα ειχαν χαλάσει τελειως, οτι αφήστε τα....

---------------------------

Περι test ride, καλα ηταν, πολυς ο κοσμος και ακομα περισσοτερη η ζεστη.

Γενικα, τολμω να πω πως ηταν λιγο ανοργανωτη η φαση με την επιλογη της μοτοσυκλετας που ηθελες να δοκιμασεις.

Επαιρναν σειρα τα επομενα 8 ατομα και βουυρρρρρ, οποιος ετρεχε πιο γρηγορα πηγαινε στο μηχανακι που τον ενδιεφερε. Οι υπολοιποι απλα βολευονταν με καποιο αλλο που ειχε μεινει(βλ. R3, Integra, nc750, vstrom 650 κλπ).

Αυτος ο τροπος ηταν λιγο παπ@ρια, μιας και μπορει να μη προλαβαινες να οδηγησεις ποτε το μηχανακι που ηθελες.

Εγω καταφερα και πηρα τα MT09, RC390, Gsr 750, Super duke 1290, Street triple, Z1000, Hayabusa, Duke 690 και kymco xciting :P

Σχόλιο: (εκείνος που παραπονιέται για την διαδικασία τελικά, οδήγησε 9 μοτοσυκλέτες σε πίστα, δωρεάν, είδε φίλους και πέρασε, όμορφα!)

-----------------------------

Σήμερα ήταν πολύ καλά!Μπράβο στο μοτο που το έκανε και στις εταιρείες που ήρθαν.

Εγώ ξεκίνησα τελικά μόνος το πρωί αλλα στο δρόμο βρήκα κάτι γνωστούς.Φτάνουμε κατα τις 10,πάμε γραμματεία για το βραχιολάκι και μετά κατεβαίνω προς τα κάτω.Η ουρά τεράστια οπότε πάω για κααφεδάκι και πίσω στην ουρά οπου βρήκα και άλλα παιδιά απο δω και πέρασε καλά η αναμονή.Μετά απο περίπου 40-50 λεπτά φτάνει και η σειρά μας….. Γενικά ήταν μια πολύ καλή μέρα,έφυγα με ένα ωραίο χαμόγελο και μπόρεσα να οδηγήσω μηχανάκια που δεν θα τα οδηγούσα κάπου και τα οποία ακόμα δεν μπορώ να τα οδηγήσω στον δρόμο,όλο αυτό έγινε στην πίστα και μάλιστα δωρεάν.Ένα μεγάλο μπράβο στο μοτο και στις εταιρείες που μας παραχώρησαν τα μηχανάκια τους και ελπίζω όλοι να τους φερθήκαμε όπως πρέπει στα δανεικά μηχανάκια.

-----------------------------

Είπα κι εγώ να φτάσω νωρίς, 9 να ειμαι εκεί, ώστε να γλυτώσω τον πολύ κόσμο. Αμ δε! Όλοι αυτό σκέφτηκαν, και γινόταν χαμός. Ειδικά στις 09:30 ήταν το peak. Η ουρά αναμονής ξεκινούσε έξω απο την τέντα!......... Ε μετά, ήρθε το διάλλειμα και μιας και είχα κουραστεί, πήγα για ένα καφέ με τους γνωστούς μου που συνάντησα εκεί, και μετά επιστροφή σπίτι για παρακολούθηση των προκριματικών motogp.
Μεγάλο μπράβο στο περιοδικό ΜΟΤΟ για την διοργάνωση. Απλά, θα μπορούσαν να το είχαν κάνει όπως το 07 στο Λουτράκι, όπου κάθε ενδιαφερόμενος πήγαινε στην τέντα της κάθε αντιπροσωπείας, επέλεγε το μηχανάκι που ήθελε, και του λέγανε τι ώρα θα το οδήγαγε. Αν το έκαναν έτσι πάλι, θα ήταν τέλεια. Αλλά και πάλι, μην έχουμε παράπονο, στους καιρούς που ζούμε μια χαρά ήταν να μπορείς δωρεάν να οδηγήσεις τόσα μηχανάκια.

-------------------------------

Ωραια ηταν...πραγματικα κατι που καποιος, οπλισμενος με λιγη υπομονη, εχασε αν δεν ηρθε. Φυσικα βεβαια και ενα καλο παραδειγμα του οτι καποιοι ειναι πιο τυχεροι απο τους αλλους, μια και τα tracer, superduke, s1000rr προκαλουσαν σφαγη για να τα προλαβει καποιος. 
Γενικα, μια τεραστια πρωτοβουλια απο το μοτο, που γενικα με την κατασταση εδω στο ελλαντα, ειχε τη μορφη "καθε πικραμενος μπορει να οδηγησει οτι θελει", αφου προσωπικα αμφιβαλλω να προκαλεσε βαθυτερες εντυπωσεις απο αυτες του στυλ "μλκ οδηγησα tracer και Superduke στα μεγαρα" (χωρις απαραιτητα να εξαιρω τον εαυτο μου)

--------------------------------------

Προτού γράψω αναλυτικά για κάθε μηχανάκι, δυο λόγια για την οργάνωση: πολύ άρτια κατά τη γνώμη μου, για τον κόσμο και τη συμπεριφορά του, γενικά. Στην αρχή, όσο δεν υπήρχε πολύς κόσμος, οι ομάδες ανακυκλώνονταν ομαλά, αλλά στη συνέχεια όσο τα μηχανάκια ανακυκλώνονταν, φάνηκε ξεκάθαρα ποια είχαν απήχηση (s1000rr και xr, tracer, superduke), και ποια δεν τα θέλανε ούτε οι ίδιοι οι διοργανωτές (integra αλλά και το vstrom 650, που κάποια στιγμή ένας εκ του σταφ φώναξε χαριτολογώντας "ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΠΟΤΕ ΠΟΥΛΑΓΕ ΤΡΕΛΑ ΑΥΤΟ, ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ;"). Δυστυχώς-και μάλλον πολύ λίγα θα μπορούσαν να γίνουν για αυτό-τα σταρ μηχανάκια ήταν όποιος πρόλαβε τον Κύριον είδε. Αλλά τέλοσπάντων...τι να κάνεις για ένα τεράστιο τσούρμο που θέλει να οδηγήσει...Πάμε στα μηχανάκια.

--------------------------------------

τελικά κακώς δεν τόλμησα να πάω......

Φοβήθηκα ότι λόγω free κατάστασης, δεν θα ήταν εφικτό να κάνεις σχεδόν τίποτα.

Βέβαια, απ' την άλλη γλίτωσα από ξαφνικό έρωτα για κάποιο (όπως όλοι όσοι πήγαν απ' ότι βλέπω) και να χτυπιέμαι τώρα.

Στα υπόψιν για του χρόνου. 

------------------------------------------

Οχι θα καθομασταν σπιτι και θα λεγαμε οχι σε τσαμπα γυρους σε πιστακι με τσαμπα βενζινη και δανεικα μηχανακια ...........χμμμμμμ 

-------------------

Κατά τα άλλα μακαρι να ξαναγινει.

-----------------

είπαν για την εκδήλωση στο moto.gr:

Γυρισα πισω κ εγω απο τη δευτερη μερα. Σουπερ ντιουκ 1290, βερσυς 1000, χαγιαμπουσα, μτ07, κροσστουρερ 1200, μερικα σκουτεροκατι. Ολα τζαμι. Γαματα ηταν κ σημερα. Λιγοτερος κοσμος, περισσοτερη οδηγηση

---------------------

Ωραία ήταν, να πούμε και ένα μεγάλο μπράβο στο περιοδικό Μοτό, και περισσότερο στους λιντερ των γκρουπ που έλιωσαν με τα δέρματα δυο μέρες τώρα!........... Όσο για την όλη διοργάνωση έχω να πω ότι ήταν εξαιρετική. Η διαδικασία προχώραγε με πολύ τάξη, δεν υπήρχαν γραφειοκρατίες, και τα παιδιά του περιοδικού κουράστηκαν πραγματικά για να διασκεδάσουμε και οδηγήσουμε όλα αυτά τα μηχανάκια. Μην ξεχνάμε ότι στις περισσότερες περιπτώσεις η εναλακτική που έχει κάποιος είναι να πάει στην αντιπρωσοπία να ανέβει σε ένα στατικό μοντέλο και να κάνει "Βρουυυμ Βρουυυυυυμ"

Μια πάρα πολύ ωραία μοτοσυκλετιστική μέρα 

----------------------

Μπράβο στην διοργάνωση.Ο κόσμος της μοτοσυκλέτας χρειάζεται ΄τέτοιες εκδηλώσεις. Δεν τα κατάφερα να παρευρεθώ αλλά πιστεύω ότι ήταν υπέροχα.

-------------------------

Honda: Νέος τιμοκατάλογος με E-Clutch μοντέλα και Summer Vibes προσφορές για ADV350 και Forza 350

Προσφορές με όφελος έως 400 ευρώ για τα δύο δημοφιλή σκούτερ
Honda
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

28/5/2026

Η μεγάλη είδηση αυτού του νέου τιμοκαταλόγου είχε γίνει γνωστή πριν καν η Honda τον δημοσιοποιήσει, καθώς η ελληνική της ιστοσελίδα εμπλουτίστηκε με τις νέες λιανικές τιμές των εκδόσεων E-Clutch που μόλις έκαναν το ντεμπούτο τους στη χώρα μας – NX500, CB500 Hornet και CBR500R – ενώ συνοδεύτηκε με μια ακόμη πιο νόστιμη είδηση, καθώς οι συμβατικές εκδόσεις των παραπάνω μοτοσυκλετών έχουν πια μειωμένες τιμές σε σχέση με πριν.

Ήρθαν τα 500άρια Honda με E-Clutch! - Μείωση τιμών NX500, CB500 Hornet, CBR500R άνευ E-Clutch

Τα καλά νέα δεν τελειώνουν εδώ ωστόσο, καθώς η Honda ανακοίνωσε τις καλοκαιρινές προσφορές Summer Vibes, οι οποίες αφορούν δύο δημοφιλή της σκούτερ, τα ADV350 και Forza 350.

Για το πρώτο ο υποψήφιος πελάτης έχει δύο επιλογές: είτε να το αποκτήσει με δωρεάν κάγκελα προστασίας και προβολείς ομίχλης ή, εναλλακτικά, να το αποκτήσει χωρίς αυτά τα δύο στοιχεία εξοπλισμού με μειωμένη τιμή κατά 400 ευρώ!

Όσο για το Forza 350, η προσφορά χαμηλώνει την τιμή του για 350 ευρώ.

Αμφότερες οι προσφορές θα ισχύσουν για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Πέραν αυτών, ο νέος κατάλογος της Honda έχει εν πολλοίς αμετάβλητες τιμές για τις περισσότερες μοτοσυκλέτες της γκάμας της, ενώ στα σκούτερ έχει αναπροσαρμογές της τάξης των 50 ευρώ σε αρκετά μοντέλα.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ

 

 

 

ΜΟΝΤΕΛΑ

ΤΙΜΗ (€)

 

 

CUBS

 

 

 

ASTREA GRAND 110

2.890

 

 

SUPRA-X 125

3.190

 

 

ICONIC 125

4.390

 

 

SCOOTERS

 

 

 

EM1e

2.590

 

 

VISION 110

2.290

 

 

SH MODE 125

2.790

 

 

PCX 125

3.390

 

 

PCX 125 DX

3.730

 

 

FORZA 125 DREAM DEAL

5.200

 

 

FORZA 125 SMART TOP BOX  DREAM DEAL

5.600

 

 

FORZA 125

5.600

 

 

FORZA 125 SPECIAL EDITION

5.900

 

 

FORZA 125 SMART TOP BOX

6.000

 

 

FORZA 125 SPECIAL EDITION SMART TOP BOX

6.300

 

 

SH125

4.000

 

 

SH125 SPORTY

4.100

 

 

SH125 VETRO

4.100

 

 

SH125 SMART TOP BOX

4.300

 

 

SH125 SPORTY SMART TOP BOX

4.400

 

 

SH125 VETRO SMART TOP BOX

4.400

 

 

SH150

4.150

 

 

SH150 SPORTY

4.300

 

 

SH150 VETRO

4.300

 

 

SH150 SMART TOP BOX

4.450

 

 

SH150 SPORTY SMART TOP BOX

4.600

 

 

SH150 VETRO SMART TOP BOX

4.600

 

 

SH350

5.750

 

 

SH350  SPORTY

5.870

 

 

SH350 SMART TOP BOX

6.150

SUMMER VIBES

(για περιορισμένο χρονικό διάστημα)

SH350 SPORTY SMART TOP BOX

6.270

FORZA 350

6.890

6.540

 

FORZA 350 SPECIAL EDITION

6.990

6.640

 

FORZA 350 SMART TOP BOX

7.410

7.060

 

FORZA 350 SPECIAL EDITION SMART TOP BOX

7.510

7.160

 

ADV 350

7.290

6.890

ή ΔΩΡΟ ΚΑΓΚΕΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ

ADV 350 SMART TOP BOX

7.810

7.410

ή ΔΩΡΟ ΚΑΓΚΕΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ

FORZA 750

13.100

 

 

MC125

 

 

 

MSX125 GROM

4.250

 

 

Z125 MONKEY

4.550

 

 

ST125 DAX

4.420

 

 

CB125F

3.150

 

 

CB125R

5.490

 

 

ON-OFF ADVENTURE

 

 

 

CRF300L

6.300

 

 

CRF300 RALLY

7.670

 

 

NX500

6.990

 

 

NX500 E-CLUTCH

7.490

 

 

NC750X

9.000

 

 

NC750X DCT

10.200

 

 

XL750 TRANSALP

11.500

 

 

XL750 TRANSALP SP. COLOR

11.750

 

 

XL750 TRANSALP E-CLUTCH

12.000

 

 

XL750 TRANSALP SP. COLOR E-CLUTCH

12.250

 

 

X-ADV 750

14.850

 

 

X-ADV 750 SPECIAL EDITION

14.950

 

 

CRF1100 AFRICA TWIN

16.000

 

 

CRF1100 AFRICA TWIN SP. COLOR

16.350

 

 

CRF1100 AFRICA TWIN DCT

17.400

 

 

CRF1100 AFRICA TWIN DCT SP. COLOR

17.750

 

 

CRF1100 AFRICA TWIN ES

17.750

 

 

CRF1100 AFRICA TWIN ES SP. COLOR

18.100

 

 

CRF1100 AFRICA TWIN ES DCT

19.150

 

 

CRF1100 AFRICA TWIN ES DCT SP. COLOR

19.500

 

 

CRF1100 AFRICA TWIN ADVENTURE EL. SUSPENSIONS

20.550

 

 

CRF1100 AFRICA TWIN ADVENTURE SP. COLOR EL. SUSPENSIONS

20.900

 

 

CRF1100 AFRICA TWIN ADVENTURE DCT EL. SUSPENSIONS

21.950

 

 

CRF1100 AFRICA TWIN ADVENTURE DCT SP. COLOR EL. SUSPENSIONS

22.300

 

 

STREET

 

 

 

GB350S

5.195

 

 

CB500 HORNET

6.650

 

 

CB500 HORNET E-CLUTCH

7.150

 

 

CL500

6.750

 

 

CB650R E-CLUTCH

9.950

 

 

CB750 HORNET

8.750

 

 

CB750 HORNET E-CLUTCH

9.250

 

 

CB1000 HORNET

11.850

 

 

CB1000 HORNET SP

13.850

 

 

CUSTOM

 

 

 

CMX500 REBEL

7.350

 

 

CMX500 REBEL SP

7.820

 

 

CMX1100

12.500

 

 

CMX1100 DCT

13.900

 

 

CMX1100 TOURING

13.700

 

 

CMX1100 DCT TOURING

15.100

 

 

CMX1100 DCT SPECIAL EDITION

14.600

 

 

SPORT TOURING / TOURING

 

 

 

NT1100 ME ΠΛΑΪΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ

16.500

 

 

NT1100 DCT ΜΕ ΠΛΑΪΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ

17.900

 

 

NT1100 DCT ΜΕ ΠΛΑΪΝΕΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ELECTRIC SUSPENSIONS

19.400

 

 

GL1800 B DCT

33.500

 

 

GL1800 TOUR DCT

44.100

 

 

SUPERSPORT

 

 

 

CBR500R

7.400

 

 

CBR500R E-CLUTCH

7.900

 

 

CBR650R E-CLUTCH

10.490

 

 

CBR600RR

12.900

 

 

CBR1000RR-R ST

26.200

 

 

CBR1000RR-R SP

30.800

 

 

OFF-ROAD

 

 

 

CRF250R

10.000

 

 

CRF250RΧ

10.400

 

 

CRF250RWE

12.000

 

 

CRF450R

11.000

 

 

CRF450RX

11.400

 

 

CRF450RWE

14.000

 

 

MONTESA COTA / TRIAL

 

 

 

MONTESA 4RIDE

9.300

 

 

MONTESA COTA 4RT 301RR

12.000

 

 

MONTESA COTA 4RT 301RR REPSOL RACE REPLICA

12.000