MotoGP: Nadia Padovani - H οπτική της γυναίκας στο τιμόνι της BK8 Gresini Racing

H Nadia Padovani συνεχίζει να έρχεται αντιμέτωπη με σεξιστικές συμπεριφορές, παρά τις σημαντικές επιτυχίες της Gresini υπό την διοίκηση της
Nadia Padovani
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

11/12/2025

Η Nadia Padovani μιλά ανοιχτά για τον σεξισμό που αντιμετώπισε και εξακολουθεί να αντιμετωπίζει από τότε που ανέλαβε την Gresini Racing το 2021.

Αναλαμβάνοντας τα ηνία της Gresini Racing μετά τον τραγικό θάνατο του συζύγου της και πρώην αναβάτη Fausto Gresini, από COVID-19 στις αρχές του 2021, η Nadia Padovani βρέθηκε ξαφνικά να κουβαλά το διπλό βάρος της προσωπικής απώλειας και την ευθύνη να κρατήσει ζωντανή μια από τις ιστορικότερες ομάδες στα paddock των MotoGP.

Nadia Padovani

Καθώς ο σύζυγος Fausto της είχε ζητήσει να πουλήσει τα πάντα αν του συνέβαινε ποτέ κάτι, εκείνη παρά τις επιθυμίες του, μόλις μια μέρα πριν από την κηδεία του Fausto, αποφάσισε να συνεχίσει και να ανασυγκροτήσει την ομάδα των MotoGP, με τη στήριξη των γιων της.

Nadia Padovani

Παρά το δυστυχές πλαίσιο ανάληψης της ηγεσίας, κατάφερε να μεταμορφώσει τη Gresini σε μια από τις πλέον ανταγωνιστικές ομάδες της σύγχρονης εποχής, έχοντας από το 2022 κατακτήσει νίκες με όλους τους αναβάτες που παρέταξε, ενώ ανέβηκε στο top-3 του πρωταθλήματος με τους Enea Bastianini, Marc Marquez και Alex Marquez.

Nadia Padovani

Το 2025 η ομάδα πανηγύρισε τέσσερις νίκες χάρη στους Alex Marquez και Fermin Aldeguer, με τον πρώτο να τερματίζει δεύτερος στη συνολική βαθμολογία οδηγώντας Ducati μοτοσυκλέτα προηγούμενου έτους.

H BK8 Gresini Racing κατόρθωσε υπό την ηγεσία της Padovani το 2025 να κερδίσει του τίτλ

Nadia Padovani

ους τόσο για τον καλύτερο ανεξάρτητο αναβάτη (Alex Marquez) όσο και για την καλύτερη συνολικά ανεξάρτητη ομάδα, εξασφαλίζοντας για το 2026, στον Alex Marquez εργοστασιακή μοτοσυκλέτα του ίδιου έτους, για πρώτη φορά ως αναβάτης της Gresini.

Nadia Padovani

Παρά τις επιτυχίες, η ίδια λέει πως ο σεξισμός δεν σταμάτησε ποτέ. Όπως αποκάλυψε σε συνέντευξη της, η αρνητική αυτή αντιμετώπιση ξεκίνησε σχεδόν αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων της.

Όταν ρωτήθηκε αν κάποιοι χορηγοί αποχώρησαν μετά τον θάνατο του Fausto και τη δική της ανάληψη της ομάδας, απάντησε:
“Πολλοί όχι, γιατί είχαν μεγάλη αγάπη για τον Gresini. Αλλά κάποιοι το έκαναν. Ένας μεγάλος χορηγός, μια εταιρεία από την Άπω Ανατολή που επρόκειτο να έρθει το 2022, όταν έμαθαν ότι ο Fausto δεν ήταν πια μαζί μας, δεν ήθελαν πλέον να συμμετέχουν.
Δεν τους άρεσε η ιδέα να υπάρχει μια γυναίκα επικεφαλής της ομάδας. Ήταν μεγάλο πλήγμα”.

Nadia PadovaniΗ Padovani θυμάται την πίεση εκείνων των πρώτων ημερών:
“Όταν αποσύρθηκαν, είχα μόλις δώσει το ΟΚ στη Ducati για τις μοτοσυκλέτες. Εκείνο το βράδυ δεν κοιμήθηκα. Υπήρχαν τόσα πολλά προβλήματα το 2021, μικρά πράγματα που όλα μαζί γίνονταν ασφυκτικά. Αλλά τα καταφέραμε”.

Παρά τις επιτυχίες και την αναγνώριση που έχει πλέον κερδίσει μέσα στο paddock, παραδέχεται ότι ακόμη και σήμερα υπάρχουν στιγμές μέσα στο ίδιο της το γκαράζ όπου άνδρες απευθύνονται σε άλλους άνδρες, “υποθέτοντας ότι μια γυναίκα δεν ξέρει πώς να χειριστεί ορισμένα θέματα”.

Nadia Padovani

“Συμβαίνει λιγότερο από πριν, αλλά συνεχίζει να συμβαίνει”, λέει.
“Στην αρχή με πλήγωνε, αλλά τώρα ούτε που το προσέχω. Ξέρω τι έχω κάνει όλα αυτά τα χρόνια, διορθώνοντας πράγματα, καταστάσεις, συγκρούσεις που υπήρχαν για καιρό και δεν είχαν ποτέ λυθεί, ούτε από τον σύζυγό μου”.

Nadia Padovani

Περιγράφει επίσης ότι χρειάστηκε να πάρει δύσκολες αποφάσεις:
“Ακόμη και να αφήσω στο σπίτι ανθρώπους που δεν αποδέχονταν τον ρόλο μου.
Ή εκείνους που έλεγαν "Έτσι το κάναμε πάντα…", μια στάση που δεν μου ταίριαζε ποτέ. Δεν το ανέχτηκα. Οι άνδρες τείνουν να κάνουν τα πράγματα πιο περίπλοκα απ’ όσο είναι”.

Nadia Padovani

Και κλείνει με την δήλωση, συνεχίζοντας να φλερτάρει και η ίδια με τον σεξισμό, “Εμείς οι γυναίκες είμαστε πιο έξυπνες. Το να συνδυάζουμε δουλειά, παιδιά και στη δική μου περίπτωση γονείς, μας έχει μάθει να λύνουμε προβλήματα γρήγορα”.

Nadia Padovani

 

Aprilia Racing MotoGP και Monster Energy ανακοίνωσαν πολυετή συνεργασία από το 2026

Ξεκινάει επίσημα από το Grand Prix της Ιταλίας στο Mugello
Aprilia Monster Energy
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/5/2026

Η συμφωνία προβλέπει πως η Monster Energy θα αποτελέσει βασικό χορηγό της εργοστασιακής ομάδας της Aprilia από το 2026, ενώ από το 2027 θα αναβαθμιστεί με το brand να εμφανίζεται και στο όνομα της ομάδας.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, το χαρακτηριστικό λογότυπο της Monster Energy θα εμφανίζεται στις εργοστασιακές RS-GP, στις αγωνιστικές φόρμες των αναβατών και στα υπόλοιπα βασικά στοιχεία της ομάδας.

Η Aprilia Racing χαρακτηρίζει τη συμφωνία ως ένα σημαντικό στρατηγικό βήμα για το αγωνιστικό της πρόγραμμα σε μια περίοδο όπου η ομάδα βρίσκεται σε συνεχή άνοδο. Μάλιστα υπογραμμίζει ότι πρόκειται για τον πρώτο title sponsor στην ιστορία της εργοστασιακής της ομάδας στα MotoGP.

Aprilia Monster Energy

Η ιταλική εταιρεία από το Noale σημειώνει πως η συνεργασία με έναν παγκόσμιο συνεργάτη όπως η Monster Energy ενισχύει περαιτέρω τη θέση της στο κορυφαίο επίπεδο των αγώνων μοτοσυκλέτας.

Aprilia Monster Energy

Συνεχής αγωνιστική άνοδος για την Aprilia

Η ανακοίνωση της συνεργασίας έρχεται σε μια ιδιαίτερα επιτυχημένη αγωνιστική περίοδο για την Aprilia Racing.

Aprilia Monster Energy

Το 2025 αποτέλεσε την πιο επιτυχημένη σεζόν της ιστορίας της στα MotoGP, με τις περισσότερες νίκες σε μία χρονιά, την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα αναβατών με τον Marco Bezzecchi και τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Aprilia Monster Energy

Η ανοδική πορεία συνεχίζεται και το 2026, με την Aprilia να έχει κατακτήσει τις τρεις πρώτες νίκες της χρονιάς, να έχει βρεθεί στο βάθρο στους πέντε πρώτους αγώνες της σεζόν και να πετυχαίνει για πρώτη φορά τριπλή παρουσία στο βάθρο με το 1-2-3 στο Grand Prix Γαλλίας.

Aprilia Monster Energy

Η ομάδα βρίσκεται επίσης στην κορυφή της βαθμολογίας αναβατών με τους Marco Bezzecchi και Jorge Martin, ενώ προηγείται τόσο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών όσο και στο πρωτάθλημα ομάδων.

Aprilia Monster Energy

Δηλώσεις Rivola και Monster Energy

Ο CEO της Aprilia Racing, Massimo Rivola, δήλωσε: "Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που ανακοινώνουμε αυτή τη συνεργασία με μια παγκόσμια εταιρεία όπως η Monster Energy, η οποία θα βρίσκεται δίπλα μας το 2026 ως βασικός χορηγός και από το 2027 θα μπει και στον τίτλο της ομάδας. Η συμφωνία αυτή αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την Aprilia και επισφραγίζει την πορεία επιτυχιών της ομάδας μας."

Aprilia Monster Energy

Από την πλευρά της Monster Energy, ο Αθλητικός Εμπορικός Διευθυντής, Mitch Covington, συμπλήρωσε πως, "η συνεργασία με την Aprilia αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τη Monster Energy στα MotoGP. Η ομάδα έχει καθιερωθεί ως μία από τις πιο ανταγωνιστικές και εξελισσόμενες δυνάμεις του πρωταθλήματος και ανυπομονούμε να αποτελέσουμε μέρος αυτής της πορείας."

Aprilia Monster EnergyAprilia Monster Energy