Motoroil - Φέρεται να παρεμπόδισε αιφνιδιαστικό έλεγχο της Επιτροπής Ανταγωνισμού στις εγκαταστάσεις της

Στα πλαίσια έρευνας για το αν υπάρχουν συνθήκες αποτελεσματικού ανταγωνισμού στην ελληνική αγορά πετρελαιοειδών
Motor Oil
Από το

motomag

30/3/2023

Στις 31 Μαίου του 2023 θα συνεδριάσει η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού για να εξετάσει τη συμπεριφορά της εταιρείας ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ, με τις κατηγορίες για παρεμπόδιση - δυσχέρανση έρευνας σε αιφνιδιαστικό έλεγχο στις εγκαταστάσεις της.

Θυμίζουμε πως στις αρχές Δεκεμβρίου του 2022 η Επιτροπή Ανταγωνισμού είχε προαναγγείλει κανονιστική παρέμβαση στον κλάδο πετρελαιοειδών, με έναρξη έρευνας για το αν υπάρχουν συνθήκες αποτελεσματικού ανταγωνισμού στην ελληνική αγορά.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Επιτροπής Ανταγωνισμού:

"Εισήγηση επί της διερεύνησης πιθανής παρεμπόδισης - δυσχέρανσης έρευνας της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού κατά τη διεξαγωγή επιτόπιου ελέγχου, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 39 παρ. 5 του Ν. 3959/2011.

Η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού (εφεξής και «EA») θα συνεδριάσει στις 31 Μαΐου 2023 για να εξεταστεί η Έκθεση του Εισηγητή Π. Φώτη, η οποία αφορά, κατ’ άρθρο 39 παρ. 5 του Ν. 3959/2011, τη συμπεριφορά της εταιρίας «ΜΟΤΟΡ ΟΪΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε.» (εφεξής και «Εταιρία») και φυσικού προσώπου (εφεξής και «φ.π.»), κατά τη διεξαγωγή αιφνιδιαστικού επιτόπιου ελέγχου στις εγκαταστάσεις της Εταιρίας, ο οποίος διατάχθηκε στο πλαίσιο αυτεπάγγελτης έρευνας της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού (εφεξής και «ΓΔΑ») σε κάθε ένα από τα στάδια διύλισης, χονδρικής και λιανικής πώλησης στην αγορά της βενζίνης και του πετρελαίου κίνησης, για τη διερεύνηση τυχόν παράβασης των άρθρων 1 και 2 του Ν. 3959/2011 ή/και των άρθρων 101 και 102 της Συνθήκης για τη Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (εφεξής «ΣΛΕΕ»).

Στην Έκθεση του Εισηγητή προτείνεται, κατά το σκεπτικό αυτής, να διαπιστωθεί ότι η ανωτέρω Εταιρία και το φ.π. παραβίασαν το άρθρο 39 παρ. 5 του Ν. 3959/2011 και να τους επιβληθεί πρόστιμο.

Η Έκθεση του Εισηγητή δεν αφορά στη διερεύνηση τυχόν παράβασης των διατάξεων των άρθρων 1 και 2 του Ν. 3959/2011 ή/και των άρθρων 101 και 102 της ΣΛΕΕ, αλλά μόνο σε ενδεχόμενη παραβίαση της διάταξης του άρθρου 39  παρ. 5 του Ν. 3959/2011 περί δυσχέρανσης – παρεμπόδισης της έρευνας με βάση τα περιστατικά που έλαβαν χώρα κατά τη διενέργεια του επιτόπιου ελέγχου στην Εταιρία.

Υπενθυμίζεται σχετικά ότι η Έκθεση του Εισηγητή δεν είναι δεσμευτική για την ΕΑ, η οποία θα αποφασίσει συνεκτιμώντας τα δεδομένα της αποδεικτικής διαδικασίας και τις απόψεις των εμπλεκόμενων μερών."

SWM SM 500 R VAtm: Διαθέσιμο με σημαντική μείωση στην τιμή του

Στα 1.300 ευρώ το όφελος για το fun και προσιτό supermoto
swm_prosfora
Από τον

Παύλο Καρατζά

20/6/2025

Το SWM SM 500 R VAtm αποτελεί μια από τις ελάχιστες εναλλακτικές στα Supermotard που δεν απαιτεί να ξοδέψεις μια περιουσία για την αγορά του και τώρα είναι διαθέσιμο από την αντιπροσωπεία σε ακόμη πιο χαμηλή τιμή.

Το SWM SM 500 R VAtm το είχαμε χαρακτηρίσει ως την πιο Value for Money σούζα της ελληνικής αγοράς όταν πέρασε από τα χέρια μας για τη δοκιμή του, ως ένα από τα ελάχιστα supermoto που βγάζουν πινακίδα και είναι διαθέσιμα εδώ στην Ελλάδα έχοντας μάλιστα τιμή περίπου στο μισό από την πλειοψηφία των ευρωπαϊκών προτάσεων.

Η μοτοσυκλέτα που βασίζεται στο παλαιότερο Supermoto SM 450 R της Husqvarna, πριν την αγοράσει η KTM από την BMW το 2013, είναι τώρα διαθέσιμη με ακόμη χαμηλότερη τιμή, με την K-Motors SEE A.E. να το προσφέρει με έκπτωση 1.300 ευρώ, στα 5.990 ευρώ.

Το διασκεδαστικό στην οδήγηση SWM SM 500 R VAtm φέρει επώνυμα περιφερειακά που δουλεύουν σωστά με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της KYB και στα δύο άκρα και 4πίστονη δαγκάνα Brembo μπροστά που συνεργάζεται με δίσκο "μαργαρίτα" 320 χλστ., με το βάρος του να βρίσκεται στα 146,3 πραγματικά κιλά και την ισχύ του μονοκύλινδρου κινητήρα στους 46 ίππους στον πίσω τροχό. Το πακέτο συμπληρώνουν τα ελαστικά της Michelin, οι χούφτες τιμονιού της Acerbis, οι αναδιπλούμενοι καθρέφτες, τα φώτα LED και η αγωνιστική σέλα.

Για τους ενδιαφερόμενους η K-Motors SEE A.E. προσφέρει και δυνατότητα test ride, ενώ τη δοκιμή του μπορείτε να τη βρείτε στο τεύχος #662.