Μοτοσυκλέτα της Χρονιάς!

Από το

Μαύρο Σκύλο

14/1/2011

INTERNATIONAL BIKE OF THE YEAR

14 Ιανουαρίου 2011

BMW S 1000 RR: International Bike Of The Year 2010

 

 

Ο θεσμός International Bike of The Year διανύει τον 26ο χρόνο ζωής του και ανακηρύσσει στην πρώτη θέση την BMW S 1000 RR. Το Βελγικό περιοδικό MotorWereld, μάζεψε τις ψήφους από 14 περιοδικά απ’ όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου του ΜΟΤΟ, και κατέληξε στις καλύτερες μοτοσυκλέτες της χρονιάς. 

 

Το βραβείο IBOTY είναι το κερασάκι στην τούρτα των γενεθλίων της BMW μετά από μια χρονιά κυριαρχίας στην απαιτητική κατηγορία των superbike. Πρόκειται για την Τρίτη μόλις νίκη της BMW στον θεσμό, με την τελευταία να είναι το 2004 για το R 1200 GS. Φέτος ο ανταγωνισμός ήταν έντονος και στο τέλος το Ducati Multistrada 1200 S τερμάτισε δεύτερο με τα Yamaha Super Ténéré και Honda VFR 1200 F DCT ABS να ισοβαθμούν στην τρίτη θέση.

 

Ο νέος νικητής του IBOTY περιγράφτηκε από τους κριτές ως: "Η μοτοσυκλέτα που συνδυάζει προηγμένη τεχνολογία, επιδόσεις και ευκολία χρήσης. Την ίδια στιγμή είναι μια μοτοσυκλέτα που δουλεύει εκπληκτικά τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα. Επιπρόσθετα η BMW S 1000 RR αντιπροσωπεύει την πρόοδο που γίνεται στην λειτουργία των ηλεκτρονικών για ασφαλέστερη και ταυτόχρονα «ενεργή» οδήγηση". Διαβάστε όλες τις λεπτομέρειες του International Bike Of The Year στο τεύχος 476 του MOTO που θα κυκλοφορήσει την 1η Φεβρουαρίου 2011.  

 

 

Αποτελέσματα International Bike of the Year 2010: 
1. BMW S1000RR - 57 πόντοι
2. Ducati Multistrada 1200 S - 33
πόντοι
3. Honda VFR 1200F DCT/Yamaha XTZ1200 Super Ténéré - 9
πόντοι
4. Aprilia RSV4 APRC - 8
πόντοι
5. Kawasaki Z1000/MV Agusta Brutale 1090 RR - 4
πόντοι
6. Kawasaki 1400GTR - 2
πόντοι

 

Περιοδικά που ψήφισαν:

Australian Motorcycle News (Αυστραλία), MotorWereld (Βέλγιο), PS Magazin (Γερμανία), Moto (Ελλάδα), Moto Motorcycle Magazine (Ισραήλ), Autocar India (Ινδία), Superwheels (Ιταλία), Auto By (Ιαπωνία), KicXstart (Ολλανδία), Bike (Σκανδιναβία), MotoSI (Σλοβενία), La Moto (Ισπανία), Bike (Μ. Βρετανία), Cycle World (Η.Π.Α.)

 

Σχετικά με τον θεσμό International Bike Of The Year
Από το 1985 ο θεσμός International Bike of the Year (IBOTY) αναδεικνύει τις καλύτερες μοτοσυκλέτες του κόσμου. Η κριτική επιτροπή του International Bike of the year 10/11 απαρτίζεται από 14 κορυφαία περιοδικά από όλη την υφήλιο. Η ψηφοφορία είναι ιδιαίτερα απλή: Οι δημοσιογράφοι διαλέγουν τις τρεις αγαπημένες τους μοτοσυκλέτες. Η πρώτη επιλογή παίρνει πέντε πόντους, η δεύτερη τρεις και η τρίτη έναν. Η μοτοσυκλέτα με τους περισσότερους πόντους κερδίζει.

INTERNATIONAL BIKE OF THE YEAR

BMW S 1000 RR: International Bike Of The Year 2010

  Ο θεσμός International Bike of The Year διανύει τον 26ο χρόνο ζωής του και ανακηρύσσει σημερα, 14 Ιανουαρίου 2011, στην πρώτη θέση την BMW S 1000 RR. Το Βελγικό περιοδικό MotorWereld, συγκέντρωσε τις ψήφους από 14 περιοδικά απ' όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου του ΜΟΤΟ, και κατέληξε στις καλύτερες μοτοσυκλέτες της χρονιάς.

  Το βραβείο IBOTY είναι το κερασάκι στην τούρτα των γενεθλίων της BMW μετά από μια χρονιά κυριαρχίας στην απαιτητική κατηγορία των superbike. Πρόκειται για την τρίτη μόλις νίκη της BMW στον θεσμό, με την τελευταία να είναι το 2004 με το R 1200 GS. Φέτος ο ανταγωνισμός ήταν έντονος και στο τέλος το Ducati Multistrada 1200 S τερμάτισε δεύτερο με τα Yamaha Super Ténéré και Honda VFR 1200 F DCT ABS να ισοβαθμούν στην τρίτη θέση.

  Ο νέος νικητής του IBOTY περιγράφτηκε από τους κριτές ως: "Η μοτοσυκλέτα που συνδυάζει προηγμένη τεχνολογία, επιδόσεις και ευκολία χρήσης. Την ίδια στιγμή είναι μια μοτοσυκλέτα που δουλεύει εκπληκτικά τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα. Επιπρόσθετα η BMW S 1000 RR αντιπροσωπεύει την πρόοδο που γίνεται στην λειτουργία των ηλεκτρονικών για ασφαλέστερη και ταυτόχρονα «ενεργή» οδήγηση". Διαβάστε όλες τις λεπτομέρειες του International Bike Of The Year στο τεύχος 476 του MOTO που θα κυκλοφορήσει την 1η Φεβρουαρίου 2011.

Αποτελέσματα International Bike of the Year 2010:

1. BMW S1000RR - 57 πόντοι

2. Ducati Multistrada 1200 S - 33 πόντοι

3. Honda VFR 1200F DCT/Yamaha XTZ1200 Super Ténéré - 9 πόντοι

4. Aprilia RSV4 APRC - 8 πόντοι

5. Kawasaki Z1000/MV Agusta Brutale 1090 RR - 4 πόντοι

6. Kawasaki 1400GTR - 2 πόντοι

Περιοδικά που ψήφισαν:

Australian Motorcycle News (Αυστραλία), MotorWereld (Βέλγιο), PS Magazin (Γερμανία), Moto (Ελλάδα), Moto Motorcycle Magazine (Ισραήλ), Autocar India (Ινδία), Superwheels (Ιταλία), Auto By (Ιαπωνία), KicXstart (Ολλανδία), Bike (Σκανδιναβία), MotoSI (Σλοβενία), La Moto (Ισπανία), Bike (Μ. Βρετανία), Cycle World (Η.Π.Α.)

Σχετικά με τον θεσμό International Bike Of The Year:

  Από το 1985 ο θεσμός International Bike of the Year (IBOTY) αναδεικνύει τις καλύτερες μοτοσυκλέτες του κόσμου. Η κριτική επιτροπή του International Bike of the year 10/11 απαρτίζεται από 14 κορυφαία περιοδικά από όλη την υφήλιο. Η ψηφοφορία είναι ιδιαίτερα απλή: Οι δημοσιογράφοι διαλέγουν τις τρεις αγαπημένες τους μοτοσυκλέτες. Η πρώτη επιλογή παίρνει πέντε πόντους, η δεύτερη τρεις και η τρίτη έναν. Η μοτοσυκλέτα με τους περισσότερους πόντους κερδίζει.

MotoGP Βαλένθια, FP1: Jack Miller και Yamaha στη κορυφή

Αναμενόμενες "εκπλήξεις" στα ελεύθερα λόγω επιλογών στα ελαστικά
Jack Miller Valencia FP1 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

14/11/2025

Ο Jack Miller ήταν ο αναβάτης που έγραψε τον καλύτερο χρόνο στα τελευταία ελεύθερα δοκιμαστικά της σεζόν, βάζοντας στο τέλος ένα φρέσκο ζευγάρι ελαστικών.

Οι αναβάτες που είναι συνήθως πιο αργοί άλλαξαν τα ελαστικά τους με φρέσκα ελαστικά και οι ταχύτεροι κράτησαν αυτά που χρησιμοποιούσαν από την αρχή και αυτός ήταν ο λόγος που ο Miller βρέθηκε στην κορυφή του session με χρόνο 1:30,382 που πέτυχε προς το τέλος του, ενώ για μεγάλο χρονικό διάστημα των ελεύθερων δοκιμαστικών -μέχρι περίπου τα μισά- ταχύτερος όλων ήταν ο Alex Marquez που έκανε τελικά τον 6ο χρόνο, κρατώντας τα ίδια ελαστικά.

Ο χρόνος του Miller ήταν μακριά από το απόλυτο ρεκόρ γύρου στη Βαλένθια που πέτυχε το 2023 ο Maverick Vinales (1:28,931), ο οποίος επέστρεψε στη δράση μετά τον τραυματισμό του για βρεθεί στη 19η θέση. Το ρεκόρ του Ισπανού δεν αναμένεται να κρατήσει για πολύ ακόμη.

Ο Αυστραλός της Prima Pramac Yamaha Team ήταν 3,2 δέκατα πιο γρήγορος από τον δεύτερο Ai Ogura (Trackhouse MotoGP Team), ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Aleix Espargaro (Honda HRC Test Team) για να συμπληρώσει αυτή την μοναδική για φέτος τριάδα σε FP1.

Ο Raul Fernandez (Trackhouse MotoGP Team) έφερε μία ακόμη Aprilia στις πρώτες θέσεις με τον Franco Morbidelli (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) να κλείνει την πρώτη πεντάδα -ούτε αυτός άλλαξε ελαστικά.

Η V4 Yamaha YZR-M1 του Augusto Fernandez (Yamaha Factory Racing Team) ήταν 10η, ίσως στην πιο ελπιδοφόρα εμφάνισή της μέχρι τώρα, με το session βέβαια να μην έχει και ιδιαίτερη βαρύτητα για τον λόγο που σας αναφέραμε και αυτό φαίνεται και από τον χρόνο του Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) που βρέθηκε 14ος, ενώ στη 18η θέση βρέθηκε ο Marco Bezzecchi. 

Ο Pecco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) είχε τον 21ο χρόνο και ήταν 2,5 δέκατα πιο γρήγορος από τον Nicolo Bulega που ζει το όνειρό του με την ευκαιρία που του έχει δοθεί -ήταν και ο μόνος που δοκίμασε σκληρό εμπρός ελαστικό-, ενώ 24ος και τελευταίος, 1,541 δλ. από την κορυφή, ήταν ο Jorge Martin επίσης στην επιστροφή του στη δράση.
 

 

Αναβάτης

Ομάδα

Χρόνος

1

Jack MILLER

Prima Pramac Yamaha MotoGP

1'30.382

2

Ai OGURA

Trackhouse MotoGP Team

1'30.705

3

Aleix ESPARGARO

Honda HRC Test Team

1'30.707

4

Raul FERNANDEZ

Trackhouse MotoGP Team

1'30.800

5

Franco MORBIDELLI

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

1'30.860

6

Alex MARQUEZ

BK8 Gresini Racing MotoGP

1'30.884

7

Joan MIR

Honda HRC Castrol

1'30.926

8

Pedro ACOSTA

Red Bull KTM Factory Racing

1'30.998

9

Fabio DI GIANNANTONIO

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

1'31.033

10

Augusto FERNANDEZ

Yamaha Factory Racing Team

1'31.035

11

Fermin ALDEGUER

BK8 Gresini Racing MotoGP

1'31.113

12

Luca MARINI

Honda HRC Castrol

1'31.146

13

Johann ZARCO

CASTROL Honda LCR

1'31.171

14

Fabio QUARTARARO

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

1'31.204

15

Alex RINS

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

1'31.301

16

Brad BINDER

Red Bull KTM Factory Racing

1'31.319

17

Enea BASTIANINI

Red Bull KTM Tech3

1'31.326

18

Marco BEZZECCHI

Aprilia Racing

1'31.364

19

Maverick VIÑALES

Red Bull KTM Tech3

1'31.430

20

Somkiat CHANTRA

IDEMITSU Honda LCR

1'31.454

21

Francesco BAGNAIA

Ducati Lenovo Team

1'31.528

22

Miguel OLIVEIRA

Prima Pramac Yamaha MotoGP

1'31.715

23

Nicolo BULEGA

Ducati Lenovo Team

1'31.766

24

Jorge MARTIN

Aprilia Racing

1'31.923