Μοτοσυκλετιστικό χωριό ετοιμάζουν οι Γάλλοι- Το μεγαλύτερο της Ευρώπης

Αποκλειστικά για μοτοσυκλέτες και αξεσουάρ αναβάτη και δικύκλου
Mo-Town χωριό μοτοσυκλέτας 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

14/2/2025

Σε στιλ εκπτωτικού χωριού που υπάρχει και στην Ελλάδα είναι το project που βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο υλοποίησής του στη Γαλλία και θα έχει ένα και αποκλειστικό θέμα: τη μοτοσυκλέτα.

Θυμίζοντας με το όνομά του τη θρυλική αμερικάνικη δισκογραφική εταιρεία, το μοτοσυκλετιστικό χωριό Mo-Town ,όπως θα ονομάζεται, έρχεται να πάρει τα πάρει τα σκήπτρα από το Moto Park, που βρίσκεται επίσης στη Γαλλία, ως το μεγαλύτερο της Ευρώπης.

Mo-Town χωριό μοτοσυκλέτας 2025

Επίσης με καταστήματα μόνο για μοτοσυκλετιστές το Moto Park, το οποίο βρίσκεται κοντά στο Montpellier, αποτέλεσε την έμπνευση για τον σχεδιασμό του Mo-Town που έγινε από το αρχιτεκτονικό γραφείο Soho Architecture με το όλο project να κοστίζει 17 εκατ. ευρώ.

Είναι σχεδιασμένο όντως σαν ένα μικρό χωριουδάκι με έναν κεντρικό "δρόμο", με δέντρα στη μέση και καταστήματα στις δύο πλευρές του που μοιάζουν με σπιτάκια, ενώ η συνολική έκταση των κτιρίων φτάνει τα 16.400 τ.μ., όταν ο μέσος όρος για τέτοιου είδους "χωριά" στη Γαλλία βρίσκεται περίπου στα μισά. 

Mo-Town χωριό μοτοσυκλέτας 2025

Εκτός από αντιπροσωπείες και εταιρείες με αξεσουάρ για το δίκυκλο και το αναβάτη το Mo-Town προσφέρει επίσης στέγη σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών, ενώ έχει το δικό του εστιατόριο.

To Mo-Town βρίσκεται στην κοινότητα Venissieux της Lyon και τα εγκαίνιά του αναμένεται να πραγματοποιηθούν τον ερχόμενο Απρίλιο.

Mo-Town χωριό μοτοσυκλέτας 2025Mo-Town χωριό μοτοσυκλέτας 2025

 

INTERMOT: BMW Custom R 1300 R “TITAN” από κοντά στην Γερμανία με την μπουκάλα Nitro φορεμένη!

H πληθωρική custom dragster μοτοσυκλέτα της ΒΜW
BMW_R_1300_TITAN
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

9/12/2025

Είδαμε από κοντά μια ξεχωριστή μοτοσυκλέτα, που μικρή ομάδα εργαζομένων της εταιρείας είχε την ευκαιρία να δημιουργήσει, με βάση την BMW R 1300 R και εκτεταμένο customizing.

H μοτοσυκλέτα έχει κατ’ ουσία επανασχεδιαστεί και χτιστεί εκ βάθρων γύρω από τον boxer κινητήρα. Με το πλαίσιο την πίσω ανάρτηση και το μακρύ ψαλίδι να έρχονται από την Wilbers – ειδική παραγγελία – για την αξιοποίηση της ισχύος του δικύλινδρου κινητήρα των 1300 κυβικών.

BMW_R_1300_TITAN

Σε αγωνιστικά πρότυπα, το forged carbon fairing με τις ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα αποτελεί ένα σώμα με το ρεζερβουάρ καυσίμου, αποτελώντας βάση για τον πίνακα οργάνων και μεταφέροντας οπτικά τον όγκο της μοτοσυκλέτας, προς τον εμπρός τροχό.

BMW_R_1300_TITAN

Πάνω στο ιδιαίτερο fairing, τα λευκά γραφικά δίνουν την αίσθηση κίνησης με τα φίλτρα αέρος που ξεπροβάλουν αμφίπλευρα να θυμίζουν βράγχια, ενώ μεταλλικές μπλε λεπτομέρειες στολίζουν την καθαρές γραμμές της μοτοσυκλέτας.

BMW_R_1300_TITAN

Η Akrapovic, βοήθησε στην εξέλιξη ενός πλήρους συστήματος εξαγωγής τιτανίου. Η εξάτμιση ξεκινά από τους δύο κυλίνδρους, ενώνεται κάτω από τη μοτοσικλέτα και καταλήγει σε δύο τελικά κάτω από το ανασηκωμένο, πίσω μέρος που φιλοξενεί την σέλα του αναβάτη.

BMW_R_1300_TITAN

Ανάμεσα στα δύο τελικά τιτανίου υπάρχει μία φιάλη νίτρου που με το πάτημα ενός κουμπιού, ψεκάζει Ν2Ο που διαλύεται μέσα στους θαλάμους καύσης προσφέροντας επιπλέον οξυγόνο και εκρηκτική επιτάχυνση στην μοτοσυκλέτα για τα δεδομένα του boxer κινητήρα της που σε αυτή την τελευταία του έκδοση, έχει φτάσει να είναι ο δυνατότερος παραγωγής.

BMW_R_1300_TITAN

Η ισχύς καταλήγει στον πίσω τροχό μέσω άξονα, ενώ για αξιοποίηση της έχει τοποθετηθεί πίσω και ένας “αυτοκινητάδικός” φαρδύς τροχός με πιο “τετράγωνο” ελαστικό. Δίπλα της φαίνεται και ο τροχός που χρησιμοποιεί η μοτοσυκλέτα όταν δεν μένει σε Dragster-ευθείες .

BMW_R_1300_TITAN

Τέλος, τα μαρσιπιέ βρίσκονται αρκετά πίσω, σε μία ξαπλωμένη στάση οδήγησης, δίνοντας την απαραίτητη στήριξη που χρειάζεται για αναμετρήσεις dragster.