Το mototriti αντιγράφει το MOTO

Και μακάρι να το έκαναν καλύτερα!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/6/2017

Αισθανόμαστε κολακευμένοι, και θέλουμε να ευχαριστήσουμε το mototriti που παίρνει αυτούσια κείμενα από το motomag.gr και τα δημοσιεύει ως δικά του, αν μη τι άλλο μας δίνει άλλη μία εγγραφή στην αναγνωρισιμότητά μας. Και εντάξει πέρα από την ηθική πλευρά αυτή της υπόθεσης το ζήτημα είναι όταν αντιγράφει το κείμενο, βάζοντας αυτούσιες ολόκληρες παραγράφους, να μην τις συνδέει με δικές του λέξεις που δεν βγάζουν νόημα και μπερδεύουν τον αναγνώστη. Ιδιαίτερα όταν πρόκειται για συμβουλές οδήγησης! Γιατί και οι αναγνώστες του mototriti κινούνται στους ίδιους δρόμους με εμάς, είμαστε κομμάτι της ίδιας κοινότητας μοτοσυκλετιστών και οι παρανοήσεις στο τέλος λίγο ή πολύ μας επηρεάζουν όλους.

Αν είναι να αντιγράφουν το μισό κείμενο, ας το αφήσουν ολόκληρο κι ας βάλουν Πηγή: ΜΟΤΟ. Αυτό είναι το πιο ασφαλές!

Στην προκειμένη, χθεσινή περίπτωση, οι συντάκτες του mototriti, πήραν κείμενο με συμβουλές προθέρμανσης του κινητήρα, αφαίρεσαν λέξεις όπως «παγωμένη μπαταρία» και το έκαναν «κατ΄επέκταση και η μπαταρία» για να μιλήσουν γενικά για την εκκίνηση της μοτοσυκλέτας! Ένα κείμενο που τελείωνε με την φράση «Καλό χειμώνα σε όλους» το χρησιμοποίησαν για τώρα, που ετοιμαζόμαστε για τον καύσωνα της δεκαετίας!

Δεν είναι λάθος, να κάνεις όλες αυτές οι συμβουλές κτλ.. όταν έξω έχει 40 βαθμούς και ίσως η σέλα σου 60, αλλά αρκεί η φράση βάλε μπρος και οδήγησε ομαλά χωρίς πολλές στροφές. Όλα τα υπόλοιπα για δίσκους συμπλέκτη που κολλάνε, μπαταρίες που εξουθενώνονται κτλ, είναι οδηγίες για τον παγετό. Στην προκειμένη περίπτωση δεν θα έχετε πρόβλημα αν ακολουθήσετε μέσα στον καύσωνα, όλες τις οδηγίες του mototriti, απλά να θυμάστε πως γράφτηκαν στο MOTO σε ένα άρθρο που τελείωνε με κεφαλαία: ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!

Στο πιο σοβαρό του θέματος όμως, η κατάσταση αρχίζει και γίνεται τραγική και με τέτοιες ενέργειες κωμικοτραγική. Οι σελίδες στο internet ξεπηδούν με γοργούς ρυθμούς, νέες η μία πίσω από την άλλη, μαζί με τα “blog που έχουν την αλήθεια” και η αντιγραφή των κειμένων πάει σύννεφο. Γιατί βλέπετε ειδικά για τις μοτοσυκλέτες, δεν αρκεί να κάτσεις σε μία καρέκλα, να γράψεις ένα κείμενο, δεν είναι μία ιδεολογία να πεις ότι κατέχεις την μοναδική αλήθεια  - πρέπει πρώτα να οδηγήσεις και για να οδηγήσεις μία μοτοσυκλέτα σε σημείο που την έμαθες και την ξέρεις χρειάζεσαι τα δύο «Χ»: Χρόνο και Χρήμα. Βάζουμε στα ψιλά γράμματα την εμπειρία, την κατάρτιση, τις γνώσεις κτλ...

Σε όλο τον ειδικό τύπο της μοτοσυκλέτας αυτή την στιγμή στην Ελλάδα, αυτά τα δύο τα κάνουν ελάχιστοι. Μετρημένοι στα δάχτυλα. Οι υπόλοιποι δεν ξέρουμε πόσο καιρό θα μπορούν να κοροϊδεύουν, για όσο διάστημα όμως το κάνουν, ας είναι με δικά τους κείμενα!

Γνωστός κατασκευαστής φρένων προειδοποιεί για απομιμήσεις – “Δεν παίζουμε με τα φρένα”

Η βρετανική εταιρεία κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για πλαστά προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά
hel performance
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

26/3/2026

Με αφορμή  από το Βιετνάμ, η βρετανική εταιρεία φρένων HEL προειδοποιεί τους αναβάτες για τον αυξανόμενο κίνδυνο απομιμήσεων, τονίζοντας ότι η ασφάλεια και η πέδηση δεν χωράνε συμβιβασμούς.

Η HEL Performance φέρνει στο προσκήνιο ένα ολοένα και πιο ανησυχητικό φαινόμενο, την κυκλοφορία απομιμήσεων προϊόντων, που όχι μόνο πλήττουν την αξιοπιστία της εταιρείας, αλλά κυρίως θέτουν σε σοβαρό κίνδυνο την ασφάλεια των αναβατών.

Hel Performance

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία, αφορμή στάθηκε μια φωτογραφία που έλαβε πρόσφατα από πελάτη στο Βιετνάμ, ο οποίος ζητούσε επιβεβαίωση για το αν το προϊόν που αγόρασε ήταν γνήσιο. Η απάντηση ήταν ξεκάθαρη καθώς το προϊόν δεν πλησίαζε καν στα δεδομένα της εταιρείας. Και μάλιστα, όπως τόνισε η HEL, η ποιότητα κατασκευής του συγκεκριμένου εξαρτήματος ήταν τόσο χαμηλή που “δεν θα επέτρεπαν ποτέ να φύγει κάτι τέτοιο από τις εγκαταστάσεις τους”.

Hel Performance

Η εταιρεία δεν κρύβει τον εκνευρισμό της, σχολιάζοντας με αιχμηρό τρόπο ότι όσοι προσπαθούν να την αντιγράψουν "τουλάχιστον θα μπορούσαν να προσπαθήσουν λίγο περισσότερο". Πίσω από το ειρωνικό ύφος, ωστόσο, κρύβεται μια πολύ σοβαρή προειδοποίηση.

Το φαινόμενο των απομιμήσεων, σύμφωνα με τη HEL Performance, αναμένεται να ενταθεί τα επόμενα χρόνια. Ιδιαιτέρως ανησυχητικό είναι ότι πρόκειται για κρίσιμα μέρη όπως τα συστήματα πέδησης, επηρεάζοντας άμεσα την ασφάλεια του αναβάτη.

Hel Performance

Η εταιρεία καλεί τους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις αγορές τους, δίνοντας έμφαση όχι μόνο στην προέλευση των προϊόντων αλλά και στην αξιοπιστία των πωλητών. “Μιλάμε για τα φρένα σας,” τονίζει χαρακτηριστικά, υπενθυμίζοντας ότι το μικρό χρηματικό όφελος από μια φθηνότερη αγορά δεν μπορεί να συγκριθεί με την ασφάλεια.

Hel Performance

Για όσους έχουν αμφιβολίες σχετικά με την αυθεντικότητα ενός προϊόντος, η HEL Performance προτείνει άμεση επικοινωνία μέσω των επίσημων email της εταιρείας, προκειμένου να γίνει έλεγχος αυθεντικότητας.

Hel Performance