MV Agusta - "Δεν αποτελεί πια στρατηγικό περιουσιακό στοιχείο της KTM"

Βαριά δήλωση των Αυστριακών στα συνδικάτα εργαζομένων της MV, που αν αληθεύει σηματοδοτεί στροφή 180 μοιρών στην πολιτική των Αυστριακών
MV Agusta
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

10/12/2024

Σύμφωνα με το ιταλικό ειδησεογραφικό site "Varese News", σε συνάντηση που είχαν εκπρόσωποι της KTM με εκπροσώπους των συνδικάτων της MV Agusta στο Varese την Παρασκευή 6/12, οι "πορτοκαλί" δήλωσαν πως θεωρούν πλέον την ιταλική εταιρεία ένα μη-στρατηγικό περιουσιακό στοιχείο!

Αν αυτή η δήλωση ισχύει, τότε η ΚΤΜ κάνει στροφή 180 μοιρών στην προηγούμενη πολιτική της, που δήλωνε απόλυτη πίστη στην ανάπτυξη της MV Agusta, ενώ συζητούνταν ακόμα και η είσοδος της ιταλικής εταιρείας στο MotoGP υπό την καθοδήγηση του Pierer Group.

Θυμίζουμε πως πριν από 9 μήνες, η ΚΤΜ αγόρασε την πλειοψηφία των μετοχών της MV Agusta, δυο χρόνια πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία, με τους Αυστριακούς να κατέχουν τώρα το 50,1% (από 25,1% προηγουμένως), με τον πρώην ιδιοκτήτη Timur Sardarov να έχει το υπόλοιπο 49,9%.

Τώρα, σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ του Varese News, η KTM αποφασίζει να αποσυρθεί από την εικόνα, κάτι που θα μπορούσε να φέρει ξανά την οικογένεια Sardarov στο προσκήνιο. Σε ένα άλλο σενάριο, στην MV θα μπορούσε να αναμιχθεί και η Bajaj.

Προτεραιότητα για την MV Agusta είναι η πώληση του στοκ των 2.000 μοτοσυκλετών που έχει στις αποθήκες της αυτή τη στιγμή, αλλά και το ξεκαθάρισμα των θέσεων της KTM απέναντί της, κάτι που αναμένεται να οριστικοποιηθεί εν ευθέτω χρόνο.

Τώρα οι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της MV Agusta ανησυχούν για τις θέσεις τους, αναφέροντας πως η διεύθυνση τους ανακοίνωσε καθυστέρηση στον 13ο μισθό, ο οποίος πιθανώς να καταβληθεί στις 23 Δεκεμβρίου. Από την άλλη, το Varese News αναφέρει πως το δώρο προβλέπεται να καταβληθεί χωρίς πρόβλημα, καθώς αν υπάρξει οποιαδήποτε οικονομική εμπλοκή, οι συνέπειες θα επηρεάσουν πρώτα το διοικητικό προσωπικό, και όχι τους εργάτες.

Αν οι Αυστριακοί όντως απεμπλακούν από την MV Agusta, η παραγωγή θα επιστρέψει στην ιταλική εταιρεία, με το εργοστάσιο του Varese να έχει προτεραιότητα την πώληση του αδιάθετου στοκ των 2.000 μοτοσυκλετών που έχει στις αποθήκες του. Κι αυτό, ενώ έχει προγραμματιστεί η παραγωγή 3.000 νέων μοτοσυκλετών για το 2025.

Ο υπεύθυνος του εργοστασίου του Varese, Luca Martin δήλωσε χαρακτηριστικά: "Όπως οι Ferrari φτιάχνονται μόνο στο Maranello, οι μοτοσυκλέτες της MV Agusta φτιάχνονται μόνο στο Varese, με ή χωρίς την KTM."

Η απόσυρση της ΚΤΜ από την MV Agusta σύμφωνα με το ρεπορτάζ, αναμένεται να πάρει περί τις 90 μέρες, δηλαδή μέχρι τα τέλη Μαρτίου 2025.

Τώρα περιμένουμε να δούμε τις επίσημες ανακοινώσεις KTM - MV Agusta, που να επιβεβαιώνουν ή να διαψεύδουν το ρεπορτάζ του ιταλικού ειδησεογραφικού μέσου.

Κλείσιμο Αττικής Οδού - 27.773 οχήματα διοχετεύθηκαν στο παράπλευρο οδικό δίκτυο

Σε εφαρμογή ο επιχειρησιακός σχεδιασμός της Τροχαίας για τη συντήρηση της Αττικής Οδού, και για τις επόμενες ημέρες
Αττική Οδός
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

17/2/2026

Η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής έχει εκπονήσει και εφαρμόζει σχέδιο διαχείρισης για τον αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο που καταγράφεται στην Αθήνα, αρχής γενομένης από τη Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2026, λόγω των εργασιών βαριάς συντήρησης στη σήραγγα Λιοσίων της Αττικής Οδού.

Η επιβάρυνση στο δυτικό οδικό δίκτυο ήταν ιδιαίτερα αυξημένη τη Δευτέρα 16/2, καθώς 27.773 οχήματα δεν εισήλθαν στην Αττική Οδό και διοχετεύθηκαν στη Λεωφόρο Αθηνών και στο παράπλευρο οδικό δίκτυο Ασπροπύργου-Φυλής.

Ταυτόχρονα, από τα διόδια Φυλής προς Αεροδρόμιο εισήλθαν 12.775 οχήματα, αριθμός αυξημένος κατά 4.171 σε σχέση με μια συνήθη ημέρα, ενώ η επαναλειτουργία της εισόδου από τον άξονα Αθηνών-Κορίνθου, συνέβαλε σημαντικά στην αποσυμφόρηση, απορροφώντας 5.653 οχήματα.

Ανταποκρινόμενη στις νέες κυκλοφοριακές συνθήκες, η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, διέθεσε 40 αστυνομικούς σε κομβικά σημεία, με συνεχή παρουσία ρυθμιστών τροχονόμων σε όλο το μήκος της Λεωφόρου Αθηνών και υποστήριξη από οχήματα άμεσης επέμβασης.

Τροχαίο ατύχημα στο ύψος της Μονής Δαφνίου, κατά τις πρωινές ώρες, προκάλεσε πρόσκαιρη επιβάρυνση, ενώ η αυξημένη συμφόρηση, που παρατηρήθηκε στη διασταύρωση Περιφερειακής Αιγάλεω – Λ. Αθηνών, λόγω και ακινητοποίησης φορτηγού με βλάβη και δύο τροχαίων ατυχημάτων, διαχειρίστηκε με στοχευμένες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, περιορίζοντας τις καθυστερήσεις.

Ο συνολικός επιχειρησιακός συντονισμός πραγματοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής και το Α’ Τμήμα Τροχαίας Δυτικής Αττικής, με διαρκή αξιολόγηση και αναπροσαρμογή των μέτρων, βάσει της εξέλιξης των κυκλοφοριακών δεδομένων.

Τα δεδομένα που έχουν συλλεχθεί αναλύονται, με σκοπό τη διαρκή επικαιροποίηση και αναπροσαρμογή των μέτρων που εφαρμόζονται, ώστε να διασφαλιστεί η βέλτιστη δυνατή ροή κυκλοφορίας έως την πλήρη ομαλοποίηση της κατάστασης.

Ετικέτες