Νέο Δ.Σ. ΜΟΤ.Ο.Ε.: Εκλογές με είσοδο καινούριων μελών

Και ανανέωση θητείας για τους παλαιότερους
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

6/10/2020

Ο εκπρόσωπος της χώρας μας στην FIM, η ομοσπονδία των λεσχών μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα, είχε στις 3 και 4 Οκτωβρίου γενική εκλογοαπολογιστική συνέλευση στην οποία ανανέωσαν την θητεία τους τα περισσότερα από τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου αλλά μπήκαν και καινούρια πρόσωπα. Το μόνιμο πρόβλημα της ΜΟΤ.Ο.Ε. είναι ίδιο με αυτό που έχει κάθε ομοσπονδία στην χώρα μας, δεν υπάρχει ενδιαφέρον από τους νέους να ασχοληθούν με τα κοινά. Ταυτόχρονα θα υπάρχει πάντα ένας από τους παλαιότερους που δεν θα ασχολείται ενεργά παρά μόνο για να σχολιάζει πως δεν υπάρχουν νέα πρόσωπα και λίγο – πολύ αυτή είναι η εικόνα πριν και μετά από κάθε τέτοια συνέλευση στην οποία πρακτικά ανανεώνουν την θητεία τους οι ίδιοι άνθρωποι.

Το πρόβλημα όπως λέμε είναι γενικό, καθώς ολοένα και λιγότεροι ασχολούνται με τα κοινά ή θεωρούν πως η ενασχόληση με τα κοινά σταματά σε καυστικά σχόλια στα κοινωνικά δίκτυα. Δεν είναι μόνο η ΜΟΤ.Ο.Ε. που χρειάζεται νέο κόσμο, όλη η μοτοσυκλέτα χρειάζεται νέους και όταν τους βρίσκει τους απογοητεύει γρήγορα και τους ξανά χάνει. Αυτό για να προλάβουμε το σχόλιο «οι ίδιοι και οι ίδιοι» που περιμένουμε να δούμε, με την διαφορά πως έχουμε όλοι μαζί μερίδιο ευθύνης όταν δεν συμμετέχουμε σε κάποια λέσχη, που σημαίνει πως ταυτόχρονα δεν ψηφίζουμε κιόλας.

Ωστόσο καινούρια πρόσωπα -επιτέλους- μπήκαν στην ΜΟΤ.Ο.Ε. και περιμένουμε να δούμε την εξέλιξή τους.

Το Σάββατο 3/10/2020 στα Ιωάννινα διεξήχθη η Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας, που έκλεισε με την Εκλογή των οργάνων της:
Διοικητικό Συμβούλιο

  1. Κορέλης Στυλιανός 27 ψήφοι
  2. Δημητριάδης Θεόδωρος 23 ψήφοι
  3. Σιούλης Ιωάννης 20 ψήφοι
  4. Καλαϊτζής Παναγιώτης 17 ψήφοι
  5. Βασιλειάδης Αστέριος 16 ψήφοι
  6. Καράμπελας Παναγιώτης 16 ψήφοι
  7. Γρηγοράκης Ηλίας 15 ψήφοι
  8. Ανδριανάκης Πέτρος 13 ψήφοι
  9. Κωνσταντινίδης Κωνσταντίνος 10 ψήφοι
  10. Κωστάκης Ευάγγελος 7 ψήφοι
  11. Καπουλίτσας Μιχαήλ 5 ψήφοι
  12. Αγιομαυρίτης Στυλιανός 4 ψήφοι

Ελεγκτική Επιτροπή

  1. Πουρνάρα Ιωάννα 18 ψήφοι
  2. Ζάχου Αναστασία 14 ψήφοι
  3. Ανθόπουλος Λεωνίδας 12 ψήφοι

Πειθαρχική Επιτροπή

  1. Πολλάκης Στυλιανός 21 ψήφοι
  2. Νίκας Βασίλειος 16 ψήφοι
  3. Σκαράκης Εμμανουήλ 2 ψήφοι

Εκπρόσωπος FEMA

Κακκαδιάρης Θωμάς 33 ψήφοι

 

Την Κυριακή 4/10 το νέο Δ.Σ. συνήλθε σε σώμα και αποφάσισε την παρακάτω κατανομή θέσεων:

Το νέο Δ.Σ. της ΜΟΤ.Ο.Ε. αμέσως μετά την σύσταση του σε σώμα

ΜΕΛΗ Δ.Σ.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: Κορέλης Στυλιανός

Αντιπρόεδρος: Σιούλης Ιωάννης

Γενικός Γραμματέας & Έφορος Εκπαιδευτικού: Βασιλειάδης Αστέριος

Ταμίας & Έφορος Εκδηλώσεων: Δημητριάδης Θεόδωρος

Έφορος Δημοσίων Σχέσεων: Καράμπελας Παναγιώτης

Έφορος Τουρισμού: Καλαϊτζής Παναγιώτης

Έφορος Ιστορικής Μοτοσυκλέτας: Ανδριανάκης Πέτρος

Βοηθός Εφόρου Εκδηλώσεων: Κωνσταντινίδης Κωνσταντίνος

Μέλος: Γρηγοράκης Ηλίας

Αναπληρωματικά Μέλη:

Βοηθός Εφόρου Δημοσίων Σχέσεων: Κωστάκης Βαγγέλης

Βοηθός Εφόρου Εκδηλώσεων: Καπουλίτσας Μιχάλης

Έφορος Επικοινωνίας & Ηλεκτρονικού Τύπου: Αγιομαυρίτης Στέλιος

 

Δήμος Αθηναίων: Σηκώνει δίκυκλα αντί να φτιάξει πάρκινγκ!

Αυτά συμβαίνουν όταν σε νοιάζει η επικοινωνία και όχι η ουσία
dimos
Από τον

Παύλο Καρατζά

5/2/2026

Για ακόμη μία φορά η δημοτική αστυνομία σε συνεργασία με την τροχαία Αθηνών προχώρησαν σε 30 άρσεις δικύκλων και εντόπισαν ακόμη 22 παραβάσεις. Οι παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν ενδεικτικά στις οδούς Υμηττού, Ακαδημίας, Πανεπιστημίου, Πατησίων, Σταδίου, Φιλελλήνων και Αμαλίας.

Σωστή βάσει νόμου είναι η παραπάνω ενέργεια, με ένα μεγάλο “αλλά” να πλανάται στον ορίζοντα. Για αρχή, καλό θα ήταν ο δήμος Αθηναίων να φτιάξει δημόσια πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης, εφόσον στην ανακοίνωσή του δηλώνει πως στόχος του είναι η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας και τη βελτίωση της καθημερινότητας στην πόλη. Οι κάτοικοι του κέντρου σπαταλούν απίστευτο ποσοστό από τον χρόνο τους για να μετακινηθούν και έπειτα να βρουν μία θέση πάρκινγκ. Το γεγονός αυτό έχει εκτός των άλλων και τεράστιο περιβαλλοντικό αποτύπωμα στην πόλη.

Επίσης, οι αναβάτες δικύκλων ρισκάρουν κυριολεκτικά τη ζωή τους -που είναι βεβαίως επιλογή τους- για να μετακινηθούν, όμως συνεισφέρουν απίστευτα πολύ στο τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας και δεν βρίσκουν θέση πάρκινγκ για τα οχήματά τους, καθώς αφενός αυτοκίνητα παρκάρουν πολλές φορές στις θέσεις τους, αφετέρου οι θέσεις αυτές είναι ελάχιστες και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τα χιλιάδες δίκυκλα που κυκλοφορούν στο κέντρο.

parkarisma

Όπως έχει πει και ο Γερμανός φιλόσοφος Εμάνουελ Καντ, το ηθικό είναι νόμιμο, αλλά το νόμιμο δεν είναι πάντα ηθικό και αυτό ακριβώς συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση, αφού δεν είναι νόμιμο να παρκάρεις το δίκυκλό σου πάνω σε πεζοδρόμιο, όμως τι κάνεις σε περίπτωση που δεν βρίσκεις θέση για το όχημά σου και πόσο παράνομο και ανήθικο είναι να παρκάρεις το δίκυκλό σου όπως στην παραπάνω εικόνα, που δεν ενοχλεί τους διερχόμενους. Προσοχή, δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις που ένα δίκυκλο κλείνει το πεζοδρόμιο και δεν αφήνει χώρο για καρότσια, διαβάσεις κλπ, εκεί πρέπει να κοπούν κλήσεις, γιατί εκτός από παράνομο είναι και θέμα σεβασμού στον συνάνθρωπο.

Οπότε σε μία πόλη με απίστευτο κυκλοφοριακό πρόβλημα, έλλειψη θέσεων παρκινγκ, ρυμοτομία για κλάματα, κάκιστους δρόμους, υψηλή ρύπανση και ένα σωρό ακόμα προβλήματα που θα χρειαστώ δύο – τρία ακόμα άρθρα για να τα συμπεριλάβω όλα, αυτό που δεν ανέχεται ο δήμος Αθηναίων είναι το παράνομο παρκάρισμα των δικύκλων. Τότε ένα μεγάλο εύγε από εμένα στον δήμαρχο, στο επιτελείο του, στην δημοτική αστυνομία και τροχαία που μας έλυσαν το τεράστιο αυτό πρόβλημα και από σήμερα θα κοιμόμαστε ήσυχοι.