Norton Motorcycles - Εντυπωσιακή περιήγηση με drone στις εγκαταστάσεις στο Solihull - [VIDEO]

Ετοιμαστείτε για μία τρελή βόλτα μέσα από τον φακό ενός FPV drone στις κεντρικές εγκαταστάσεις της Norton
Norton Motorcycles FPV Drone
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

28/11/2023

Η Norton μας ανοίγει τις πύλες των κεντρικών εγκαταστάσεών της έκτασης 6.782 τ.μ., με την κατασκευή τους να έχει ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2020, μόλις 18 μήνες μετά την εξαγορά της βρετανικής εταιρείας από την TVS.

Το βίντεο ξεκινάει έξω από την είσοδο, όπου με το μπαίνει το drone ακούμε μία φωνή να μας καλωσορίζει. Ξεκινώντας από το λόμπι της εισόδου, το FPV (First Person View) drone μας ξεναγεί στα διάφορα τμήματα του εργοστασίου, ακολουθώντας την πορεία κατασκευής μίας μοτοσυκλέτας της βρετανικής εταιρείας.

Από το σημείο της τελικής συναρμολόγησης πριν την αποστολή της μοτοσυκλέτας στον dealer περνάμε στις τεράστιες αποθήκες της Norton, όπου το drone περνά μέσα από τα ράφια, σε μία επίδειξη των ικανοτήτων του χειριστή του. Στην συνέχεια βρισκόμαστε μπροστά από την πόρτα του R&D, όπου ένας εργαζόμενος της Norton απαγορεύει στο drone να συνεχίσει. Αυτό, περνώντας πάνω από τα διαχωριστικά τοιχία καταφέρνει να παρακάμψει τις εντολές και περνάει στον χώρο όπου… “κρύβονται” τα νέα μοντέλα. Εκεί βλέπουμε τις δύο εκδόσεις του νέου Commando 961, SP (Sport) και CR (Café-Racer) και το superbike V4SV. Ταυτόχρονα η Norton μας δίνει και έναν υπαινιγμό για νέα μοντέλα, καθώς βλέπουμε πέντε συνολικά μοτοσυκλέτες καλυμμένες με κουκούλα. Οι δύο που βρίσκονται σε περίοπτη θέση στο κέντρο μοιάζει να είναι σπορ με clip-on και φαίρινγκ…

Norton Motorcycles – Περιήγηση με drone στις εγκαταστάσεις στο Solihull – [VIDEO]

Στη συνέχεια, περνάμε από το τμήμα παραγωγής πλαισίων και κινητήρα, μέχρι τη γραμμή συναρμολόγησης, όπου βλέπουμε να συναρμολογείται ένα Commando 961 SP. Συνεχίζουμε στη γραμμή ποιοτικού ελέγχου, πριν ανεβούμε στον πάνω όροφο όπου βρίσκουμε τα γραφεία και το meeting room.

Κλείνοντας περνάμε ξανά από την αίθουσα υποδοχής, όπου βλέπουμε φωτογραφίες και μοντέλα που αντικατοπτρίζουν την ιστορία της Norton, ενώ σε κοινή θέα είναι και το κορυφαίο superbike της, V4CR. Βγαίνοντας, το drone μας χαρίζει μία ακουστική εμπειρία του αεροελαιόψυκτου δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα με ωστήρια του Commando 961 καθώς ακολουθεί τις δύο εκδόσεις του έξω από τις εγκαταστάσεις της Norton, με την δοκιμή του να έχει δημοσιευτεί στο περιοδικό MOTO.

Ετικέτες

JETOIL: Οικειοθελής αναστολή λειτουργίας εξαιτίας των κυρώσεων προς τη Ρωσία

Η εταιρεία που κάποτε ίδρυσε η οικογένεια Μαμιδάκη είχε περάσει στον Murtaza Lakhani
JETOIL: Οικειοθελής αναστολή λειτουργίας εξαιτίας των κυρώσεων προς τη Ρωσία
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/12/2025

Ο πακιστανοκαναδός, όπως αναφέρεται σε δημοσιεύματα, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας που ελέγχει την JETOIL, δεν είναι κάποιος αχυράνθρωπος, ούτε αυτοφοράκιας, αλλά ο άνθρωπος που εδώ και δεκαετίες διακινεί στα ίσια, το πετρέλαιο που δεν μπορεί να διακινηθεί από τους υπόλοιπους. Ο 63χρονος δισεκατομμυριούχος Murtaza Ali Lakhani (κεντρική φωτογραφία) έχει υπηκοότητα Μ. Βρετανίας και Καναδά με τα διαβατήριά του να γίνονται δεκτά σε κάθε χώρα του κόσμου και τον περασμένο Ιούλιο κατονομάστηκε από το Αγγλικό περιοδικό Business Matters, το Ν1 στον κλάδο των επιχειρήσεων, ως ο μεγαλύτερος διακινητής Ρωσικού πετρελαίου.

Αυτό σήμαινε πως κάποιος άναψε ένα προβολέα πάνω του, κάτι που είχε αποφευχθεί όταν ο ίδιος άνθρωπος διακινούσε το πετρέλαιο του Ιράκ σε καιρό πολέμου με τις ΗΠΑ, έπειτα το Κουρδικό πετρέλαιο επί εποχής πολέμου επίσης και πλέον και το πετρέλαιο της Βενεζουέλας, επί εποχής που όλοι ελπίζουν να μην καταλήξει σε πόλεμο, όπως υπάρχει η απειλή να γίνει.

Ο επικεφαλής του γκρουπ Mercantile Maritime απέκτησε την JETOIL από την οικογένεια Μαμιδάκη μετά την πτώχευση της μέσα στην πανδημία και την αυτοκτονία που επέφερε η ένταξη το άρθρο 99, ενός εκ των ιδρυτών της. Ξεκινώντας το 1968 ενώ είχαν ήδη την Mamidoil την οποία ένωσαν με την JETOIL, οι οικογένεια Μαμιδάκη δημιούργηε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες εμπορίας καυσίμων στα Βαλκάνια.

Παρόλο που κατά την περίοδο της πτώχευσης η εταιρεία έχασε σχεδόν το 80% του δικτύου πρατηρίων ο Lakhani επένδυσε σε αυτή έχοντας ως στόχο τις τεράστιες εγκαταστάσεις αποθήκευσης πετρελαίου στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης που αγγίζουν τους 300.000 τόνους, ενώ αντίστοιχα υπάρχει εγκατάσταση και στο Κόσσοβο. Παραμένει επίσης δίκτυο χονδρικής πώλησης εκτός της Ελλάδας σε Αλβανία, Βουλγαρία, Σκόπια και Σερβία ώστε ο Βαρόνος αυτός να στρέψει την προσοχή του στην περιοχή.

Για τον ίδιο τον Lakhani, όπως και για τον Etibar Eyyub από το Αζερμπαϊτζάν που μπαινοβγαίνει στις λίστες από πέρσι, αυτή είναι μάλλον μία αναμενόμενη εξέλιξη κι αυτό γιατί είχαν γίνει κινήσεις πριν την ανακοίνωση του κ. Χαραλαμπου Βουρλιώτη, της Αρχής Καταπολέμησης κατά της Νομιμοποίησης Εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες για δέσμευση περιουσιακών στοιχείων συνολικά 5 εταιρειών εμπορίας πετρελαίου στην Ελλάδα, με την JETOIL να είναι αυτή που απασχολεί το κοινό καθώς θα βλέπει από αύριο τα πρατήρια να αλλάζουν όνομα ή να κλείνουν.

JETOIL: Οικειοθελής αναστολή λειτουργίας εξαιτίας των κυρώσεων προς τη Ρωσία

Είναι ενδιαφέρον να δούμε τι θα γίνουν οι εγκαταστάσεις στο Καλοχώρι ιδιαίτερα τώρα, δύο μόλις μήνες πριν συμπληρωθούν 30 χρόνια από την μεγάλη πυρκαγιά που είχε ξεσπάσει στις εγκαστάσεις αυτές, επί αυτοκρατορίας Μαμιδάκιδων.

Ήταν μεσημέρι, 24 Φεβρουαρίου 1986 όταν ξέσπασε φωτιά η οποία έκαιγε για επτά μέρες πνίγοντας την Θεσσαλονίκη σε τοξικά αέρια, ιδιαίτερα μετά την έκρηξη της τρίτης ημέρας που συμπληρώθηκε από δεκάδες επόμενες. Από τις 12 δεξαμενές τότε καταστράφηκαν οι 8, ενώ κλιμάκια από την Γιουγκοσλαβία κατέβηκαν να συνδράμουν το έργο της ελληνικής πυροσβεστικής που μετρούσε ήδη 25 τραυματίες. Η Θεσσαλονίκη γλίτωσε τότε γιατί άντεξε η δεξαμενή υγρής αμμωνίας. Αν είχε εκραγεί, τότε η πόλη θα έπρεπε να εκκενωθεί και θα μιλούσαμε για μία από τις μεγαλύτερες καταστροφές στην ιστορία της Ευρώπης, δύο ημέρες και δύο μήνες πριν το πυρηνικό δυστύχημα του Τσερνόμπιλ.

Ετικέτες