Norton Motorcycles - Εντυπωσιακή περιήγηση με drone στις εγκαταστάσεις στο Solihull - [VIDEO]

Ετοιμαστείτε για μία τρελή βόλτα μέσα από τον φακό ενός FPV drone στις κεντρικές εγκαταστάσεις της Norton
Norton Motorcycles FPV Drone
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

28/11/2023

Η Norton μας ανοίγει τις πύλες των κεντρικών εγκαταστάσεών της έκτασης 6.782 τ.μ., με την κατασκευή τους να έχει ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2020, μόλις 18 μήνες μετά την εξαγορά της βρετανικής εταιρείας από την TVS.

Το βίντεο ξεκινάει έξω από την είσοδο, όπου με το μπαίνει το drone ακούμε μία φωνή να μας καλωσορίζει. Ξεκινώντας από το λόμπι της εισόδου, το FPV (First Person View) drone μας ξεναγεί στα διάφορα τμήματα του εργοστασίου, ακολουθώντας την πορεία κατασκευής μίας μοτοσυκλέτας της βρετανικής εταιρείας.

Από το σημείο της τελικής συναρμολόγησης πριν την αποστολή της μοτοσυκλέτας στον dealer περνάμε στις τεράστιες αποθήκες της Norton, όπου το drone περνά μέσα από τα ράφια, σε μία επίδειξη των ικανοτήτων του χειριστή του. Στην συνέχεια βρισκόμαστε μπροστά από την πόρτα του R&D, όπου ένας εργαζόμενος της Norton απαγορεύει στο drone να συνεχίσει. Αυτό, περνώντας πάνω από τα διαχωριστικά τοιχία καταφέρνει να παρακάμψει τις εντολές και περνάει στον χώρο όπου… “κρύβονται” τα νέα μοντέλα. Εκεί βλέπουμε τις δύο εκδόσεις του νέου Commando 961, SP (Sport) και CR (Café-Racer) και το superbike V4SV. Ταυτόχρονα η Norton μας δίνει και έναν υπαινιγμό για νέα μοντέλα, καθώς βλέπουμε πέντε συνολικά μοτοσυκλέτες καλυμμένες με κουκούλα. Οι δύο που βρίσκονται σε περίοπτη θέση στο κέντρο μοιάζει να είναι σπορ με clip-on και φαίρινγκ…

Norton Motorcycles – Περιήγηση με drone στις εγκαταστάσεις στο Solihull – [VIDEO]

Στη συνέχεια, περνάμε από το τμήμα παραγωγής πλαισίων και κινητήρα, μέχρι τη γραμμή συναρμολόγησης, όπου βλέπουμε να συναρμολογείται ένα Commando 961 SP. Συνεχίζουμε στη γραμμή ποιοτικού ελέγχου, πριν ανεβούμε στον πάνω όροφο όπου βρίσκουμε τα γραφεία και το meeting room.

Κλείνοντας περνάμε ξανά από την αίθουσα υποδοχής, όπου βλέπουμε φωτογραφίες και μοντέλα που αντικατοπτρίζουν την ιστορία της Norton, ενώ σε κοινή θέα είναι και το κορυφαίο superbike της, V4CR. Βγαίνοντας, το drone μας χαρίζει μία ακουστική εμπειρία του αεροελαιόψυκτου δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα με ωστήρια του Commando 961 καθώς ακολουθεί τις δύο εκδόσεις του έξω από τις εγκαταστάσεις της Norton, με την δοκιμή του να έχει δημοσιευτεί στο περιοδικό MOTO.

Ετικέτες

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες