Ο Andrea Iannone επιτίθεται: “Ο Rossi είναι ο κανίβαλος των MotoGP”!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/8/2015

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Ισπανικό περιοδικό Solomoto, ο Andrea Iannone ήταν ο γνωστός εαυτός του, δεν έδινε στον δημοσιογράφο αποκαλύψεις ή κάτι διαφορετικό. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, έχει να κάνει με τον χαρακτήρα του ανθρώπου, και αντίθετα με το παράδειγμα του Stefan Bradl, που ήταν κάποτε χαμογελαστός και ομιλητικός, ο Iannone ήταν έτσι πάντα, ακόμα και πριν από τα MotoGP. Στην συνέντευξη που μας είχε δώσει στην Ελλάδα, όταν είχε έρθει με αφορμή την αλλαγή της αντιπροσώπευσης της Ducati, μας είχε δώσει ένα στοιχείο για το πώς θα είναι οι μελλοντικές του συνεντεύξεις. Δεν μπορεί να τον κατηγορήσει κανείς για το στιλ του. Σε τέτοιες περιπτώσεις απλά χρειάζεται εσύ που κάνεις τις ερωτήσεις, να οδηγείς τον άλλο να σε εμπιστευτεί, για να έχεις την ευκαιρία μιας αποκάλυψης. Δεν έχουν όλοι την ίδια υπομονή. Ο Ισπανός δημοσιογράφος που κάθισε απέναντι από τον Iannone, σίγουρα δεν την είχε. Λαμβάνοντας τετριμμένες απαντήσεις στις ερωτήσεις που του έκανε, και λίγο με τον εκνευρισμό που φέρνει το φράγμα της γλώσσας, καθώς για κανέναν δεν ήταν εύκολο να ακούει τα αγγλικά του άλλου με την έντονη προφορά, ο Ισπανός δημοσιογράφος άρχισε να κάνει ερωτήσεις που δεν έχουν κανένα νόημα, πέρα από το να ιντριγκάρουν τον συνεντευξιαζόμενο. Και δυστυχώς ο Iannone τσίμπησε το δόλωμα.

 

Πρώτη ερώτηση: «Νιώθεις μειονεκτικά που δεν έχεις κερδίσει πρωτάθλημα;». Αυτή είναι ερώτηση ίντριγκας και τίποτα περισσότερο, και πέτυχε τον σκοπό της: Ο Iannone εκνευρίστηκε και ανεβάζοντας τον τόνο της φωνής του είπε: «Έχω κερδίσει αγώνες στο παρελθόν, αγωνίζομαι με τους καλύτερους του κόσμου, μπορεί να μην έχω κερδίσει πρωτάθλημα όπως κι εκείνοι, αλλά έχω πάντα πιθανότητες για μια νίκη»

Ο Ισπανός δημοσιογράφος είχε πάρει κάτι περισσότερο από ένα ξερό «όχι» και βλέποντας τον εκνευρισμό, συνέχισε κτυπώντας απ’ ότι φαίνεται ένα αδύνατο σημείο: «Είναι δύσκολο να είσαι πιλότος των MotoGP στην Ιταλία;»

Και χωρίς να μπερδέψει τα λόγια του ο Iannone απάντησε:

«Ο Rossi έχει κανιβαλίσει τον ιταλικό μοτοσυκλετισμό (εννοεί τον επαγγελματικό αυτού του επιπέδου) σαν το ζιζάνιο που δεν αφήνει το γρασίδι να μεγαλώσει γύρω του»!

 

Ο κύβος ερρίφθη! Ο δημοσιογράφος είχε εξοργίσει τον άνθρωπο απέναντί του, και τον οδήγησε να πει πράγματα που δεν θα έπρεπε… Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν γίνεται να κατηγορήσει κανείς τον Rossi, πως έφτασε εκεί που είναι εξαιτίας γνωριμιών, ή προτίμησης ή ευκαιριών. Είναι μακράν ο καλύτερος αναβάτης, κερδίζοντας με την αξία του. Μπορεί να έχει προτιμήσεις, με ποιους από τους Ιταλούς συμπαίκτες του θα κάνει παρέα, όπως με τον αδικοχαμένο Marco Simoncelli. Μπορεί να έχει καθοδηγήσει την κοινή γνώμη στο παρελθόν κάνοντας σχόλια για άλλον αναβάτη, όπως έγινε με τον Lorenzo, (έχοντας ζητήσει συγνώμη αργότερα), αλλά για κανιβαλισμό δεν γίνεται να κατηγορηθεί. Ούτε ότι έχει εκμεταλλευτεί τον κόσμο.

Αυτό που μάλλον έχει ενοχλήσει τον Iannone, είναι η δημοφιλία του Rossi, που πάντα κλέβει την παράσταση. Όμως αυτό ο Valentino το έχει κερδίσει με τα έργα του και την προσωπικότητά του, δεν το έκλεψε από κανέναν! Το MotoGP είναι το πρωτάθλημα για τους καλύτερος, κι αυτό ισχύει για όλους τους τομείς…

 

Φαίνεται τελικά, ότι πριν μία εβδομάδα ακριβώς, οι ολιγοήμερες διακοπές του Iannone, με την κοπέλα του και τους στενούς φίλους, δεν τον βοήθησαν να ηρεμίσει τελείως!

Ετικέτες

Volonaut Airbike: Με 760.000 ευρώ δεν θα ξανά κολλήσεις στον Κηφισό!

Είναι πανάκριβο, ζυγίζει 30 κιλά και πετάει με 100 χλμ/ώρα
Volonaut
Από τον

Παύλο Καρατζά

20/8/2025

Ένας Πολωνός εφευρέτης παρουσιάζει το Volonaut Airbike – μια “ιπτάμενη μοτοσυκλέτα”. Εξαιρετικά ελαφριά και με μίνι τουρμπίνα, θα πετάει με ταχύτητα 100 χλμ/ώρα και όλα αυτά με μόλις 760.000 ευρώ!

Ο Tomasz Patan, εφευρέτης και επιχειρηματίας start-up από την Πολωνία, έχει ήδη γίνει γνωστός με το Jetson One. Η τελευταία του κατασκευή, το Volonaut Airbike, είναι ακόμα ελαφρύτερη και ακόμα πιο ριζοσπαστική. Θυμίζει αεροσκάφη από ταινίες επιστημονικής φαντασίας.

Το Volonaut Airbike κινείται από μια κεντρική μίνι τουρμπίνα που λειτουργεί με κηροζίνη, πετρέλαιο ή βιοκαύσιμο. Ο Tomasz Patan δεν θέλει να αποκαλύψει ακόμα τις ακριβείς τεχνικές λεπτομέρειες. Αρχικά είχε ανακοινώσει ότι η μέγιστη ταχύτητα θα ήταν 200 km/h, αλλά στην πραγματικότητα η μέγιστη ταχύτητα έχει οριστεί στα 102 km/h – σύμφωνα με τους κανονισμούς για τα ελαφριά αεροσκάφη χωρίς άδεια, τουλάχιστον στις ΗΠΑ.

Το χαμηλό βάρος είναι ακόμα πιο σημαντικό για μια “ιπτάμενη μοτοσυκλέτα”, με το συνολικό βάρος του Volonaut Airbike να είναι μόλις 30 κιλά. Ο Tomasz Patan χρησιμοποιεί ανθρακόνημα και εξαρτήματα από 3D εκτυπωτή για να επιτύχει μια πολύ ελαφριά κατασκευή. Η σχεδίαση του Volonaut Airbike είναι μίνιμαλ με μία μόνο θέση, εκείνη του αναβάτη, το μέγιστο βάρος του οποίου πρέπει να είναι 95 κιλά.

Η απογείωση και η προσγείωσή του γίνεται με ηλεκτρονικά βοηθήματα, χωρίς να γίνονται περισσότερες λεπτομέρειες γνωστές όσον αφορά τους αισθητήρες και τις παραμέτρους που παίρνουν υπόψη.

Η θέση του αναβάτη και το τιμόνι του Volonaut Airbike θυμίζουν μοτοσυκλέτα και ο Tomasz Patan δεν χρησιμοποιεί πιλοτήριο καθώς η κατασκευή δεν έχει εκτεθειμένους έλικες.

Μόλις λίγες ημέρες πριν η Volonaut δημοσίευσε το παρακάτω βίντεο από μια δοκιμαστική πτήση με το πρωτότυπο Airbike. Ωστόσο, ένα πρακτικό πρόβλημα είναι ότι μπορεί να παραμείνει στον αέρα μόνο για 10 λεπτά το πολύ και στη συνέχεια πρέπει να προσγειωθεί για ανεφοδιασμό.

Οι προπαραγγελίες έχουν πλέον ξεκινήσει για το Volonaut Airbike, που κοστίζει 760.000 ευρώ που περιλαμβάνει και το κόστος για την εκπαίδευση πτήσης!

Όσοι πιστοί λοιπόν μισούν την κίνηση και μπορούν να διαθέσουν αυτό το τεράστιο ποσό, ζυγίζουν κάτω από 95 κιλά και είναι διατεθειμένοι ανά δέκα λεπτά να σταματάνε για ανεφοδιασμό, παρακαλώ να σπεύσουν!