Ο Marco Lucchinelli ήρθε στην Ελλάδα και οδήγησε για πρώτη φορά την Ducati Panigale V4S

Μια εξομολόγηση από τον Mr Crazy Horse με πολύ γκάζι
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

17/10/2018

Οι ιστορίες από το φετινό Legends Track Day που έγινε στην πίστα των Μεγάρων είναι ατελείωτες και καθώς οι περισσότερες από αυτές αφορούν θρύλους του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος των Grand Prix, έχουν ταυτόχρονα το δικό τους ξεχωριστό ενδιαφέρον.

Οι Ιταλοί είναι γενικός εκδηλωτικοί και ενθουσιώδεις, όποτε μπορείτε να φανταστείτε το ύφος και τις κινήσεις του σώματος που έκανε ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής Marco Lucchinelli όταν περιέγραφε την πρώτη  του επαφή με την Panigale V4S στην πίστα των Μεγάρων:

 

-Στην Ιταλία έχω σχολή αγωνιστικής οδήγησης και χρησιμοποιούμε για τα μαθήματα μοτοσυκλέτες από την MV Agusta, την Honda, την Yamaha και την Ducati, αλλά μέχρι σήμερα δεν είχα την ευκαιρία να οδηγήσω την καινούρια V4 της Ducati. Έπρεπε να έρθω στην Ελλάδα! Χα, χα… και να σκεφτείς ότι συνεργάζομαι στενά με την Ducati κατά την εξέλιξη ορισμένων νέων μοντέλων της.

 

-Έχει πολύ γκάζι αυτός ο κινητήρας! Παντού! Χαμηλά, ψηλά… Πολύ περισσότερο απ’ οποιαδήποτε άλλη superbike έχω οδηγήσει τελευταία. Ίσως σε αυτή την πίστα να μην μπορείς να εκμεταλλευτείς πλήρως τις δυνατότητές του, αλλά φαντάζομαι ότι σε πίστες σαν το Mugello, την Monza και την Imola θα βρίσκεται στο στοιχείο της.

 

-Τα ηλεκτρονικά δεν τα συμπαθώ και τα απενεργοποιώ όταν οδηγάω, αλλά με τις σύγχρονες μοτοσυκλέτες δεν μπορείς να πάς γρήγορα χωρίς τα ηλεκτρονικά. Είναι αδύνατον. Αν θες να κάνεις γρήγορους χρόνους θα πρέπει να έχεις τα ηλεκτρονικά στο ON. Εγώ είμαι γέρος άνθρωπος (χα, χα, χα!!!) και δεν χρειάζεται να κάνω γρήγορους χρόνους πια, οπότε τα βγάζω για να κάνω παντιλίκια!

 

 

Τι πρέπει να ξέρεις για τον Marco Lucchinelli

 

Το αγωνιστικό παρατσούκλι του ήταν Crazy Horse (Τρελό Άλογο) λόγω του παρανοϊκού στιλ οδήγησής του

 

Το 1981 κατέκτησε το Παγκόσμιο πρωτάθλημα στα 500 με μια Suzuki-Roberto Gallina σπάζοντας το αμερικάνικο λόμπι των Kenny Roberts, Freddy Spencer και Randy Mamola.  

Υπήρξε εργοστασιακός αναβάτης της Honda δίπλα στον Freddy Spencer, αλλά και της Cagiva στα πρώτα της βήματα στα GP το 1984-1985

Ήταν πολύ καλός στους αγώνες μεγάλης διάρκειας και έχει κερδίσει το Daytona 200 με Ducati 851 (1987) και το Imola 200 με Suzuki (1981)

 

Ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati στα SBK το 1988 και μετέπειτα έγινε team manager

 

Έχει κάνει φυλακή για υπόθεση εμπορίας-χρήσης ναρκωτικών ουσιών το 1991

 

Τελωνειακοί έκαναν φύλλο και φτερό συμμετέχοντες εντουροβόλτας στην Θάσο

Σε μία κατά τα άλλα άψογη διοργάνωση με πάνω από 400 συμμετοχές
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/4/2026

Η ομάδα Enduro Squad Thassos πραγματοποίησε το περασμένο Σαββατοκύριακο μία διήμερη εντουροβόλτα που δυστυχώς έκλεισε με ένα απρόσμενο γεγονός που δεν αφορούσε την διοργάνωση.

Αυτή ήταν συνολικά η τρίτη εκδήλωση της ομάδας, που εκκινούσε από την παραλία Αγίου Αντωνίου και περνούσε από επιβλητικά παλιά λατομεία και ιστορικά μεταλλεία της Θάσου. Οι συμμετέχοντες έμειναν έκπληκτοι από τα φυσικά τοπία, τα μονοπάτια τόσο σε βουνό, όσο και σε θάλασσα αλλά και από το υψηλό επίπεδο οργάνωσης.

3

Βέβαια, αυτό που σίγουρα δεν περίμεναν ήταν τα τρία συνεργία της τελωνειακής υπηρεσίας που περίμεναν τους συμμετέχοντες στην έξοδο της Κεραμωτής και έκαναν φύλλο και φτερό κυριολεκτικά για να βρουν έστω και την παραμικρή παρατυπία, με αποτέλεσμα να κόψουν πολλά και ιδιαίτερα υψηλά πρόστιμα σε ορισμένους αναβάτες.

Ο λόγος που έπεσαν βροχή τα πρόστιμα ήταν η μεταφορά των μοτοσυκλετών που έγινε σε αγροτικά και επαγγελματικά οχήματα, όπως και σε κάποιες περιπτώσεις για την έλλειψη των εγγράφων των μοτοσυκλετών αλλά και των εγγράφων εισαγωγής, αφού αρκετοί συμμετέχοντες ήρθαν από άλλες χώρες για να λάβουν μέρος.

Σίγουρα κάτι τέτοιο δεν είναι τυχαίο και θα πρέπει να έχει γίνει καταγγελία για να βρεθούν εκεί όχι ένα, αλλά τρία κλιμάκια για έρευνες και προσωπικά θα ήθελα να δω τις υπηρεσίες αυτές (η Τελωνειακή Υπηρεσία υπάγεται στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων) να είναι το ίδιο σχολαστικές με τα δημόσια πρόσωπα που αποδεδειγμένα έχουν πιαστεί με την γίδα στην πλάτη (βλέπε ΟΠΕΚΕΠΕ) και κυκλοφορούν ελεύθεροι και ωραίοι, χωρίς την παραμικρή ενόχληση!

Για να προλάβουμε όσους πουν το συνηθισμένο "ας πρόσεχαν, να ήταν νόμιμοι κτλ" το ζήτημα δεν είναι τόσο απλό και οι έλεγχοι αυτοί απλά είναι σπάνιοι, ακόμη και στην βασική Εθνική Οδό της χώρας που η παρουσία των Αρχών είναι καθημερινή όλο το χρόνο. Αυτό άλλωστε συμβαίνει σε κάθε περίπτωση που το γράμμα του νόμου είναι πολύ κοντά στην υπερβολή και λιγότερο στην πραγματικότητα. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και η διήθηση των μοτοσυκλετών που μόλις πρόσφατα ξεκίνησε να προβλέπεται από τον ΚΟΚ όχι όμως με τον τρόπο που εδώ και δεκαετίες λαμβάνει χώρα καθημερινά στην ζωή όλων των πολιτών. Δεν διώκεται καθημερινά η πρακτική αυτή και όπως έχουμε εξηγήσει με σχετική αρθρογραφία, είναι από τις περιπτώσεις που λέμε πως ο νόμος είναι λάθος.
Το να μην μπορείς να μεταφέρεις την δική σου μοτοσυκλέτα με το δικό σου όχημα οπουδήποτε θέλεις, είναι άλλο ένα τέτοιο παράδειγμα.
Στην προκειμένη περίπτωση εξαντλήθηκαν τα περιθώρια από τις Αρχές, ενώ ήταν ξεκάθαρο πως πρόκειται για ιδιώτες που κάνουν το χόμπι τους με τις μοτοσυκλέτες τους.

2

Είναι απίστευτο το γεγονός πως βλέπουμε μία τέτοια αντιμετώπιση σε μία εκδήλωση που η συμμετοχή είναι δωρεάν, η διοργάνωση έχει μεριμνήσει για μειωμένες τιμές σε ακτοπλοϊκά και διαμονή και με πάνω από 400 συμμετέχοντες που έδωσαν εμπορικά – και όχι μόνο - μία πνοή στην τοπική κοινωνία σε μία περίοδο εκτός της κύριας σεζόν.