Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη ενισχύει το Δήμο Αθηναίων

Μια γενναιόδωρη προσφορά
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

1/4/2020

Με στόχο την ενίσχυση του Δήμου Αθηναίου, ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη παραχώρησε 15 καινούργια Honda Supra GTR150 στην Δημοτική Αστυνομία της Αθήνας, η οποία έχει ενεργό ρόλο στην επίβλεψη της κυκλοφορίας στους δρόμους της πρωτεύουσας. Στο Δελτίο Τύπου που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες:

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο ΟΜΙΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ

Στον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη, αυτές τις κρίσιμες στιγμές δεν εφησυχάζουμε. Μετρώντας σχεδόν έναν αιώνα ηγετικής παρουσίας στην επιχειρηματική ζωή της Ελλάδας, βρισκόμαστε πάντα σε εγρήγορση και σε καθημερινή επικοινωνία με την Ελληνική Κυβέρνηση και τις Αρχές και δηλώνουμε έτοιμοι να ανταποκριθούμε στις ανάγκες που ανακύπτουν.

Με απόλυτη ενσυναίσθηση της κρισιμότητας της κατάστασης και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητά μας τους συνανθρώπους μας, πρωταρχικό μας μέλημα αποτελεί να στηρίξουμε, με όλα τα μέσα που διαθέτουμε, την εθνική προσπάθεια περιορισμού της διασποράς του νέου κορωνοϊού και τη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας.

Υπενθυμίζουμε ότι ως Επίσημος Εισαγωγέας και Διανομέας αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών, φορτηγών, λεωφορείων, και μηχανημάτων και εκπροσωπώντας εδώ και δεκαετίες καταξιωμένους, διεθνείς κατασκευαστές όπως Honda Motor Co. Ltd, Mitsubishi Motors Corporation, Volvo, Komatsu Ltd., Massey Ferguson κ.ά., παραχωρήσαμε ήδη στη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας και θέσαμε στη διάθεση του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας, μία σειρά επαγγελματικών και επιβατικών οχημάτων για τη διευκόλυνση του έργου των αρμόδιων αρχών που δοκιμάζονται καθημερινά.

Στο ίδιο πνεύμα και σε συνεννόηση με τον Δήμαρχο Αθηναίων, κ. Κώστα Μπακογιάννη, παραχωρήσαμε 15 καινούργια δίκυκλα Honda Supra GTR150, προς αξιοποίησή τους από την Δημοτική Αστυνομία του Δήμου Αθηναίων με στόχο την αποτελεσματικότερη ανταπόκριση στον έλεγχο των Βεβαίωσεων Μετακίνησης των πολιτών, για τη διασφάλιση τήρησης του επιβεβλημένου περιορισμού κυκλοφορίας. Το Supra GTR150 είναι το κατάλληλο εργαλείο για αυτό το σκοπό καθώς είναι το ισχυρότερο «παπί» που έχει κατασκευαστεί από την Honda διαθέτοντας εκπληκτική ευελιξία στην κίνηση της πόλης και έχοντας παράλληλα επιδόσεις μοτοσυκλέτας.

Ευχόμαστε καλή επιτυχία στο έργο της Δημοτικής Αστυνομίας του Δήμου Αθηναίων και καλή δύναμη στο σύνολο των ανθρώπων που βρίσκονται με αυταπάρνηση στην πρώτη γραμμή της μάχης ενάστια στον κορωνοϊό.

Είμαστε βέβαιοι ότι πλέον έχει γίνει απολύτως αντιληπτό πως η σύνεση, η υπευθυνότητα, η συλλογική προσπάθεια και η πιστή τήρηση των κανόνων προστασίας της Δημόσιας Υγείας θα πρέπει να καθορίζουν τη στάση όλων μας το επόμενο διάστημα.

Με την ελπίδα ότι ενωμένοι θα βγούμε σύντομα νικητές.

Ετικέτες

Διασταύρωση – παγίδα για μοτοσυκλέτες στην Αγία Παρασκευή [Video]

Απαιτείται μεγάλη προσοχή - Από το 2024 κάνουν το ίδιο χωρίς να ακούν
diastavrosi_agia_paraskeui
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/1/2026

Από το 2024 ο Δήμος στην Αγία Παρασκευή βάφει τις διαβάσεις με ένα έντονο κόκκινο χρώμα, το οποίο όμως φαίνεται πως δεν έχει τις κατάλληλες προδιαγραφές και μειώνει αισθητά τον συντελεστή πρόσφυσης. Το καλοκαίρι μάλιστα "ανάβει" με τα αυτοκίνητα να αφήνουν λαστιχιές που γλιστρούν τόσο πολύ, ώστε να αναγκάζεται ο Δήμος να πλένει σχεδόν καθημερινά την διάβαση.

Ακόμη χειρότερα όμως, τον Χειμώνα τα πράγματα μπορούν να γίνουν πραγματικά επικίνδυνα, όπως ξεκάθαρα και αναλυτικά δείχνει το παρακάτω πρόσφατο video, την προηγούμενη ημέρα των χθεσινών καταστροφικών βροχών. Η πρωινή υγρασία παγώνει και καθιστά τις διαβάσεις αυτές μία κανονική παγίδα

και το κόκκινο γυαλιστερό χρώμα καταλήγει ιδιαίτερα επικίνδυνο για τις μοτοσυκλέτες.

Η Πολιτεία μας έχει αποδείξει πολλές φορές πως δεν νοιάζεται για την προστασία του πολίτη και ιδιαίτερα για την προστασία του μοτοσυκλετιστή. Οπότε δεν είναι παράλογο που όπως μαθαίνουμε έχουν γίνει πολλές αναφορές στον Δήμο, χωρίς όμως να αλλάξει τις προδιαγραφές.

Διασταύρωση – παγίδα για μοτοσυκλέτες στην Αγία Παρασκευή [Video]
ακόμη και πεζός μπορεί να γλυστρίσει

Μία βαμμένη διασταύρωση έχει αποδειχτεί πως μπορεί να προσφέρει στην ασφάλεια των πεζών και μειώνει την ταχύτητα των οχημάτων, οπότε η πρόθεση στην Αγία Παρασκευή Αττικής είναι προς την σωστή κατεύθυνση. Από εκεί και πέρα είναι λάθος, προφανώς, να δημιουργείται ένα νέο πρόβλημα και μάλιστα ιδιαίτερα επικίνδυνο για την ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών καλύπτοντας με γυαλιστερό χρώμα που δεν είναι ειδικό για τέτοιες περιπτώσεις ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του δρόμου.

Το βίντεο δεν θα μπορούσε να δείχνει με πιο παραστατικό τρόπο την σοβαρότητα της κατάστασης και το τι μπορεί να πάθει όποιος δεν γνωρίζει την παγίδα αυτή, ώστε να μπορέσει να αποφύγει την πτώση. Ο άνθρωπος που έχει τραβήξει το βίντεο, δείχνει πως ακόμη και πεζός δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου πρόσφυση οπότε το μόνο σίγουρο είναι οποιοδήποτε καλό και αν ήθελε ο Δήμος να κάνει, το έχει ακυρώσει ακόμη και για τους πεζούς και επιβάλλεται να διορθώσει άμεσα την παγίδα που ο ίδιος δημιούργησε πριν να είναι αργά.

Το VIDEO που δείχνει το συμβάν έχει τραβηχτεί στην διασταύρωση των οδών Πελοποννήσου και Ειρήνης στην Αγ. Παρασκευή.

Παρακάτω και το επίμαχο βίντεο: