Οι καλύτερες custom του κόσμου στην Intermot 2018: Μεγάλη Gallery

Η μεγάλη των custom gallery
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/10/2018

 

Ένα από τα περίπτερα της φετινής Intermot της μεγάλης μοτοσυκλετιστικής Έκθεσης, είναι αφιερωμένο αποκλειστικά στις custom μοτοσυκλέτες. Κι εκεί, ανάμεσα στους κατασκευαστές που έχουν πλέον τα δικά τους περίπτερα, όπως η BMW και η Kawasaki φιλοξενείται και ο θεσμός του AMD που διοργανώνεται κάθε δύο χρόνια στα πλαίσια της Intermot φιλοξενώντας 100 custom από όλο τον κόσμο, με στόχο να ανακηρύξει τις τρεις καλύτερες.

Όλες τους κινούνται στο πλαίσιο των έργων τέχνης και όχι της πρακτικότητας, όμως πρόκειται για λειτουργικά μοντέλα, όσο κι αν κάποια από αυτά αδυνατούν να δείξουν αυτή την πλευρά τους. Χιλιάδες εργατώρες και μπόλικο μεράκι συγκεντρωμένα πάνω σε δύο ρόδες, αυτές είναι οι custom που συμμετέχουν στον διαγωνισμό:

 

 

 

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΔΩ:  

Ετικέτες

Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025

Ακολουθώντας τα χνάρια του R6, το superbike της Yamaha θα πωλείται μόνο για αγωνιστική χρήση
motomag Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/2/2024

Διαβάσατε στο ΜΟΤΟ πως η Yamaha σκοπεύει να μην προχωρήσει στην εξέλιξη των YZF-R1 και YZF-R1M προκειμένου αυτά να συμμορφωθούν με τις Euro5+ προδιαγραφές, σημαίνοντας ταυτόχρονα το τέλος των πωλήσεων του μοντέλου στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 2025.

Μετά τον ντόρο που σήκωσε η συγκεκριμένη είδηση ήρθε και η απάντηση από την ίδια την Yamaha, με την ιαπωνική εταιρεία να επιβεβαιώνει πως τo superbike της θα ακολουθήσει το δρόμο που χάραξε από το 2020 και μετά το YZF-R6. Με απλά λόγια το R1 θα συνεχίσει να πωλείται ωστόσο από το 2025 και μετά θα χρησιμοποιείται μόνο για αγωνιστική χρήση χωρίς αυτό να μπορεί να βγάλει πινακίδες για το δρόμο.

Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025

Η συγκεκριμένη απόφαση της Yamaha έγκειται αφενός στην αλλαγή των προτεραιοτήτων του αγοραστικού κοινού καθώς βλέπουμε πως οι Adventure μοτοσυκλέτες αποτελούν τα τελευταία χρόνια την πρώτη επιλογή των αγοραστών και αφετέρου πως η αγωνιστική εμπλοκή της Yamaha στο WSBK απαιτεί την ύπαρξη του YZF-R1 έστω και χωρίς αυτή να βγάζει πινακίδες (λόγω των κανονισμών που επιβάλουν η αγωνιστική μοτοσυκλέτα να βασίζεται σε έκδοση παραγωγής).

Η φετινή χρονιά ως εκ τούτου θα είναι η τελευταία που θα μπορεί κάποιος να αποκτήσει τα YZF-R1 και YZF-R1M με πινακίδες ωστόσο το θετικό είναι πως το κεφάλαιο του R1 θα συνεχιστεί έστω και αν αυτό σχετίζεται με την αποκλειστική χρήση του μοντέλου στις πίστες.

Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025