Οκτάωρο στην Πίστα των Σερρών

Από το

Μαύρο Σκύλο

18/4/2011

Διοργανώνουμε 8ωρο αγώνα αντοχής Μοτοσυκλετών στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών το Σαββατοκύριακο 28-29 Μαίου 2011.
Ο αγώνας θα διοργανωθεί με βάση τους κανονισμούς της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μοτοσυκλετών (FIM) και το Σάββατο (ελεύθερα δοκιμαστικά, χρονομετρημένα) και την Κυριακή (warm-up, αγώνας) και δεν θα περιλαμβάνει προγραμματισμένη διακοπή, θα είναι δηλαδή 8 συνεχόμενων ωρών.
Θα έχει στάσεις στα pit για εναλλαγές των οδηγών, αλλαγές ελαστικών και ανεφοδιασμό καυσίμου και διάφορα event στο χώρο του αυτοκινητοδρομίου καθ’όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
Συζητάμε ήδη με μεγάλη εταιρεία τηλεοπτικών παραγωγών για πλήρη κάλυψη του αγώνα και της προετοιμασίας μίας Ομάδας και έχουμε ήδη αρχίσει να μιλάμε με τις μεγάλες εταιρείες στο χώρο της μοτοσυκλέτας για να στηθούν ‘περίπτερα’ με τις μοτοσυκλέτες τους και άλλα προϊόντα και με μεγάλους αντιπροσώπους μοτοσυκλετιστικών ειδών και αξεσουάρ.
Ελπίζουμε σε κάτι πολύ όμορφο και ζωντανό με έναν ενδιαφέροντα αγώνα και όμορφο θέαμα και δραστηριότητες για τους θεατές.
Έχει κατοχυρωθεί internet site, το www.serres8h.com το οποίο λειτουργεί από τις 20 Φεβρουαρίου και δέχεται πολλές επισκέψεις αλλά και εγγραφές μελών και Ομάδων. Σε αυτό μπορεί κανείς να ενημερώνεται για τα νέα του αγώνα και να βρεί τους κανονισμούς, τις ομάδες, κλπ.
από τη διοργάνωση: Σωκράτης  Κιούρκος
Επικοινωνία:
[email protected]
[email protected]
6977-444933

GASGAS ES 800 και SM 800 - Πιάστηκαν "επ' αυτοφώρω" σε δοκιμές

Ο μπροστινός προβολέας έρχεται αυτούσιος από το 800ΝΚ της CFMOTO
motomag με τη μόνη διαφορά πως έχει προστεθεί στο τέλος αυτούς ένα μυτερό μπροστινό φτερό.
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

26/4/2024

Δύο νέα μοντέλα της GASGAS απαθανάτισε ο φωτογραφικός φακός του γερμανικού Motorrad τις προηγούμενες ημέρες σε στάδιο δοκιμών. Σύμφωνα με τις πληροφορίες πρόκειται για τις νέες εκδόσεις των μοντέλων ES και SM, τα οποία όμως τώρα εφοδιάζονται με τον δικύλινδρο κινητήρα των 799 κυβικών της KTM.

Στην περίπτωση του ES 800 μιλάμε για την έκδοση Enduro η οποία πλέον θα χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο κινητήρα LC8c των 799 κ.εκ. της ΚΤΜ με απόδοση 95 ίππους. Τώρα όσον αφορά το SM 800 το Supermoto της GASGAS ομοίως και αυτό θα χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα των 799 κυβικών, ενώ παραμένει άγνωστο αν οι εκδόσεις ES 700 και SM 700 θα σταματήσουν ή αν θα συνεχίσουν την εμπορική τους πορεία στις αγορές.

με τη μόνη διαφορά πως έχει προστεθεί στο τέλος αυτούς ένα μυτερό μπροστινό φτερό.

Αυτό που προκαλεί όμως την μεγαλύτερη εντύπωση είναι η νέα σχεδιαστική ταυτότητα της GASGAS όσον αφορά τον εμπρόσθιο προβολέα. Αυτός έρχεται αυτούσιος από το 800ΝΚ της CFMOTO με τη μόνη διαφορά πως έχει προστεθεί στο τέλος αυτούς ένα μυτερό μπροστινό φτερό. Η σύμπραξη αυτή δεν είναι τυχαία καθώς εδώ και αρκετό διάστημα η κινεζική εταιρεία κατασκευάζει μοντέλα για την KTM. Από την άλλη, θα μπορούσε να είναι και στοιχείο για να μας μπερδέψει επίτηδες, αλλάζοντας σχήμα στο τελικό στάδιο.

Περισσότερα τεχνικά στοιχεία δεν γνωρίζουμε αν και από ότι βλέπουμε τα δύο αυτά νέα μοντέλα της GASGAS έχουν πάρει την τελική τους μορφή, οπότε θα έχουμε νέα τους πολύ πολύ σύντομα.

Ετικέτες