Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στον Stoner;

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

30/3/2015

Λίγες ώρες μετά την λήξη του αγώνα, ο Dani Pedrosa έκανε μια βαρυσήμαντη δήλωση. Αποχωρεί προσωρινά από την αγωνιστική σεζόν  για να αντιμετωπίσει ένα χρόνιο πρόβλημα στο χέρι του! Ο Pedrosa πάσχει από σύνδρομο arm-pump που είναι αντίστοιχο με το σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα, και αποτελεί μια από τις πιο συνηθισμένες παθήσεις των χεριών σε αγωνιζόμενους. Μεταξύ άλλων, ήταν και η νέμεση του Nicky Hayden, καθώς η χειρουργική αποκατάσταση, δεν εγγυάται πάντοτε τα καλύτερα αποτελέσματα. Το νεύρο εγκλωβίζεται ανάμεσα στα οστά από την συνεχή καταπόνηση και τα δάχτυλα μουδιάζουν, χάνοντας δύναμη, ασκώντας αρκετό πόνο.

Η Honda γνώριζε πάρα πολύ καλά το πρόβλημα του Pedrosa, όπως δήλωσε ο ίδιος, και μαζί το κράτησαν μακριά από κάθε δημοσιότητα. Μετά από ένα χειρουργείο που δεν είχε το καλύτερο αποτέλεσμα, ήρθε η περασμένη σεζόν που το πρόβλημα για τον Pedrosa επιδεινώθηκε πάρα πολύ, προκαλώντας του πόνους σε σημείο να μην μπορεί να αποδώσει όπως θα ήθελε. Και είναι δυνατόν να περιμένει την αρχή αυτής της σεζόν για να κάνει κάτι;

Όλο αυτό το διάστημα ο Pedrosa δήλωσε ότι έκανε έναν μαραθώνιο επισκέψεων σε ιατρούς σε όλο τον κόσμο, ψάχνοντας εκείνον τον ένα που θα του πει κατηγορηματικά ότι μπορεί να πάει επιθετικά, κάνοντας ένα δεύτερο χειρουργείο, αλλά όλες οι γνώμες συνέκλιναν στο να δείξει υπομονή. Σύμφωνοι όλοι οι γιατροί, πίστεψαν ότι υπήρχε χρόνος για μια συντηρητική θεραπεία, καθώς η εγχείρηση είχε πολύ μεγάλο ρίσκο, και έτσι σταδιακά φτάσαμε στον πρώτο αγώνα της σεζόν. Είναι να απορείς που όλοι οι ειδικοί του κόσμου, μια ομάδα με άψογη οργάνωση και ο ίδιος ο Pedrosa ακόμα, άφησαν τα πράγματα να εξελιχθούν μέχρι αυτό το σημείο, ένα στάδιο μετά την τελευταία στιγμή, οπότε πρέπει να συμπεράνουμε ότι μάλλον δεν γινόταν καλύτερα. Μάλλον έκαναν ότι μπορούσαν. Αμέσως μετά τον αγώνα στο Qatar λοιπόν, που ο Pedrosa τερμάτισε στην έκτη θέση, ο πόνος ήταν αφόρητος σε σημείο να τον κάνει να δηλώσει ότι δεν αντέχει άλλο. Πήρε λοιπόν την δύσκολη απόφαση να αποχωρήσει μέχρι να φτιάξει το χέρι του, με τρόπο που ακόμα δεν ξέρει. Όπως δεν ήξεραν οι γιατροί τι πρέπει να κάνει αυτό το διάστημα, ανάμεσα στις αγωνιστικές σεζόν, έτσι δεν γνωρίζουν και τώρα, τουλάχιστον όμως δεν θα έχουν την γκιλοτίνα των αγώνων, να πιέζει σε χρόνο.

Μπορεί ο Pedrosa να μην έχει τους πιο φανατικούς οπαδούς, αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι ήταν ένα καλό περιουσιακό στοιχείο για την Honda, γιατί της εξασφάλιζε θέσεις στο βάθρο. Μπορεί να μην διεκδικούσε την πρώτη θέση, σε κάθε αγώνα, ή το πρωτάθλημα, αλλά είχε πολύ σταθερή υψηλή απόδοση. Ως δεύτερος αναβάτης για την ομάδα, αυτό ήταν το πιο σημαντικό από όλα. Χωρίς να προσθέσουμε την βοήθεια που έδωσε κάποτε στον Marquez και τον "ώθησε" στην διεκδίκηση του πρωταθλήματος, πράγμα που ο Marc του ανταπέδωσε βέβαια. Αυτή τη στιγμή ο Pedrosa δεν γνωρίζει πόσους αγώνες θα χάσει, το σίγουρο πάντως είναι ότι δεν πρόκειται να δώσει μια λύση τύπου Lorenzo: χειρουργείο δηλαδή και αμέσως μετά αγώνα! Επίσης σίγουρο είναι ότι η ομάδα είχε λάβει αυτό το ενδεχόμενο στους υπολογισμούς της, καθώς είχε, και έχει, πλήρη γνώση. Το θέμα είναι τι θα γίνει από εδώ και τώρα, με τα ισχυρότερα σενάρια να θέλουν τον Stoner να επιστρέφει. Για την ιστορία, παλιότερα έπασχε και αυτός από αυτό το σύνδρομο (ένα από τα προβλήματα υγείας που είχε), αλλά σε πιο ήπιο βαθμό, καθώς δεν προκλήθηκε από τραυματισμό. Η ίδια η ομάδα πάντως δεν διασαφηνίζει, μέχρι και σήμερα το πρωί, αν ο Pedrosa πράγματι θα σταματήσει τους αγώνες προσωρινά, αλλά ο ίδιος χθες το βράδυ στο motogp.com ήταν κατηγορηματικός: "Δεν μπορώ να συνεχίσω να αγωνίζομαι έτσι"!

Ετικέτες

Ξεκινούν τα γυρίσματα της ταινίας “Isle of Man” στο TT 2026

O θρυλικός αγώνας περνά στη μεγάλη οθόνη από την Amazon MGM Studios
Iomtt 2026 movie
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

17/4/2026

Οι αγώνες Tourist Trophy του Isle of Man 2026 δεν θα είναι μόνο αγώνας – θα αποτελέσει και το σκηνικό για μια κινηματογραφική παραγωγή που φιλοδοξεί να φέρει τον μύθο του Isle of Man TT στο παγκόσμιο κοινό.

Το Isle of Man TT ετοιμάζεται να κάνει ένα ακόμη μεγάλο βήμα προς τη διεθνή προβολή, καθώς επιβεβαιώθηκε ότι τα γυρίσματα της ταινίας “Isle of Man” θα ξεκινήσουν κατά τη διάρκεια του TT 2026.

Η παραγωγή, εμπνευσμένη από τον θρυλικό αγώνα, φιλοδοξεί να μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη την ένταση, την ιστορία και τη μοναδική ατμόσφαιρα του TT, χρησιμοποιώντας πραγματικά πλάνα από τη διοργάνωση. Έτσι, το φετινό TT δεν θα προσφέρει μόνο αγωνιστική δράση, αλλά θα αποτελέσει και το φόντο για ένα κινηματογραφικό project με παγκόσμια απήχηση.

Πίσω από την παραγωγή βρίσκεται η Amazon MGM Studios, η οποία έχει εξασφαλίσει ένα ευρύτερο πακέτο που περιλαμβάνει και μια σειρά ντοκιμαντέρ, γυρισμένη κατά τη διάρκεια του TT 2024. Με την έναρξη των γυρισμάτων το 2026, το εγχείρημα περνά πλέον σε φάση υλοποίησης.

Όπως δήλωσε ο Paul Phillips, επικεφαλής της προώθησης των αγώνων, "το TT έχει μια εξαιρετική ιστορία να αφηγηθεί και αυτό που κάνει το project αυθεντικό είναι ότι τα γυρίσματα ξεκινούν μέσα στο ίδιο το event, καταγράφοντας το πραγματικό περιβάλλον και την ατμόσφαιρα του νησιού."

iomtt 2026 movie

Η σημασία της παραγωγής δεν περιορίζεται μόνο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το Isle of Man αναμένεται να επωφεληθεί σημαντικά, καθώς η ταινία θα αναδείξει όχι μόνο τον αγώνα, αλλά και το μοναδικό τοπίο, τους δρόμους και τον χαρακτήρα του νησιού σε ένα νέο, ευρύτερο κοινό.

Παράλληλα, οι διοργανωτές ξεκαθαρίζουν ότι η ασφάλεια και η ομαλή διεξαγωγή του αγώνα παραμένουν απόλυτη προτεραιότητα. Τα γυρίσματα θα πραγματοποιηθούν σε στενή συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ώστε να μην επηρεαστεί η εμπειρία αναβατών, ομάδων και θεατών.

Είναι ήδη γνωστό πως πρωταγωνιστικό ρόλους στην ταινία θα κατέχει ο γνωστός ηθοποιός Channing Tatum και η Eve Hewson, κόρη του frontman των U2 Bono, με περισσότερες λεπτομέρειες για την ταινία να αναμένονται στο επόμενο διάστημα