Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στον Stoner;

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

30/3/2015

Λίγες ώρες μετά την λήξη του αγώνα, ο Dani Pedrosa έκανε μια βαρυσήμαντη δήλωση. Αποχωρεί προσωρινά από την αγωνιστική σεζόν  για να αντιμετωπίσει ένα χρόνιο πρόβλημα στο χέρι του! Ο Pedrosa πάσχει από σύνδρομο arm-pump που είναι αντίστοιχο με το σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα, και αποτελεί μια από τις πιο συνηθισμένες παθήσεις των χεριών σε αγωνιζόμενους. Μεταξύ άλλων, ήταν και η νέμεση του Nicky Hayden, καθώς η χειρουργική αποκατάσταση, δεν εγγυάται πάντοτε τα καλύτερα αποτελέσματα. Το νεύρο εγκλωβίζεται ανάμεσα στα οστά από την συνεχή καταπόνηση και τα δάχτυλα μουδιάζουν, χάνοντας δύναμη, ασκώντας αρκετό πόνο.

Η Honda γνώριζε πάρα πολύ καλά το πρόβλημα του Pedrosa, όπως δήλωσε ο ίδιος, και μαζί το κράτησαν μακριά από κάθε δημοσιότητα. Μετά από ένα χειρουργείο που δεν είχε το καλύτερο αποτέλεσμα, ήρθε η περασμένη σεζόν που το πρόβλημα για τον Pedrosa επιδεινώθηκε πάρα πολύ, προκαλώντας του πόνους σε σημείο να μην μπορεί να αποδώσει όπως θα ήθελε. Και είναι δυνατόν να περιμένει την αρχή αυτής της σεζόν για να κάνει κάτι;

Όλο αυτό το διάστημα ο Pedrosa δήλωσε ότι έκανε έναν μαραθώνιο επισκέψεων σε ιατρούς σε όλο τον κόσμο, ψάχνοντας εκείνον τον ένα που θα του πει κατηγορηματικά ότι μπορεί να πάει επιθετικά, κάνοντας ένα δεύτερο χειρουργείο, αλλά όλες οι γνώμες συνέκλιναν στο να δείξει υπομονή. Σύμφωνοι όλοι οι γιατροί, πίστεψαν ότι υπήρχε χρόνος για μια συντηρητική θεραπεία, καθώς η εγχείρηση είχε πολύ μεγάλο ρίσκο, και έτσι σταδιακά φτάσαμε στον πρώτο αγώνα της σεζόν. Είναι να απορείς που όλοι οι ειδικοί του κόσμου, μια ομάδα με άψογη οργάνωση και ο ίδιος ο Pedrosa ακόμα, άφησαν τα πράγματα να εξελιχθούν μέχρι αυτό το σημείο, ένα στάδιο μετά την τελευταία στιγμή, οπότε πρέπει να συμπεράνουμε ότι μάλλον δεν γινόταν καλύτερα. Μάλλον έκαναν ότι μπορούσαν. Αμέσως μετά τον αγώνα στο Qatar λοιπόν, που ο Pedrosa τερμάτισε στην έκτη θέση, ο πόνος ήταν αφόρητος σε σημείο να τον κάνει να δηλώσει ότι δεν αντέχει άλλο. Πήρε λοιπόν την δύσκολη απόφαση να αποχωρήσει μέχρι να φτιάξει το χέρι του, με τρόπο που ακόμα δεν ξέρει. Όπως δεν ήξεραν οι γιατροί τι πρέπει να κάνει αυτό το διάστημα, ανάμεσα στις αγωνιστικές σεζόν, έτσι δεν γνωρίζουν και τώρα, τουλάχιστον όμως δεν θα έχουν την γκιλοτίνα των αγώνων, να πιέζει σε χρόνο.

Μπορεί ο Pedrosa να μην έχει τους πιο φανατικούς οπαδούς, αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι ήταν ένα καλό περιουσιακό στοιχείο για την Honda, γιατί της εξασφάλιζε θέσεις στο βάθρο. Μπορεί να μην διεκδικούσε την πρώτη θέση, σε κάθε αγώνα, ή το πρωτάθλημα, αλλά είχε πολύ σταθερή υψηλή απόδοση. Ως δεύτερος αναβάτης για την ομάδα, αυτό ήταν το πιο σημαντικό από όλα. Χωρίς να προσθέσουμε την βοήθεια που έδωσε κάποτε στον Marquez και τον "ώθησε" στην διεκδίκηση του πρωταθλήματος, πράγμα που ο Marc του ανταπέδωσε βέβαια. Αυτή τη στιγμή ο Pedrosa δεν γνωρίζει πόσους αγώνες θα χάσει, το σίγουρο πάντως είναι ότι δεν πρόκειται να δώσει μια λύση τύπου Lorenzo: χειρουργείο δηλαδή και αμέσως μετά αγώνα! Επίσης σίγουρο είναι ότι η ομάδα είχε λάβει αυτό το ενδεχόμενο στους υπολογισμούς της, καθώς είχε, και έχει, πλήρη γνώση. Το θέμα είναι τι θα γίνει από εδώ και τώρα, με τα ισχυρότερα σενάρια να θέλουν τον Stoner να επιστρέφει. Για την ιστορία, παλιότερα έπασχε και αυτός από αυτό το σύνδρομο (ένα από τα προβλήματα υγείας που είχε), αλλά σε πιο ήπιο βαθμό, καθώς δεν προκλήθηκε από τραυματισμό. Η ίδια η ομάδα πάντως δεν διασαφηνίζει, μέχρι και σήμερα το πρωί, αν ο Pedrosa πράγματι θα σταματήσει τους αγώνες προσωρινά, αλλά ο ίδιος χθες το βράδυ στο motogp.com ήταν κατηγορηματικός: "Δεν μπορώ να συνεχίσω να αγωνίζομαι έτσι"!

Ετικέτες

Δεύτερη διεθνής διάκριση για την ηλεκτρική Honda WN7: Από το iF Design στο Red Dot “Best of the Best”

Η ηλεκτρική γυμνή μοτοσυκλέτα της Honda αποσπά δεύτερη σχεδιαστική βράβευση
WN7 Design Award
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

16/4/2026

Μετά το Χρυσό βραβείο στο iF Design Award 2026, η Honda WN7 επιβεβαιώνει τη σχεδιαστική της αξία κατακτώντας και μία από τις κορυφαίες διακρίσεις στα Red Dot Awards.

Η Honda απέσπασε με τη νέα WN7, το κορυφαίο βραβείο “Best of the Best” στα Red Dot Design Award, λίγες μόλις εβδομάδες μετά τη βράβευσή της με Gold Award στο iF Design Award.

Η WN7 αποτελεί την πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα παραγωγής της Honda, ενταγμένη στη φιλοσοφία FUN της εταιρείας. Με βάση το μότο “Be the Wind”, η μοτοσυκλέτα σχεδιάστηκε για να αποτυπώνει την αίσθηση ελευθερίας και τη νέα εμπειρία μετακίνησης που φέρνει η ηλεκτροκίνηση.

WN7

Η “frameless” αρχιτεκτονική με το περίβλημα της μπαταρίας που λειτουργεί ως δομικό στοιχείο, παραμένει ένα από τα πιο καινοτόμα χαρακτηριστικά της, προσφέροντας μείωση βάρους και ακαμψία.

WN7

Αξίζει να σημειωθεί ότι η WN7 δεν ήταν το μοναδικό προϊόν της Honda που ξεχώρισε στα Red Dot Awards, καθώς το Uni-One, ένα καινοτόμο robot κινητικότητας της εταιρείας, το νέο αυτοκίνητο Prelude hybrid και τα ρομποτικά χλοοκοπτικά Miimo απέσπασαν επίσης βραβεύσεις στον ίδιο θεσμό.

WN7

Ο Toshinobu Minami, επικεφαλής του τμήματος Ερευνάς & Εξέλιξης του κέντρου σχεδιασμού της Honda, σχολίασε: "Είναι μεγάλη τιμή για εμάς να λαμβάνουμε τα βραβεία Red Dot για έβδομη συνεχόμενη χρονιά. Πιστεύουμε ότι αυτές οι διακρίσεις αντικατοπτρίζουν το γεγονός ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι ταυτίζονται με το πάθος της Honda να εξελίσσει την κινητικότητα και να κάνει την καθημερινότητα πιο ευχάριστη. Η Honda θα συνεχίσει να δημιουργεί νέες αξίες που εκπλήσσουν και εμπνέουν, διευρύνοντας τις δυνατότητες της ζωής των ανθρώπων."

WN7

Μαζί με τις φετινές βραβεύσεις η Honda έχει πλέον φτάσει τις 22 συνολικά στον θεσμό από το 2020.

Honda Prelude