ΟΜΙΛΟΣ PIAGGIO ΚΑΙ (RED) ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ AIDS

Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

29/6/2016

ΟΜΙΛΟΣ PIAGGIO ΚΑΙ (RED) ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ AIDS

Η (VESPA)RED ΝΤΥΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ GLOBAL FUND

ROBERTO COLANINNO: ΜΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΞΕΧΟΝΤΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ

Ρώμη, 27 Ιουνίου 2016

Ο όμιλος Piaggio και το (RED) ανακοινώνουν την έναρξη μία συνεργασίας για την υποστήριξη της συγκέντρωσης χρηματοδότησης για τα προγράμματα καταπολέμησης του AIDS. Στην εκδήλωση για το λανσάρισμα της συνεργασίας Piaggio και (RED) ήταν παρόν και ο Bill Gates, ο οποίος, με το ίδρυμα Bill & Melinda Gates, είναι ανάμεσα στους μεγαλύτερους πρωταγωνιστές παγκοσμίως στη μάχη για την υγεία και την ευημερία στις αναπτυσσόμενες χώρες.
Η Vespa, η πιο αγαπημένη και διάσημη μάρκα δίτροχων στον κόσμο, θα είναι εκείνη που θα αναπτύξει ένα όχημα (RED). Από κάθε πώληση, 150$ θα πηγαίνουν στην υποστήριξη δράσεων της Global Fund για τη μάχη κατά του AIDS, της φυματίωσης και της ελονοσίας. Δύο μάρκες με κύρος και παγκόσμια αναγνώριση ενώνονται με τον τρόπο αυτό στη μάχη για έναν κόσμο στον οποίο δεν θα γεννιέται κανένα παιδί φορέας του ιού HIV. Η συνεργασία με το (RED), ένα από τα πιο σημαντικά ιδρύματα παγκοσμίως, αντιπροσωπεύει ακόμα μία απτή δέσμευση της Piaggio σε αυτή την κατεύθυνση. Ο πρόεδρος και διευθύνοντας σύμβουλος του ομίλου Piaggio, Roberto Colaninno υπογραμμίζει Για το λόγο αυτό σήμερα είμαστε χαρούμενοι και περήφανοι που επιλεχθήκαμε ως συνεργάτες από το (RED), ως εκπρόσωποι του κλάδου μετακίνησης. Θα είναι μία παγκόσμια συνεργασία ανάμεσα σε δύο οντότητες αναγνωρισμένες σε όλο τον κόσμο ως σύμβολα επαγγελματισμού και υπεροχής.
Η Vespa (RED), η οποία θα παρουσιαστεί στην τελική της μορφή στην επόμενη έκθεση του Μιλάνο (10-13 Νοεμβρίου), εκτέθηκε σήμερα ως μακέτα στη Ρώμη, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης της Global Fund στο Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας.


Οι Vespa που θα παραχθούν στα πλαίσια της συνεργασίας με το (RED) θα διατεθούν εμπορικά σε Ευρώπη, Ασία, Ειρηνικό και Ηνωμένες Πολιτείες. Οι πρώτες Vespa (RED) θα είναι διαθέσιμες προς πώληση το Δεκέμβριο του 2016, ταυτόχρονα την καμπάνια (RED) Shopathon.
Το (RED) ιδρύθηκε το 2006 από τον Bono και τον Bobby Shriver και έχει συνεισφέρει 350 εκατομμύρια δολάρια στην Global Fund για τον αγώνα κατά του AIDS, της φυματίωσης και της ελονοσίας. Οι χρηματοδοτήσεις κατευθύνθηκαν στην Γκάνα, την Κένυα, το Λεσόθο, τη Ρουάντα, τη Νότια Αφρική, τη Σουαζιλάνδη, την Τανζανία και τη Ζάμπια, με το 100% των πόρων να διοχετεύονται σε επιτόπου δράσεις. Χάρη στην υποστήριξη του (RED) προς την Global Fund, πάνω από 70 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν πρόσβαση σε δράσεις για πρόληψη, θεραπεία και συμβουλευτική λειτουργία, ελέγχους HIV και βοηθητικές υπηρεσίες.
Η Deborah Dugan, Διευθύνουσα Σύμβουλος του (RED) δήλωσε: Είναι τιμή μας να έχουμε μαζί μας τον Όμιλο Piaggio στη μάχη κατά του AIDS με την παρουσίαση της δράσης (Vespa) RED. Από την πώληση αυτού του οχήματος σύμβολο θα συγκεντρωθούν πόροι για την υποστήριξη της δύσκολης δουλειάς της Global Fund.
Με πάνω από 18 εκατομμύρια οχήματα να έχουν διατεθεί σε όλο τον κόσμο από το 1946, η περίπτωση της Vespa είναι μοναδική στην ιστορία της ατομικής μετακίνησης. Παρουσιάστηκε ως το όχημα για την επανεκκίνηση της Ευρώπης στα μεταπολεμικά χρόνια, έγινε σύμβολο ελευθερίας, ενώνοντας διαφορετικές γενιές στις πέντε ηπείρους, και σήμερα είναι ένα παγκοσμίως αναγνωρισμένο σύμβολο ιταλικού στυλ.


Ο όμιλος Piaggio ιστορικά έχει ευαισθητοποιηθεί σε προβλήματα που σχετίζονται με την προστασία της υγείας των παιδιών, όπως η πρόσφατη πρωτοβουλία Vespa For Children, διεθνής δωρεά που, σε συνεργασία με το Νοσοκομείο Bambino Ges της Ρώμης, επέτρεψε τη δημιουργία ενός ιατρικού-χειρουργικού προγράμματος στο Εθνικό Παιδιατρικό Νοσοκομείο στο Ανόι (Βιετνάμ).

 

MotoGP: Honda - Αναβαθμίζεται σε σύμβουλος της HRC o Alberto Puig - Και WSBK στις αρμοδιότητές του

Αλλαγή ρόλου μετά από σχεδόν μία δεκαετία στην πρώτη γραμμή ως Team Manager
Alberto Puig
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

15/5/2026

Ο Alberto Puig γυρίζει σελίδα στην πολυετή του σχέση με τη Honda Racing Corporation και το 2027 θα αναλάβει επίσημα ρόλο συμβούλου της HRC, αφήνοντας πίσω του τη θέση του Team Manager της εργοστασιακής ομάδας Honda στα MotoGP.

Μετά από σχεδόν μία δεκαετία στο τιμόνι της εργοστασιακής ομάδας, ο 59χρονος Ισπανός θα συνεχίσει να αποτελεί βασικό κομμάτι της αγωνιστικής δομής της Honda, αξιοποιώντας την εμπειρία τεσσάρων δεκαετιών στους αγώνες Grand Prix σε έναν νέο, πιο στρατηγικό ρόλο.

Ο Puig ανέλαβε Team Manager της Honda HRC το 2018 και κατά τη διάρκεια της θητείας του οδήγησε την ιαπωνική εταιρεία σε δύο ακόμα συνεχόμενα Triple Crowns το 2018 και το 2019 (η Honda είχε καταφέρει και το 2017 το επίτευγμα), κατακτώντας τίτλους σε αναβάτες, ομάδες και κατασκευαστές.

Alberto Puig

Στη νέα του θέση ως σύμβουλος HRC, θα συνεχίσει να υποστηρίζει τη διοίκηση και το αγωνιστικό προσωπικό της Honda σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της εταιρείας στους δύο τροχούς. Παράλληλα, θα διατηρήσει ενεργό ρόλο στα προγράμματα εξέλιξης νέων αναβατών της HRC, ενώ θα ενισχύσει και τις προσπάθειες της Honda τόσο στα MotoGP όσο και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.

Alberto Puig

Ο ίδιος ο Puig εξηγεί τους λόγους πίσω από αυτή τη μετάβαση: "Πάτησα για πρώτη φορά στο paddock του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος το 1987 και από τότε υπήρξα αναβάτης, εργάστηκα με νέους αναβάτες, υπήρξα manager αναβατών και ομάδας, πάντα με τη Honda. Όλα αυτά τα χρόνια έζησα πολλές στιγμές, θετικές και αρνητικές, που μου έδωσαν πολύτιμη γνώση για το πώς να δουλεύεις με αναβάτες, ανθρώπους και διαφορετικές καταστάσεις."

Alberto Puig

"Ήταν μια ζωή στην πρώτη γραμμή και τώρα νιώθω πως οι δυνατότητές μου ταιριάζουν περισσότερο στο να βλέπω τη συνολική εικόνα. Ανυπομονώ να αξιοποιήσω αυτή την εμπειρία στη νέα αυτή ευκαιρία, βοηθώντας τη Honda HRC, τους αναβάτες και τους ανθρώπους της να εξελιχθούν και να αντιμετωπίσουν όλες τις προκλήσεις και τις επιτυχίες που φέρνει ο κόσμος των αγώνων."

Alberto Puig